@Elz85 Omg ik zou dat er ook echt voor over hebben maar mijn man gaat me dan voor gek verklaren haha Volgens mij heeft iedereen last van het lange wachten. Ik merk aan mezelf dat ik de bevestiging van een echo heel erg mis dit keer. Vooral door de bandenpijn (ik hoop dat t bandenpijn is) waar ik behoorlijk last van heb. Ik vertrouw het niet meer. Bepaalde geur waar ik last van heb gehad (ook tijdens mijn vorige zwangerschappen) ruik ik sinds gisteren niet meer. En dan ga ik twijfelen. Maar goed, zolang er geen bloedverlies is, probeer ik ervan uit te gaan dat het goed is. Ben benieuwd naar alle echo's. Iedereen veel succes!
Oh ja, ik las hier wat over nog een test doen, heb er ook nog 2 liggen dus heb er ook 1 gedaan. Tijdens het vollopen van die test kwam de test streep er al te staan. Eerder dan de controle streep dus
Bevallingslijst 01-06-2018 t/m 15-06-2018 01-06 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) 02-06 Sooff28 - 28 jaar - 2e kindje Kup - 41 jaar - 3e kindje 03-06 Libra89 - 28 jaar - 1e kindje 04-06 Kaatjekaa - 31 jaar - 2e kindje 05-06 Nouckie_ - 35 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner - ronde 2 (ronde 1 miskraam bij 5 weken) Joyce2013 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Patri1982 - 3de kindje en 1 vkm met 5 weken (afwachten om weer te beginnen met mmm, spontaan zwanger). 06-06 Judith01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 07-06 Debby25 - 32 jaar - 2e kindje - (eerste ivf zw afgebroken, 2e ivf zw een dochter)cryo tp uit ivf 2 08-06 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 bea1988 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Sharonnekke88 - 29 jaar - ronde 4 Ilse1986 -2e kindje - 31 jaar - ronde 1 Fryslangirl - 32 jaar - 3e kindje ronde 1 09-06 10-06 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 2e ronde 11-06 Lesa - 28 jaar - 3e kindje - ronde 3 Bonnieh - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 - MMM selina89 - 28 jaar - 3e kindje 12-06 Sox - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 13-06 Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 - MA juni '17* Lief87 - 2e kindje - ronde 2 14-06 itsann - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Ioaj - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 15-06 Anak2 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 1 (1e ivf poging) Elz85 - 32 jaar - 2e kindje Aile - 33 jaar - 4e kindje Afspraken: 17-10 : Rainbow88 - eerste echo 18-10: Patri1982 - echo en verloskundige 19-10: kaatjekaa eerste echo 19-10: Rhea90 - echo 19-10: Debby25 - eerste echo 20-10: itsann - eerste echo 20-10: Sooff28 - echo 23-10: Bonnieh eerste echo 23-10: Libra89 - eerste echo 25-10: Kleintje85 - eerste echo 26-10: Nouckie - eerste echo 26-10: Judith01 - eerste echo 27-10: Bea1988- eerst echo 27-10 - ilse1986 - intake en echo 27-10: Aile - eerste echo 28-10: Joyce2013 - eerste echo 30-10: Sox - eerste echo 30-10: Sharonneke88 - eerste echo 1-11: Lesa - intake en eerste echo 1-11: Myz - eerste echo 2-11: Lief 87 - Intake + eerste echo 2-11: loaj - Intake + eerste echo 6-11: Sharonneke88-intakegesprek 6-11: Elz85 - eerste echo 8-11: kaatjekaa intake en eerste echo 14-11: Sox - intake Meisjes: Jongens: Verrassing: 4 WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
@Aile , heb je op de lijst gezet. Heb je maar ff op 15 juni gezet omdat je zei 5 weken en 1 of 2 dagen. Kunnen we altijd weer aanpassen Vanaf deze week een stormloop aan echo's, leuk! En spannend natuurlijk! Hoop dat het bij iedereen goed is!
Wow ik heb voor de grap ook nog even een ovulatietest gedaan (zag dat iemand anders dat ook gedaan had) had er nog een paar liggen en die ga ik toch nooit meer gebruiken. De test streep is donkerder dan de controlestreep. Donderdag echo. Ein-de-lijk!!
Om 10.40, ideaal zo vroeg op de dag Ooh dus op 6+1 kloppend hartje gezien? Fijn seg! En uitwendig, al via de buik? Hier doen ze het inwendig denk ik! Ik ben morgen ook 6+1, ik hoop écht een hartje te zien! Succes woensdag!
Om 10.40 , ideaal Goh nerveus niet echt, gewoon benieuwd en ik hoop echt dat er al een kloppend hartje te zien zal zijn!
Spanned hoor. Wel een foto spammen naar je afspraak he.. Ik hoop het ook dat het hartje mag kloppen. Maar het kan ook nog te vroeg zijn.
Ik heb voor donderdag een afspraak gemaakt! Eerst goed nagevraagd of het kan en wel zin heeft. Ik dacht waarom wachten. Misschien wel de laatste keer dat ik zoiets kan doen. Wij kunnen ook niet wachten tot 20 weken dus gaan ook eerder voor een geslachtsbepaling. Gewoon lekker van alle extra's genieten. Als alles goed is is dit de laatste keer dat het kan.
Fijn dat je zo vroeg al kan. Toevallig dat je ook met 6+1 je eerste echo hebt. Ik ben vrijdag aan de beurt (om 9.30 uur, ook lekker vroeg) en ben dan ook 6+1. Het hartje klopt als het goed is al wel, maar is nog niet hoorbaar via een echo denk ik. Heb gelezen dat je dan wel een soort flikkerlichtje ziet wat het hartje voor moet stellen. Denk dat het bij mij ook een inwendige echo wordt. Heel veel succes/plezier morgen!
Ja ik heb ook zo’n buikpijn! Ik vind het erg geruststellend moet ik zeggen. Ik heb vanmiddag de digitale test van cb gedaan en hij gaf 2-3 weken aan. Ik ben vandaag 6 weken dus moet sowieso een 3+ zijn. Morgen met ochtendurine nog een keer. Denken jullie dat er dan een betere uitkomst zichtbaar is, of zou het met middagurine niet zoveel schelen? Doe maar die echo maar
Ik begrijp ook niet zo goed waarom ik geen inwendige echo heb gehad. Ik moest echt mijn adem inhouden zodat ze het beeld goed kon focussen, maar ik heb het gezien. Nu maar hopen dat het nog klopt woensdag. Pffff, ik vind het zo spannend.
@Sharonneke88 niet meer testen joh, je maakt je helemaal gek. Je hebt nog twee weken toch? Je zou eerder kunnen gaan als je echt wilt weten maar zelfs dat geeft geen zekerheid. Een vriendin van mij is heel nuchter en kon makelijk tot de termijn echo wachten en heeft zich helemaal niet druk gemaakt. Die ging gewoon door met alles. Ik heb juist, omdat ik zo moe ben, het gevoel dat het mijn hele leven overneemt. Ik wil namelijk alleen maar slapen. Gelukkig geen buikpijn, behalve soms mijn darmen. Wel gevoelige borsten, maar nog niet misselijk.
Pff ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt zeg! Ik snap dat je graag een 3+ wil zien, maar het is een indicator hè.. geen garantie.. kan zijn dat het net dat beetje scheelt, maar bij mij zijn de testen s middags of s ochtends niet heel erg anders! Ik snap dat je graag die bevestiging wil van een goede test maar het zegt niet alles! Ik doe bewust die cb test niet, idd wat nou als ie niet aan geeft wat ik wil.. Ik heb dus net een zelfde test als de eerdere gedaan.. misschien kun je dat proberen? 1 met een streepje? Dan kun je hem vergelijken met de vorige. Die zal dan vast en zeker donkerder zijn!
Ja ergens weet ik het ook wel. De symptomen nemen toe dus dat is goed. Misselijk ben ik gelukkig ook niet, maar ook erg moe idd! Ik ga die echo niet eerder doen idd dan heb ik nog geen zekerheid. Wil wel met de tien weken nog eens denk ik hahah.
Nu weer gewoon 2-3 weken. Naja hoop maar dat het goed is. Ik ben dan zo bang dat het al gestorven is of veel te klein is en nog dood gaat. Maar ik ga het iig niet meer testen en ik ga lekker uit van die echo straks en van wat de verloskundige zegt. Mijn borsten gaan wel steeds meer pijn doen, dus de symptomen nemen wel toe. Fijne dag allemaal!!
@Sharonneke88 , balen zeg! Maar probeer het los te laten idd! Misschien heb jij gewoon iets minder hcg en zou je over een paar dagen wel een 3+ hebben. Je voelt je blijkbaar echt wel zwanger, dat is goed! @Rainbow88 , succes straks! Ben benieuwd!
Ja komt wel goed. Ik heb de hcg schalen gezien per week nou dat verschilt zoveel, dat het geen slecht teken hoeft te zijn. Een tweeling zal het iig niet worden @Rainbow88 wel posten he?!! Ik ben net zo ver als jij dus ik ben zo benieuwd!!