He bah e1lke! Was er eigenlijk een oorzaak voor gevonden? Of gezien? Het moet toch ergens vandaan komen? Toch maar weer bellen! Misschien kunnen zij iets zien als het aan het bloeden is, waar het vandaan komt of zo!
Nee gisteren niets gezien. Vermits alles er nog goed uit zag heeft ze denk ik ook niet echt gezocht. Het is weekend en mijn Gyn is een privegyn. Dus werkt nu niet. Moet dan naar gyn van wacht in ziekenhuis. Twijfel of ik dat zal doen.
Zo druk hier ☺️ Ik doe alleen de 20-weken-echo. Ik zou toch een kind laten komen als het een handicap blijkt te hebben, dus dan hoef ik het ook niet te testen. Gisteren had ik die bruiloft, was geweldig! Wel heel laat naar huis gegaan en dan weet ik al dat ik dat vandaag ga merken En ja hoor, weer zo vreselijk misselijk en niet vooruit te branden. Pittig met een peuter in huis... Maar ik sla me er wel doorheen
Vervelend e1ke maar als ze op de echo niks gezien hebben dan zal het wel goed zijn toch. Ik had bij mijn vorige zwangerschap meer dan twee weken bloedingen, door rust ging het over. Ook nooit gezien waar het vandaan kwam. Sterkte! Sahi ik heb dat ook als een dag teveel doe lig ik de volgende dag op de bank en ben misselijk, vervelend vind ik dat. Ik laat het ook niet testen, als het kindje een handicap heeft laat ik het toch niet weg halen. Het heeft zo moeten zijn dan.
Ik zou deze keer willen weten wat het wirdt de reden is me verslaving Z8 kleding Jullie ook wen verslaving ?? Dit komt door me dochtertje Hihi
Ik aan monnalisa kleding VR mijn dochter. Ook liu jo. Maar als het een jongen wordt moet ik toch op zoek naar andere merken. Ralph lauren heeft wel leuke dingen voor jongens. Vind de meisjescollectie van hen maar niets. Nextdirect.com is een aanrader voor iedereen hier. Goedkoop mooie kwaliteit en hele leuke kleding. Gratis verzending vanaf 20 euro!
Hier ook verslaving van Z8 maar vind de kwaliteit zeer slecht aan het worden. Ik ga het daarom niet meer kopen... E1ke wat vervelend. Dit gaat je ook niet gerust stellen...😊
Ik koop ook heel veel 2e hands van merken voor baby's . En verkoop de merkkleding van mijn dochter die ik nieuw kocht ook vaak 2e hands. Krijg je nog aardig wat voor en vaak zie je niet dat het aan geweest is. Voor Bvb jurkje van 90 euro krijg je nog 30 Ofzo. Bedankt voor het meeleven allemaal. Ben niet meer gaan checken omdat ik niet paranoia wil worden. Laat straks wat weten.
Dat is wel heel vroeg dan besjes. Heb je nu al zo'n last van je bekken? Pittig. Wie het vroeg weet ik niet meer, maar de briefcuit het ziekenhuis is eigenlijk een soort ontslagbrief van de gynaecoloog ivm ons MMM traject. Deze moet ik aan de verloskundige geven, en het zkh heeft er ook 1 aan m'n ha gegeven. Wat betreft onderzoeken. Wij doen alleen de verplichte 20 weken echo. Heb er over nagedacht, maar we willen het niet. Snap wel dat de meiden hier die al een zwaar gehandicapt kindje hebben niet het risico als ik het zo mag zeggen willen lopen. Ik ga denk ik voor het werk een zwangerschaps broek kopen. M'n buik is zo bol... Heb er alleen last van als ik ga zitten, dan moet ik mn knoop echt los doen. E1ke balen dat bloed verlies weer. Dikke knuffel!
Hey, zou iemand mijn afspraak kunnen verplaatsen , sta nu op 14 agustus , maar dat word 19augustus termijnecho. Omdat ik hier zelf me afspraken moet inplannen twijfel ik over precies waneer, de arts zij op 21 juli kom over 3 weken terug... Maar het is een priveziekenhuis en heb het idee dat ze darom 3 weken heeft gezegd ipv 4 weken. (Betaal per afspraak 45lira). Want op 21 juli was ik 7+4 weken, dan zou 3 weken later 10+4 zijn, lijkt me logischer als ik dan op 11+4 ga tog? Dat valt op dinsdag en dan kan ik niet dus dan op 11+5 (wat ook 12+1 kan zijn omdat ze me vorige x 3 dagen terug had gezet)... Argg om het makkelijk te houden 😰
Hier ben ik ook weer! Vorige week verhuisd, pak werk komt daarbij kijken. Hele tijd zo slecht als wat ik, dus probeer tussenin wat te rusten (soms is het van moeten... deze week een dag ging 's morgens goed tot een uur of 11, rest van de dag in bed gelegen pff) Heb niet alles terug gelezen, enkel de laatste pagina's voor echo's te kijken hihi wat een mooie baby's!! Nu heb ik een idee hoe ons beebje er uit ziet nu! Wij moeten nog 12 dagen wachten voor we weer baby tv mogen kijken Misselijkheid gaat dus nog steeds op en af, met soms best pieken. Gelukkig nog niet hoeven overgeven, thank god! Wel snel moe en kan de hitte ook echt niet verdragen nu ik zwanger ben.. heel vervelend! Down: wij gaan alleen de nekplooi doen, die nipt test hier kost idd paar honderd euro en is niet terugbetaald en dat vind ik behoorlijk wat geld.. De nekplooi zal ook wel goed zijn gok ik. We willen beide geen kind met Down dus moest ze het hebben dan wordt de zwangerschap waarschijnlijk afgebroken. Wil niemand aanvallen of zo, heb al met down kindjes gewerkt, weet hoe ze zijn en dat ze gelukkig kunnen zijn ed maar ik heb het liever niet. Blijft een hele opgave!
@suus en rdvc Ja het is nu al zo erg heb de hele dag zoizo pijn zodra ik iets doe bijvoorbeeld mijn dochter uit bed halen dan word het al erger. Als het niet zo erg was ging ik wel gewoon te werk maar de reis naar mijn werk, 50 min met de auto, is al teveel. @e1ke vervelend dat bloedverlies zeg snap dat je daar wel onzeker van word
Even ego bericht... De kogel is hier door de kerk... Ga maandag de fysio bellen. M'n rug straalt helemaal door...
Succes met fysio meid! Ik heb heel lage bloeddruk ineens. Wordt constant zwart voor mijn ogen. Hoop niet van bloed want zo veel si het nu ook niet. En bibber helemaal. Nog iemand dit? Heb dit nu al 2uur.
E1ke ik heb daar geen last van. Maar als je het niet vertrouwt zou ik toch ff bellen. Weet dat ze er niks aan kunnen doen maar toch. Misschien voor je eigen gemoedsrust....
Ik zou even met de huisartsenpost ofzo iets bellen E1ke!! Dit klinkt in mijn ogen niet echt goed (wil je niet bang maken hoor).... Wat vervelend voor je Besjes! Hoop dat rust je goed doet! @combitest: we hebben besloten het niet te doen. Als we en verhoogd risico hebben dan zit ik de rest van de zwangerschap in de stress... en als het down heeft is het niet minder welkom! Daarnaast is het onze eerste. ... En ik vergeet nog helemaal iets! DONDERDAG DE 13E EINDELIJK BABY KIJKEN! Woehoe!!!! Hadden vandaag de oproep ! Precies 10 weken dan. . Spannend. ... Sorry als ik iemand vergeten ben te reageren. .. ben beetje heel erg blij!
Mijn volgende afspraak is de combi test op 24 augustus. Ben dan 12 weken en 6 dagen. Ik heb een ander gek iets al mijn moedervlekken jeuken echt super irritant.
Ja ik heb normaal een te hoge bloeddruk en neem een minimum aan medicatie. Laagste dosis. Mss daarvan. Is gewoon allemaal tegelijk en dat is vreemd. Net nog gemeten en voel me iets beter, heb nu 10 over 5. Is nog te doen he. Trouwens eindelijk suus! Veel plezier!
Oh suus wat fijn dat je eindelijk je oproep hebt gehad! zo spannend! Wij mogen de dag ervoor nog is gaan piepen naar ons prutske E1ke: niet te lang blijven lopen met zulke klachten hoor!