Ik ook hoor. Die reclame met dat meisje dat haar vader een goumetpannetje geeft. Heb de 1e keer de oogballen uit mn hoofd gejankt. Greys anatomy zielig.. janken.. zielige film.. janken. En ik huil NOOIT
Daar heb ik ook geen last van.. Ik irriteer me alleen snel aan geluiden die ik niet kan plaatsen. Dan word ik shaggo moet ik weten waar dat vandaan komt. Laatst een dim lamp bij mn moeder. Ik hoorde steeds gebrom uit die lamp komen, ik sta op en trek de stekker eruit. Mn moeder zegt wat doe je?? Ik zeg ik hoor gebrom en dat moet uit!! Begon ze te lachen, oh ik hoor dat niet.. Dus heb t idee dat mn gehoor met me aan de haal gaat, hahaha heb ik normaal echt niet dat ik me snel irriteer aan dat soort dingen
Ik ben niet extra emotioneel maar irriteer mij eerder aan geluiden. Ook een zoemend geluid gehad thuis waar ik gek van werd. Maar ook als mijn dochter een jengel dag heeft en de hele dag aan het zeuren en piepen is dat vind ik nu ook irritant. Ze zit nu in de peuter puberteit icm ik ben twee en ik zeg nee dat kan wel eens vervelend zijn. Het is altijd een heel lief en rustig meisje geweest die altijd luisterde en nu zie ik wel eens een andere kant van hoor. Ik ging toen even googelen hoe lang dit gaat duren, staat er dat het niet zo lang duurt maar tot ze 4 jaar zijn. Dat is nog bijna 2 jaar!!
Oh dat huilen, vreselijk! Vorige week met de geslachtbepaling moest ik huilen.. manlief en echo mevrouw dachten dat ik dat deed omdat ik van een meisje was uitgegaan en het een jongetje bleek. Maar dat was helemaal niet zo! Ja ik moest even schakelen.. Maar was totaal niet teleurgesteld ofzo.. T was gewoon een ontlading.. alles zag er zover goed uit, het weten van het geslacht maakt het voor mij ook wat echter allemaal. Dus denk dat dat het ook was. . Het besef dat er echt een kleintje bij komt. Manlief ging er maar over door en ik begon weer te huilen omdat hij dacht dat ik huilde omdat ik teleurgesteld was.. pff Hij snapte het niet, en ik kon het niet uitleggen
Hahah. Ja tis wat idd. Ik had het een tijdje terug. Met mn moeder onderweg naar de 12 weken echo. Was Barcelona van Freddy Mercury en een opera zangeres waar ik de naam van kwijt ben op de radio. Begon ik ook opeens te huilen. Mijn moeder ook echt: ja maar wat is er dan? Ja niks.. het is gewoon zo moooooi :'( XD echt ik lach mezelf uit als ik eraan terugdenk
Dankje! Ik mag vanavond om 20:00. Hopelijk mogen we een echo om te kijken of ze stiekem kan zien wat het wordt
Hi meiden, Wij zijn net terug van de echo... it’s a boy!! Vorige keer vond ik het duidelijker te zien. Maar de echoscopiste is 100% zeker. Het is geen navelstreng tussen de benen Dus ik ga een jongensmama zijn!