Hoihoi, Ik heb vandaag weer een echo gehad. Zo leuk om weer te mogen kijken. Ook de uitslag van de NIPT gehad en alles was goed. Zo blij.
Als mijn man of vriend zou zeggen ik ga verder met mijn leven als er afstand is... nieuwe vriendin... dan had ik allang mijn biezen gepakt. Al zal het wel grootspraak zijn.... als hij zo weinig om me zou geven, zou ik echt voor mezelf en de kleine kiezen. En lekker goedkoop gaan wonen op een plek waar jezelf wilt wonen. Misschien wat bot hoor... maar met zulke rotopmerkingen....
Wat een mooie echos zie ik allemaal voorbij komen!! Echt mensjes al, zo lief♡♡ wordt er helemaal blij van! Hier even zo moe geweest dat ik het moeilijk vond om dit ook nog bij te houden. Eigen bedrijf, kleine van net 1 en zwanger was wel ff genoeg. Begin nu weer iets energieker te raken gelukkig.
Echt waar? Ik heb de gynaecoloog gevraagd om een foto te maken waarom de nub te zien is omdat ik wel nieuwsgierig ben. Aan de stand zou ik ook denken een jongetje maar ik twijfel of het de nub wel is. Ik ben wel heel nieuwsgierig.
Nu kan ik helemaal niet wachten tot volgende week wat een verschil alweer met bijv 10 weken. Super mooi
Ik merk dat ik in paniek raak over de nipt test. Ik sta nu voor de klas, mentoraat, kids zijn lekker aan het werk maar ik kan me niet concentreren en ben heel geïrriteerd. Pfff, ik kan hier zo slecht tegen. Ze zeggen 10 werkdagen, toch @rhea90? Hoe snel had jij resultaat en waar hebben ze het naar opgestuurd? Ik heb toch een echo geboekt voor maandag. Ik moet de kleine weer zien.
Ja ik vond het ook super spannend. Je krijgt inderdaad de uitslag met 10 werkdagen. Dus daar ging ik ook vanuit maar ik werd na 8 werkdagen al gebeld! Dus hoop dat jij ook snel de uitslag hebt. Wanneer heb je bloed laten prikken? Hoeveel dagen zitten er al op?
Ik heb het maandag middag laten doen dus ik ga uit dat dinsdag dag 1 is en vandaag dus drie. Pfff, trek het niet. Stomme hormonen.
Bevallingslijst 01-06-2018 t/m 15-06-2018 24-05 Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) 02-06 Kup - 41 jaar - 3e kindje Judith01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 03-06 Sooff28 - 2e kindje Patri1982 - 35 jaar- 3de kindje en 1 vkm met 5 weken (afwachten om weer te beginnen met mmm, spontaan zwanger). 04-06 Kaatjekaa - 31 jaar - 2e kindje dilaaaaar - 23 jaar - eerste kindje - eerste ronde 05-06 Nouckie_ - 35 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner - ronde 2 (ronde 1 miskraam bij 5 weken) Joyce2013 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 06-06 07-06 Debby25 - 32 jaar - 2e kindje - (eerste ivf zw afgebroken, 2e ivf zw een dochter)cryo tp uit ivf 2 08-06 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 bea1988 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 Ilse1986 -2e kindje - 31 jaar - ronde 1 Fryslangirl - 32 jaar - 3e kindje ronde 1 09-06 Heavymetal80 - 36 jaar (bijna 37) - 1e kindje - ronde 1 Lill - 29 jaar - 1e kindje - onverwacht door de pil heen 10-06 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 2e ronde 11-06 Lesa - 28 jaar - 3e kindje. Bonnieh - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 - MMM selina89 - 28 jaar - 3e kindje 12-06 Libra89 - 28 jaar - 1e kindje 13-06 Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 - MA juni '17* Lief87 - 2e kindje - ronde 2 14-06 itsann - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 Ioaj - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 motormuis - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 15-06 Anak2 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 1 (1e ivf poging) Elz85 - 32 jaar - 2e kindje Aile - 33 jaar - 4e kindje Afspraken: 17-11: Lesa -Termijn echo(9:45) 20-11: Libra89 - Termijnecho + intake 20-11: Bonnieh - termijn echo 21-11: Fryslangirl-termijn Echo 21-11: motormuis- echo. 21-11: Lill - termijnecho 22-11 : Rainbow88 : 2de echo (Termijnecho) 23-11 : Debby25: prenatale diagnostiek. 23-11 : heavymetal80 termijn echo 24-11: itsann - Termijnecho 27-11: dilaaaaar - controle en gesprek bij vk 28-11: Elz85 - Termijnecho 29-11: Bea1988: termijn echo 30-11: Lief87: 2e echo (Termijnecho) 05-12: Bonnieh - pretecho (1e poging geslacht) 6-12 : motormuis - termijn echo 12-12: Judith01 - controle Meisjes: Jongens: Verrassing: 4
Hey meiden ik kreeg even geen meldingen dus heb alles even teruggelezen. Wat een verhalen allemaal! @rhea90 wat een prachtige echo! @dilaaaaar vind het echt heel erg voor je dat je vriend zo reageert terwijl jij super blij bent. Gebruikte je wel anticonceptie of wist je dat er een mogelijkheid was om zwanger te worden? Hoe dan ook niet leuk voor je dat hij zo dreigt met door te gaan met zijn leven en kwaad worden. Hoop echt voor je dat hij bijdraait, misschien moet hij even wennen aan het idee van nog een kindje erbij. Heb hier een aantal mooie verhalen voorbij zien komen van mannen die zich ook pas later verbonden voelden met de baby, voor ons vrouwen is het toch anders omdat het in onze buik zit. Probeer er lekker van te genieten meid! Dat verdien je en die kleine, in jouw situatie zou ik ook zeker voor jezelf en de baby kiezen als je vriend niet van gedachte veranderd. Moet eerlijk zeggen dat mijn vriend er wel net zo blij mee is als dat ik dat ben. Ik heb wel op hem gewacht tot hij het ook wilde want als het aan mij lag hadden we er nu al twee . Van die een op de andere dag gaf hij aan dat hij er ook aan toe was en gelukkig is het ook vrij snel gelukt om zwanger te worden, dus ik ben nu wel heel blij dat ik gewacht heb en dat we er nu samen klaar voor zijn. We zijn nog wel wat voorzichtig voor de roze wolk omdat de vorige zwangerschap niet goed is gegaan. Toen waren we al bezig met meubels kiezen voor de babykamer, nu doen we het toch wat rustiger aan! Hopelijk gaat het deze keer wel allemaal goed. Over de naam zullen wij het ook niet snel eens worden hoor, haha. Compleet andere smaak in namen! Maar ik heb gezegd de baby krijgt jouw achternaam dus ik mag de voornaam kiezen . Als dat het ergste meningsverschil is moeten we er wel uitkomen. Bedenken jullie namen voor zowel een jongen als een meisje of gaan jullie pas een naam bedenken als je weet wat het word?