Toevallig dachten wij ook aan bbqen. Maar de kids waren moe van een dagje dierentuin.dus de kids frietjes en papa en mama hebben iets besteld op thuisbezorgen.
Verschrikkelijk die onzekerheid. Nog een paar dagen volhouden en ik duim voor je mee dat alles goed is!
Bevallingslijst 01-06-2018 t/m 15-06-2018 01-06 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) 02-06 Sooff28 - 28 jaar - 2e kindje Kup - 41 jaar - 3e kindje 03-06 Libra89 - 28 jaar - 1e kindje 04-06 Kaatjekaa - 31 jaar - 2e kindje 05-06 Nouckie_ - 35 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner - ronde 2 (ronde 1 miskraam bij 5 weken) Joyce2013 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Patri1982 - 3de kindje en 1 vkm met 5 weken (afwachten om weer te beginnen met mmm, spontaan zwanger). 06-06 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 07-06 Debby25 - 32 jaar - 2e kindje - (eerste ivf zw afgebroken, 2e ivf zw een dochter)cryo tp uit ivf 2 08-06 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 bea1988 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Sharonnekke88 - 29 jaar - ronde 4 Ilse1986 -2e kindje - 31 jaar - ronde 1 Fryslangirl - 32 jaar - 3e kindje ronde 1 09-06 10-06 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 2e ronde 11-06 Lesa - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 Bonnieh - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 - MMM selina89 - 28 jaar - 3e kindje 12-06 Sox - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 13-06 Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 - MA juni '17* Lief87 - 2e kindje - ronde 2 14-06 itsann - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Ioaj - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 15-06 Anak2 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 1 (1e ivf poging) Elz85 - 32 jaar - 2e kindje Afspraken: 17-10 : Rainbow88 - eerste echo 18-10: Patri1982 - echo en verloskundige 19-10: kaatjekaa eerste echo 19-10: Rhea90 - echo 19-10: Debby25 - eerste echo 20-10: itsann - eerste echo 20-10: Sooff28 - echo 23-10: Bonnieh eerste echo 23-10: Libra89 - eerste echo 25-10: Kleintje85 - eerste echo 26-10: Nouckie - eerste echo 26-10: Judith01 - eerste echo 27-10: Bea1988- eerst echo 27-10 - ilse1986 - intake en echo 28-10: Joyce2013 - eerste echo 30-10: Sox - eerste echo 30-10: Sharonneke88 - eerste echo 1-11: Lesa - intake en eerste echo 1-11: Myz - eerste echo 2-11: Lief 87 - Intake + eerste echo 2-11: loaj - Intake + eerste echo 6-11: Sharonneke88-intakegesprek 6-11: Elz85 - eerste echo 8-11: kaatjekaa intake en eerste echo 14-11: Sox - intake Meisjes: Jongens: Verrassing: 4 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
@kleintje85 Ik ga heel hard duimen draaien dat de komende dagen heel snel gaan voor je, en dat je donderdag goed nieuws krijgt. Verschrikkelijk die onzekerheid nu... dikke knuf! @Elz85 Heb de lijst weer even naar voren gehaald. Zeker veel eerste afspraken komende week, ikzelf ook! Spannend! Jij moet nog eventjes geduld hebben zie ik...
Pfff wat een dag zeg, ben gesloopt. Hadden met de bevallingsgroep van Lynn afgesproken. Ook van zwangerschapspagina Lekker bijteuten en foto's maken. 14baby's plus oudere kinderen, was wel ff heftig maar zooooo leuk Duik nu maar lekker m'n bedje in
Ik ben ook kapot. Verjaardag vandaag gevierd. Het huis is een rommel, maar heb echt geen puf om ook maar iets op te ruimen. Gelukkig heb ik een hele lieve man die het nu allemaal opruimt en de kindjes zijn goed gaan slapen. Hebben jullie dat ook dat als jullie druk bezig zijn even geen symptomen voelen en daarna bij rust de volle laag? Alleen mijn rothumeur, die heb ik altijd....
Gefeliciteerd!! Ja ik voel het dan ook wat minder, vooral mijn oprekkende baarmoeder voel ik dan minder. Maar dat is sowieso met vlagen. Ik heb sowieso niet zoveel andere symptomen. Ben wel ontzettend moe! Soms ben ik zelfs een beetje paniekerig in de auto, omdat ik bang ben dat ik mijn ogen niet open kan houden. Ben ook nog niet echt chagrijnig ofzo. Ik heb wel ff katoenen slipjes gekocht tegen de waterval van onderen. Dat is wel weer Erger als ik actief ben vergeleken met rusten. Slaap lekker preggies (zwangeren )
Goeiemorge allemaal, Ik dacht vanmorgen, ach laat ik m'n laatste testen eens opmaken Wauw ,die zijn knal geworden. Nog niet eerder gehad. Had ergens gelezen dat een ovutest het ook doet als je zwanger bent, en hij doet het Roze zwtest Paars ovutest
@Sox Wat gek zeg dat die ovulatietesten daar ook op reageren haha. Maar iig twee knallers inderdaad. Ik ga vandaag een digitale kopen om te kijken of ik nu 3+ ben haha. Dat is dan echt de laatste die ik doe. Vanaf vandaag nog precies twee weken tot mijn echo. Heel veel plezier en succes aan de gene die deze weken moeten. Vooral nog even succes met het duimendraaien . Ik hoop veel mooie fotos te zien! Kan ik mezelf even lekker maken
@itsann Ja super lang wachten nog.... pffff. Heb al iets gevonden in de buurt waar je een vroege echo kan laten maken en overweeg het serieus dit te doen. Heb er wel wat voor over om eerder een kloppend hartje te zien. Jij alvast heel veel plezier vrijdag. @Sox Gezellig zo'n dag maar kan me voorstellen dat je gesloopt bent na afloop. Vette knaller zo. Leuk om te zien. Ik heb een paar dagen geleden ook nog eens getest. Gewoon omdat het kan. Weet niet of ik in de toekomst ooit nog eens een test doe, dus geniet gewoon nu nog even van een knal streepje. @Patri1982 (nog) Gefeliciteerd!! @Sharonneke88 Duurt lang... hihi.. Spannend he!?
Het was idd zalig weer! Gisteren met bevriend koppel naar de kermis geweest en fijn op 't terras buiten gegeten. Pff sinds gisteren is de misselijkheid begonnen Tot 11/12u 's middags, dan stopt het. Net moeten overgeven en voel me een pak beter!
Aaaah echt?! Dat is vervelend zeg! Ik heb er nog geen last van en ik ben precies net zo ver als jij. Misschien was het een eenmalige. Laten we hopen dat het snel weer over is!
Het was inderdaad heerlijk vandaag, maar ik heb van 12 tot 5 geslapen, vreselijk. En ik ben nog steeds moe. @Rainbow88 hoe laat is de echo? Ik heb het woensdag, ben dan 7+1. Vorige week dus die uitwendige echo gehad en een kloppend hartje gezien. Hopelijk woensdag weer.
Hey dames! Effe een paar dagen niet hier geweest. Zaterdag was ik jarig dus was de hele dag druk met boodschappen, hapjes maken enz. voor de avond. Gister ochtend natuurlijk echt gesloopt en toen moest er nog een deel opgeruimd worden en gedweild enzo, vreselijk! 's middags ook weer een verjaardag.. Ben echt moe de laatste week, maak over het algemeen super lange nachten maar het helpt niet echt. Paar keer ook 's middags ff gaan liggen. Gelukkig slaapt zl nog een paar uurtjes 's middags Sinds vorige week echt super misselijk elke ochtend. Ik probeer wat te eten voor het opstaan. Dan even te blijven liggen en na een half uurtje eruit. Het helpt gelukkig wel wat, en echt overgeven maar 1 keer gedaan. Alleen zodra m'n maag wat leeg wordt (dus als ik 2 uurtjes niet gegeten heb ofzo) dan wordt ik weer misselijk. En dit is dan ook in de middag of avond. Het gaat over het algemeen 's middags wel beter dan 's ochtends, maar het houd niet over dus! Als ik midden in de nacht wakker word kan ik ook vreselijk misselijk zijn. Ik kan me dit niet zo herinneren van de eerste zwangerschap hoor.. wel dat ik misselijk werd van honger, maar niet zo extreem. Wát een lekker weer vandaag (en gister) he! Vanmorgen zijn we naar de Apenheul geweest, vanmiddag lekker in de tuin.. heerlijk! Net vakantie