Ja mijn vetrol zie je hahaha. Je hebt inderdaad nog even wij doen het niet omdat we allebei jong zijn en er niks in de familie zit dus de kans dat er wat mis is is heel klein. Verder zien ze bij de seo Veel afwijkingen ook dat was voor ons genoeg rede om het niet te doen
Ik kom alleen even gedag zeggen, weer een beetje een weeeig dagje en net iets te veel gedaan denk ik. Heb wel even via marktplaats wat positiebroeken opgehaald, super fijn! Want het liefst draag ik helemaal geen kleding met die misselijkheid, alles voelt drukkend ofzo. Zo maar gauw naar bed. Sterkte meiden met alle onzekerheid, ik snap het heel goed! Laten we maar er van uit gaan dat het goed komt
Rvdc, ik heb echt de zelfde symptomen. En dan ook echtvheel de dag moe en ' savonds wakker. Zit propvol en ben helemaal veranderd in een blob maar zin in eten...nope Wel grappig vandaag kreeg een collega de vraag of ze zwanger is van een client. Nee zegt ze dat is mijn vetrol. Ik keek zo eens naar mijn buik ik denk dat ze niks tegen mij zeggen.... Nu maar eens richting bed. Morgen weeeer werken. Ik vergeet steeds de helft van de verhalen. Dat wordt niet beter ben ik bang hihi
O jippie wat fijn voor freddel! Lieve meiden, ik wens iedereen een fijne, kalme nacht toe! Slaap lekker!
Ik heb echt een mega zere buik net boven me navel Met me eerste zwangerschap ook gehad maar lang niet zo vroeg als nu. Vrijdag weer na de vk even informeren
Davina: op naar een mooie echo vandaag! Hoe laat ga je? Ik duim voor je! Arikla veel plezier op de intake! Had jij nou al een echo gehad? Suus: heb je al een oproep voor een echo gekregen? Je moet nou wel heeeeeeel nieuwsgierig zijn!
Hoi meiden! Ik wilde nog even sorry zeggen dat ik hier niets heb laten weten vorige maand. Ik zat met mn gedachten even ergens anders en ben dit clubje helemaal vergeten. Zoals jullie gezien hebben ben ik gelukkig weer heel snel zwanger geraakt en we hopen dat dit een plakbeebje is Ik wens jullie allemaal heel veel succes, maar vooral plezier van de zwangerschappen en geniet ervan! Ik ga me aanmelden bij een bevallingslijst voor eind april (super blij mee!!) Xx Freddel
Lieve freddel.. Ik denk dat we daar allemaal begrip voor hebben! Ik zou ook niet meer gekomen zijn je hebt dan wel andere dingen aan je hoofd.. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is je zo gegund! Liefs Christel
Lieve Freddel.. zat gisteren stiekem op zwangerschapspagina onder het werk en dacht laat ik eens kijken bij NOD 1-7 augustus en tot mijn verbazing zag ik idd dat je zo snel weer opnieuw zwanger bent... 👍👍 wat een TOP nieuws... En natuurlijk snappen we het allemaal dat je daar geen zin meer in had... Hier zou ik hetzelfde gedaan hebben! Wij gaan idd voor een plakbeeb deze keer... heel veel geluk samen! 😘
Ik heb om half 12 mijn afspraak. Vanochtend in tranen...... Zo zenuwachtig Moet er nu wel om lachen als ik aan vanochtend denk...
Gefeliciteerd freddel! Super nieuws! Davina succes straks, ik duim voor je Ik ga straks een avonddienst draaien. Voor het eerst weer werken na bijna twee weken ziek gemeld. Voel me goed vandaag, dus blijft hopelijk zo, dan gaat het helemaal goed komen. Gelukkig sta ik vandaag nog 'dubbel' dus als het niet gaat kan ik rustiger aan doen of eerder stoppen. Volgens mij lag mijn hormoonpiek wel rond de 8/9 weken. Toen was ik heel erg ziek. Nu merk ik dat ik me langzamerhand steeds weer een beetje beter begin te voelen. Maandag voor het laatst gespuugd. Vandaag 10 weken zwanger. Maandag de termijn echo... Heel spannend weer. Fijne dag allemaal
Freddel wat een topnieuws! Hopelijk gaat het goed. Davina succes met de echo. Ben heel erg benieuwd Besjes oh wat zal dat tegen vallen dat je je zo voelt. Hopelijk is het zo maart!
Succes Davina met de echo! Spannend hoor! KleineM lief dat je het vraagt, maar helaas nog geen oproep maar verwacht hem zeer binnenkort hihi kan niet echt meer wachten nee! !!!!
Oh Davina ik ben zooo benieuwd! Heb erg aan je gedacht en voor he geduimd!! Hopelijk goed nieuws én een schitterende foto van je ukje! X