1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Elke wat een vervelend nieuws :(

Anna mooie echo!! Fijn dat alles oké is met jullie baby! Hier nog 10 dagen geduld voor de volgende echo.. :)

2. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Tnx meiden!

Wat ik begrepen heb van de nub is dat als hij gelijk staat met ruggengraat meisje. Wijst hij nr boven jongen :) Willen jullie het geslacht eigenlijk weten Anna?
    Edit: maar is het niet veel te vroeg VR nub theorie? Dacht 12 weken.

3. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    He bah E1ke. Wat betekent dat precies voor jullie meisje? En voor jullie dus? Wat een naar nieuws!

@geslacht: jaaa ik wil het dolgraag weten :). Volgende week maandag doen we de Nipt, dus binnen nu en drie weken weten wij het 100% zeker! :D

4. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Trouwens nog een vraagje aan jullie.

Eind augustus geven wij een BBQ. Dan hebben we ook de uitslag van de Nipt binnen en de 12 weken echo gehad. Dus als alles goed is (duimduim), willen we het tijdens die bbq vertellen aan de vrienden en kenissen die het nog niet weten én het geslacht onthullen. Hebben jullie ideeën hoe we dat op een leuke wijze kunnen doen???

5. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    pinterest staat vol leuke ideeën! Je kan bv een gekleurde cake bakken,of een cake vullen met gekleurde botercreme of met m&m's of zoiets

6. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ik ga voor onze verjaardag aanstaande zaterdag een taart maken, met aan de ene kant een roze en aan de andere kant een blauwe fondant. En dan met letters erop de uitgerekende datum... kijken of dat me gaat lukken... het wordt de eerste keer...

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuke ideeën met de taart! Op Internet en op pinterest staan heel erg veel ideeën! !
    @Anna: prachtige foto! !! Ik kan niet wachten tot donderdag!
    @E1ke: wat vervelend nieuws zeg. .. heel veel sterkte!
    @sahi: ik heb nog vakantie en zij daarna 2 weken. . Vind het eigenlijk niet netjes om het over de telefoon te zeggen dus denk dat ik nog 2 weken wacht totdat zij terug is. . Dan ben ik ook rond de 12 weken. .. anders moet ik deze week speciaal naar werk ervoor rijden en werk niet in de buurt. ...

8. Arikla

Arikla Actief lid

8 jul 2015
    116
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ow Elke, wat erg en vervelend! Het lijkt alsof je er rustig onder bent omdat je nog berichten plaatst en reageert. Wanneer weet je meer? Leef met je mee.

Leuk die echo's! Helaas ook al op mijn werk moeten vertellen ivm misselijkheid. Verder weten nog niet veel mensen het. Wij vertellen het na de 11-weken echo, dus over twee weken.

Wij kiezen niet voor de nekplooimeting en 20-weken echo omdat bij ons ieder kind welkom is en we tijdens de zwangerschap geen onrust erover willen hebben. We hebben al te vaak gehoord dat er ernstige ziektes ed. werden verwacht en er achteraf helemaal niks aan de hand is. Maar uiteraard begrijp ik mensen die het wel doen, omdat iedereen anders in elkaar steekt. Een ander is weer onrustig omdat tie het niet doet.

Veel succes iedereen!

9. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    E1ke wat een vervelend nieuws. Sterkte met je dochter!

Eppo haha wat een enige naam. Hier is het pinda :D haha!

Anna anna wat een prachtige echo. Helemaal in de wolken of niet.
    Hier nog een week wachten. Duurt lang!!

Wat een super leuk idee om een taart te maken, veel succes! (even de naam kwijt)

Hier vanochtend bij de fysio geweest. Duidelijk uitstraling in mn linker been. Opdracht veel bewegen naar wat lukt en weinig tillen of rare bewegingen. Makkelijker gezegd dan gedaan.

10. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    @kleinem. Wat dat betekent weten we nog niet. Positief is het sowieso niet maar hoe erg valt af te wachten. Dat is teken dat lever verslechtert en als hij het te slecht gaat doen moet ze transplantatie hebben.

@arikla ja ik ben redelijk rustig. We hebben met de ziekte leren omgaan natuurlijk. We weten altijd ergens wel dat die transplantatie er aan kan komen. Het is natuurlijk wel een klap af als het zo goed deed en nu ineens minder goed. Hoe slecht weten we morgen. Ze moest eerst woensdag gaan maar ik heb gevraagd VR morgen. Heb al genoeg stress van de 'slechte' zwangerschap en dit erbij is anders te veel stress.

11. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ahja, ik ga deze foto op isa haar verjaardagstaart zetten zondag! Ben dan bijna 12w. Mijn vriend zijn tante is bakker en kan foto op taart drukken.

12. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @mamadelux lekker Nog ff een weekje weg

@anna anna mooie echo! Fijn dat alles goed is mooie datum 2 maart (dan ben ik ook jarig hihi)

@e1ke heftig meid hopelijk niet te snel al een transplantatie nodig

@rdcv is lastig inderdaad om er balans in te vinden, bewegen rust wat wel een niet doen maar lukt vast wel

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    E1ke wat een prachtige foto! Spannend morgen!

Rvdc dat is zeker een opgave zeg! Hopelijk gaat het wel lukken en heb je minder klachten

Suus nu snap ik 'm beter. Telefonisch is inderdaad jammer. Nog heel even de kaken op elkaar dus ;)

Ik mag morgen weer voor een echo, yes! :D

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    e1ke wat een geweldige foto!

15. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Wat een prachtige foto....😍

Sahi ook ik mag morgen weer gaan spieken....

16. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige foto e1ke!

17. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    :) Tnx meiden. Ik haal hem morgen weer off want blijkbaar ken ik hier mensen op forum

18. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Suus: wat fijn dat je eindelijk de eerste echo hebt bijna! Spannend! :D
    E1ke; wat een vervelend nieuws,sterkte voor jullie en jullie dochtertje.
    Wel een prachtige en orginele foto!

Wij hebben het dit weekend bekend gemaakt aan ouders/schoonouders en zussen/broers van mij en vriendlief. Hebben de mama's alleen een cadeautje geven een krijtbordje met een kaartje eraan waarop staat met liefste oma ofzo , kan t me niet meer herinneren,:)met een echo erin en een baby mutsje op t krijtbordje vast gemaakt met ook een tekst erop... Wist t anders ook niet..:D
    Ze vonden t allemaal erg geweldig! Al wist mijn moeder het al toen ik pas bijna 5 weken was, ze zag me en zei zo uit t niets; je bent zeker zwanger hé?? Huh,ehm ja mama! Hahah, moeders zien alles ;)

19. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Ha meiden
    Even kort want ben zo moe nu
    Net terug van de vk en alles zag er goed uit .. Ben weer verder gezet ben nu 10 maart uitgerekend.. Scheelt 1 dag met mn eigen berekening en 2 met die van de vk zelf die dacht 12 maart :)

20. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd angel! Prachtige echo!

Deel Deze Pagina