1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gerbera wat een prachtige test!

Wat balen van de rugklachten die ik hier lees (weet even niet meer wie),sorry

Wat fijn dat sommige echt al een zwanger gevoel hebben. Dat is hier nog helemaal niet het geval.. Wel grotere borsten en soms wat steekjes in mn zij maar dan houd het wel op.

Fijne avond meiden!

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Dat is hier ook nog niet hoor ;) roep er maar niet te hard op, wie weet wat krijg je van 'gevoel' :p

3. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Inderdaad Gerbera, hier zo'n zelfde test! Is nu al wel al weer wat vervaagd helaas. Maar hij staat er hoor!

Toekan wat bedoel je met niet te hart roepen over dat gevoel? ;)

4. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @rvdc, ik was het met de rugpijn! Donderdag eerst naar de dokter.. en dan zien we wel verder! Maar hier ook echt niet een zwanger zijn gevoel hebben... alleen steken beneden maar voor de verdere rest niks. Ja een hele opgezette buik! Nu al...

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    'Gevoel' als in symptomen.. Ik heb gerust dezelfde zwangerschapskwalen over voor deze baby, maar toch liever niet. ;)
    Ik had van week 6-17 enorme misselijkheid. Kwam niks bij, viel af, hield amper iets binnen. Voor de 12 weken begonnen mijn bekken al op te spelen, ik kreeg last van een geknelde zenuw door de stand van mijn bekken, ....
    Het is dus niet allemaal zo prettig om te voelen :p al zou ik het wel allemaal zo opnieuw doen hoor! Zeker nu ik al weet wat er komt op het einde :)

6. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve izi en rvdc ik wilde jullie even feliciteren met de zwangerschap. Geweldig om te lezen dat jullie weer positief getest hebben. Ik hoop dat alles goed gaat en geniet van het heerlijke nieuws.

Liefs dromer83 van de november topic.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Zo, heftige middag op werk gehad, ik werk ambulant in de zorg en de hitte gaat nu al opspelen bij mensen... Dat wordt een spannende week.

Bijzonder dat er meer kindjes over baby's praten. Ik ben er van overtuigd dat kindjes zulke dingen aanvoelen.

Ik was heel mager na mijn 'scheiding' (was niet getrouwd), maar ben nu weer een poosje wat aan het aankomen. Op zich wel gezond, maar heb meteen weer een bol buikje, dus de zwanger-vraag kreeg ik al vaker. Ach, goed excuus ;)
    Client vroeg nog of het niet eens tijd wordt voor nummer 2. Heb maar gezegd dat ze niet uit de lucht komen vallen.

Wendy wat balen van je rug! Hopelijk blijft dat nu niet tot maart opspelen!

Mamalap; mijn dochter is heel wisselend met slapen, het weekend sliep ze uit, maar toen ging ik zelf nogal laat naar bed. Dus ging er nu van uit dat ik ze lekker laat kon wekken, maar helaas...

Meisje wat leuk al die dingetjes! Ik moet zelf nog maar even neuzen. M'n dochter is gek op boekjes, dus ga wel zo'n boekje kopen met uitleg enzo.

Dat zwangere gevoel is heel wisselend, komt soms ineens opzetten en dan weer merk ik niks.
    Volgens FF ben ik vandaag pas 14dpo, ik geloofde dat niet zo, maar toch vond ik het vandaag dan spannend. niet logisch na een positieve test, maar toch ;)

Maandag komt mvm bij me langs :)

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb me zojuist ook aangemeld voor MvM! Vind zelf dat ik echt mee moet doen. Mijn testen zijn al zo knallend dat ik toch wat vertrouwen moet gaan hebben.

9. Dondertje86

25 jun 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd iedereen! Yeaahh!
    Ik zou me ook graag aansluiten.
    Ik ben 28 jaar en dit is mijn eerste kindje.
    De internetvoorspelling zegt 2 maart!

Liefs en veel geluk allemaal!

10. karima12

karima12 Lid

30 mei 2015
    21
    0
    0
    Hoi, allereerst gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!:)
    Ook ik heb positief getest de afgelopen week en vind het allemaal heel erg spannend. Het was in 1 x raak ein mijn eerste ronde.ik had op 8 juni mijn eisprong en afgelopen donderdag 25 juni een positieve test in mijn handen en vrijdag een positieve bloedtest resultaat.. wat ik totaal niet had verwacht.. Maar superblij mee ben. Ik kan het nog steeds niet echt geloven, maar dat komt met de tijd nog wel denk ik..
    Ik ben 24 jaar en mijn uitgerekende datum zal denk ik op 1 maart 2016 zijn. Ik heb verder weinig last van zwangersschaps kwaaltjes. Ik ben alleen een beetje moe en mijn rechter tepel is wat groter en gevoeliger. ik heb op 22 juli mijn eerste echo dus ik ben benieuwd.. spannend allemaal:)
    Ik heb hier een foto van mijn testen

Bijgevoegde bestanden:

11. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Welkom en gefeliciteerd allebei !

Oh mijn moeder helemaaaal blij en in de wolken en me zussen ook met tranen in hun ogen (tja zwanger he), toch wel blij het verteld te hebben ,vreugde delen is altijd mooi.

Toekan dat zijn minder fijne symptomen ,hopelijk gaat het dit keer wat makkelijker de eerste maanden.

Super trouwens dat er zo vele meedoen met moeders voor moeders.

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Oh leuk turkssnoepje!

Welkom nieuwe meiden, gefeliciteerd!

13. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Ik maak me een beetje zorgen..
    Ik heb de testen hieronder gedaan en zondag en maandag nog action testen. De testen van de action waren ongeveer zo licht als die van de 26e. Nou weet ik dat de actiontesten meer hcg nodig hebben maar ik schrok er toch van.
    Ik ga vanmiddag nog maar k2v5 halen en morgen ochtend testen. Ik hoop zo dat ie dan eindelijk flink donkerder wordt. Mijn nod was vrijdag en ik zie hier veel knallers voorbij komen op nod, maar ik had dat dus niet😔

Bijgevoegde bestanden:

14. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    Hallo dames!

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest en volgens de berekeningen zou dat betekenen dat ik 5 maart uitgerekend ben :D
    Ik had het al door want ik voelde me heel misselijk en kon ineens niet tegen bepaalde geurtjes:(. Het is voor mij ronde 10 en we zijn superblij dat we een brusje krijgen ;)
    Mag ik ook meekletsen met jullie?

15. Inimini2

Inimini2 Lid

27 mei 2015
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Gisteren heb ik een test gedaan, en ik ben zwanger!!
    8 maart ben ik uitgerekend van ons 3e wondertje!!
    Lijkt me leuk om hier mee te mogen kletsen!

16. Inimini2

Inimini2 Lid

27 mei 2015
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ Freddel: 2 streepjes is een positieve test en betekend dat je zwanger bent! Zou niet steeds opnieuw testen, maak je jezelf alleen maar onzeker door. De felheid van de streep zegt niets over hoe zwanger je bent. Ik zou de echo afwachten om meer zekerheid te krijgen.

17. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.161
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Welkom nieuwe zwangeren!

Freddel de testen lopen toch op dus dat is toch goed? Sommige vrouwen maken pas laat hcg aan waardoor het lang duurt eer je duidelijk positief test.

Hier pijn aan mijn boobies omg. Had ik bij mijn zoontje niet! Au au au!!! :(

18. Batwomen

Batwomen Lid

17 aug 2014
    61
    0
    0
    37-39-38-38-37-34-34-34-32-
    NULL
    Ha Meisje89..grappig dat jij daar ook last van hebt ik dus ook. Ik heb ook bij mijn zwangerschap van mijn zoontje (6 sep 10) nergens last van gehad..ik zei al tegen man. Het wordt vast een meisje die nu al begint hahah

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Freddel ik snap je onzekerheid, maar zwanger is zwanger, hcg is er in ieder geval. Hoe moeilijk het ook is, ik zou juist even stoppen met testen ;)

Welkom nieuwe meiden!

Mn boobs vallen bij mij wel mee, maar die misselijkheid! En zo vreselijk vermoeid en hoofdpijn! Dat had ik niet bij mijn dochter. Daarom denk ik dat ik een jongetje krijg ;)

Bijna iedereen is hier op weg voor nummer 2 volgens mij he :D

20. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    #200 turkssnoepje, 1 jul 2015
    Laatst bewerkt: 1 jul 2015
    Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞

1 maart
    Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje
    Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje
    Wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)
    Karima12 - 24 jaar - 1e kindje

2 maart
    MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters)
    Gerbera - 28 jaar - 1e kindje
    Dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje

3 maart
    Liza28 - ? jaar - 2e kindje
    Beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    Freddel - 25 jaar - 1e kindje
    Mama2016 - ? Jaar - 1e kindje

4 maart

5 maart
    Izi - 28 jaar - 1e kindje
    Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje
    Sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter)