1 t/m 15 juni 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Judith01, 25 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik ga pas echt namen bedenken als ik het geslacht weet denk ik. Hoewel ik nu af en toe ook al wel eens met namen rommel in mn hoofd.
    Hoop dat de vader en ik het ergens over eens kunnen worden..

Libra89 vindt dit leuk.
  2. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Dat hoop ik ook voor je meid, zag in een eerder bericht dat je geen relatie hebt met de vader. Zou je dat wel willen? Vind het wel knap van je dat je alsnog rekening met hem wil houden. Gaat hij het kindje wel erkennen? Wat moet dat heftig voor je geweest zijn dat het eerst niet welkom was! Gelukkig is hij al een beetje van gedachte veranderd.

Ik heb een namenapp van zwitsal geinstalleerd, misschien een aanrader? Dan kun je swipen als je de naam wel of niet leuk vind. De namen die je leuk vind blijven bewaard in de app. Wij gaan denk ik ook pas de naam bedenken als we het geslacht weten.

3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Thanks voor de tip :)

Nee een relatie met de vader was voor mij al vrij snel van de baan. Ik had al mn rwijfels voor ik wist dat ik zwanger was. Maar de dingen die hij gezegd en gedaan heeft maken dat ik mezelf niet met hem gelukkig zie worden. En dan moet een baby geen reden zijn om toch maar iets te beginnen samen.

Als hij een rol wil spelen krijgt hij die kans. Dat is wel zo eerlijk voor de kleine. Erkennen, als het aan mij ligt eerlijk gezegd niet. Hij krijgt er namelijk wel rechten door terwijl ik al weet dat hij aan de (financiele) plichten niet kan voldoen. Daarnaast ben ik er ook nog niet van overtuigd dat ie hem niet alsnog peert xD haha.

Zijn reactie was idd heel heftig. Ik wist zelf ook nog niet of ik het wel wilde houden, maar ook niet dat ik dat niet wilde. Toen ik eenmaal besloten had ervoor te gaan voelde dat wel als de juiste beslissing. En gelukkig is mijn omgeving superlief en enthousiast en steunend.

Libra89 vindt dit leuk.
  4. dilaaaaar

dilaaaaar Lid

1 nov 2017
    76
    34
    18
    Vrouw

bedankt voor je bericht !

ik gebruikte geen bescherming. door bepaalde dingen was het voor mij niet mogelijk om nu zwanger te worden zei de dokter. nou, die zat er naast.

ik heb het geaccepteerd dat hij er nog geen band mee heeft. dat komt later wel dan. ik ben er in ieder geval erg blij mee. we gaan het binnen twee weken bekend maken.
    uit elkaar gaan is voor nu geen optie. ik wil er eerst voor vechten. voor de toekomst van de kleine en ook voor mezelf. hij is niet alleen slecht. hij heeft ook goede kanten.

wij doen het ook rustig aan wat de baby betreft. na 5 maanden gaan wij dingen kopen pas. dit inderdaad omdat er nog een kans op een miskraam kan zijn. wij hebben wel gezegd dat als de baby met de 20 weken echo geen kans heeft op een normaal leven (ernstige ziekte waardoor hij of zij constante vreselijke pijn zou hebben, laten wij het alsnog weghalen.

ik ben al druk bezig met namen op te schrijven in een documentje waar duidelijk opstaat NIET OPEN ... ( naam van me vriend) voor zowel jongens als meisjes.
    gek genoeg zegt iedereen dat het een jongen wordt. maar met 11 weken en 1 dag dat al zeggen ? dan groeit het geslachtsdeel net pas.

HOE VERLOOPT JULLIE ZWANGERSCHAP ? LAST VAN KWAALTJES OF JUIST NIET ? ZIJN JULLIE AL WAT DIKKER GEWORDEN ?

Misschien leuk om buikfoto's te maken en hier neer te zetten ?

5. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    @Lill ik snap je keuze wel. Zou in jou situatie zoals je het omschrijft denk ik hetzelfde kiezen. Al moet ik wel zeggen dat ik wel een voorstander ben van beide ouders aanwezig in het leven van het kindje. Goed van je dat je er ook zo in staat ondanks dat hij minder leuke dingen tegen je heeft gezegd.

@dilaaaaar wat stom van je dokter! Maar goed het heeft je nu wel dit mooie wonder opgeleverd! Tuurlijk is je vriend niet alleen maar slecht, het is alleen jammer dat hij minder enthousiast is als dat jij bent. Zoals je zegt hopelijk komt dat nog :). De kans dat het nu nog mis gaat na je goede termijnecho is heel klein hoor! Ik dacht minder dan 1%. Spannend dat je het over twee weken gaat vertellen! Weet je al hoe je het bekend gaat maken?

Ik heb nog geen buik hoor :oops: anders had ik wel een foto geplaatst. Kijk er wel naar uit om een babybuik te krijgen en vooral dat je de baby gaat voelen lijkt me zo bijzonder! Over het algemeen heb ik weinig kwaaltjes. Af en toe misselijk als ik niet goed eet en wat sneller vermoeid/buiten adem. Hoop dat maandag alles goed is met de kleine! Dan heb ik de termijnecho.

6. Lesa

Lesa Niet meer actief

Bevallingslijst
    01-06-2018
    t/m
    15-06-2018

24-05
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden)

02-06
    Kup - 41 jaar - 3e kindje
    Judith01 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4

03-06

Sooff28 - 2e kindje
    Patri1982 - 35 jaar- 3de kindje en 1 vkm met 5 weken (afwachten om weer te beginnen met mmm, spontaan zwanger).

04-06
    Kaatjekaa - 31 jaar - 2e kindje
    dilaaaaar - 23 jaar - eerste kindje - eerste ronde

05-06
    Nouckie_ - 35 jaar - 3e kindje (1e met nieuwe partner - ronde 2 (ronde 1 miskraam bij 5 weken)
    Joyce2013 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4

06-06

07-06

Debby25 - 32 jaar - 2e kindje - (eerste ivf zw afgebroken, 2e ivf zw een dochter)cryo tp uit ivf 2

08-06
    Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7
    bea1988 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Ilse1986 -2e kindje - 31 jaar - ronde 1
    Fryslangirl - 32 jaar - 3e kindje ronde 1

09-06

Heavymetal80 - 36 jaar (bijna 37) - 1e kindje - ronde 1
    Lill - 29 jaar - 1e kindje - onverwacht door de pil heen

10-06

Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - 2e ronde

11-06

Lesa - 28 jaar - 3e kindje.
    Bonnieh - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 - MMM

selina89 - 28 jaar - 3e kindje

12-06

Libra89 - 28 jaar - 1e kindje

13-06

Kleintje85 - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 7 - MA juni '17*
    Lief87 - 2e kindje - ronde 2

14-06

itsann - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Ioaj - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    motormuis - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1

15-06

Anak2 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 1 (1e ivf poging)
    Elz85 - 32 jaar - 2e kindje
    Aile - 33 jaar - 4e kindje

Afspraken:

20-11: Libra89 - Termijnecho + intake
    20-11: Bonnieh - termijn echo
    21-11: Fryslangirl-termijn Echo
    21-11: motormuis- echo.
    21-11: Lill - termijnecho
    22-11 : Rainbow88 : 2de echo (Termijnecho)
    23-11 : Debby25: prenatale diagnostiek.
    23-11 : heavymetal80 termijn echo
    24-11: itsann - Termijnecho
    27-11: dilaaaaar - controle en gesprek bij vk
    28-11: Elz85 - Termijnecho
    29-11: Bea1988: termijn echo
    30-11: Lief87: 2e echo (Termijnecho)
    05-12: Bonnieh - pretecho (1e poging geslacht)
    6-12 : motormuis - termijn echo
    12-12: Judith01 - controle
    22-12 : Lesa controle

Meisjes:

Jongens:

Verrassing: 4

7. Lesa

Lesa Niet meer actief

Afspraak net gehad mag pas in dec terug komen ☺️

8. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    De vk heeft net gebeld en zei dat er een administratieve fout is gemaakt. Omdat ze niet de nieuwe datum hadden, dachten ze dat ik de NIPT test met 10.6 had gedaan en je mag de test pas met 11 weken doen, terwijl ik 11 weken was! Ik moet nu opnieuw prikken...

9. dilaaaaar

dilaaaaar Lid

1 nov 2017
    76
    34
    18
    Vrouw

ja, ik ben er ook heel erg blij mee nu !
    ik wilde het graag bekend maken hetzelfde als de onderstaande foto. lijkt me zo gaaf ! alleen weet je ook waar je helium vandaan haalt ? verkopen ze dat in bussen ? baby-ballonnen-aankondiging-zwangerschap.jpg
    we zijn ook allemaal nog vroeg natuurlijk en niet verder dan 13 weken.
    ik hoop dat alles goed is met je baby en dat hij/zij helemaal gezond is <3
    heel veel succes !

Libra89 vindt dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw

Oh dat is vervelend zeg. En nu dus ook langer wachten op de uitslag? :(

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    @dilaaaaar ik ben eigenlijk vooral heeeeeeeel moe. En snel buiten adem. Verder gaat het wel.

Ik heb een mini buikje sinds deze week.

Bijgevoegde bestanden:

Judith01, dilaaaaar en Libra89 vinden dit leuk.
  12. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Super leuk! Ik weet niet waar je helium kan halen maar ik denk dat je het wel kunt googlen voor bij jou in de buurt. Ik denk dat wij het rond kerst/oud&nieuw bekend gaan maken en dan dat ons goede voornemen voor 2018 ouders worden is. Moet nog even nadenken hoe precies misschien ook met een foto :p. Na het eerste trimester is wel een mooi tijdstip om het bekend te maken vind ik :).

Lief, ik hoop het ook :) nog 3 nachtjes slapen!

dilaaaaar vindt dit leuk.
  13. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wat balen zeg! Kun je niet zeggen dat je wel al 11 weken was en alsnog de uitslag krijgen van de bloedtest die je al gedaan hebt?

14. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Had ik ook gedaan en dat is ook te zien op de echo, maar het was een administratieve fout.

15. Lesa

Lesa Niet meer actief

Wij gaan het dit weekeind bekend maken.
    Hebben dan veelV isite over de voer.
    Zet op aantal plaatsen de oude en nieuwe echo foto,s neer.(van vandaag)
    En shirts de kids aangeven ik wordt grote.......
    En een dag later op Facebook. Met schoentje zetten voor Sinterklaas

dilaaaaar en Libra89 vinden dit leuk.
  16. Libra89

Libra89 Bekend lid

10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Foto? :)

17. Lesa

Lesa Niet meer actief

Zal een foto plaatsen.

18. Lesa

Lesa Niet meer actief

Onze kleine drukke vriendin/vriendje

Bijgevoegde bestanden:

Judith01, Lill en Libra89 vinden dit leuk.
  19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ow wat een gekrabbel hier:roflmao:

Heb ff snel bij gelezen maar om iedereen een reactie te geven...

@Lesa wat een mooi mopje

@Patri1982 Wat shit zeg...dus nu weer opnieuw prikken en 10 werkdagen wachten...pfff

@dilaaaaar helium is via internet echt super makkelijk te koop hoor. Soms hebben ze het ook bij Xenos ofzo.

@Lill Wat een schattig buikje! De mijne is 2x zo groot maar vergeet telkens een foto te maken.

Sorry als ik mensen ben vergeten...verder eet ik super regelmatig en weinig koffie e dan gaat het helemaal super. Wel echt snel buiten adem maar ach...

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.243
    6.908
    113
    Vrouw
    Hahaha is ook pas mn 1e he ;)

Snel buiten adem ben ik idd ook. En nog steeds supermoe. Is t waar dat dat met 12 weken beter word? Als ik 9 maanden moet functioneren zo mag ik wel middagdutjes gaan inplannen xD

Deel Deze Pagina