Ja, dat heb ik ook. Ik geef heel moeilijk over, ik hou het tegen. Gelukkig heb ik mijn momenten dat ik wel wat eet, maar niet met smaak. Heel lastig. Heb je ook dat je wel een hongergevoel hebt maar nergens zin in heb?
Pfff, moet echt niet denken aan al het eten nu http://www.zwangerschapspagina.nl/images/smilies/wink.gif Ik slaap heel veel. Vandaag ziek gemeld.
E1ke wat een heftige dag! Hou je lekker rustig vandaag! Die berekening wijkt wel vaker af, want een eisprong zegt ook niet alles, het kan vroeg of laat innestelen en het kindje kan net wat harder of minder hard gegroeid zijn. Ze gaan altijd uit van de datum bij de termijnecho, aangezien weinig baby's toch precies op die datum worden geboren is dat ook niet zo super belangrijk. Ik dacht ook dat ik goed ging slapen, maar helaas. Komende dagen het aan iedereen vertellen, ik vind het blijkbaar heel spannend hihi Ik heb al een aantal meiden hier even niet gezien, gaat het allemaal goed? Mamalap, turkssnoepje?
Ja dan krijg ik trek maar zodra ik alleen maar aan eten denk word ik misselijk. Maar ik las op inet dat je geen auto mag rijden met die medicijnen dus ik blijf wel misselijk E1ke fijn dat je weet waar het bloeden vandaan komt. En gelukkig hoeft je dochter niet direct een transplantatie nodig. Sahi fijn dat je moeder goed reageerde Yummy hoe is het met je dochter ?
Elke, wat een vermoeiende, spannende dag. Wel fijn dat je nu weet wat het is. Hopelijk heb je goed en gerust kunnen slapen. Wat een mooie echo's weer die voorbijkomen! Krijg er ook zin in. Dan wordt de band met de baby denk ik wel sterker he? Is Turkssnoepje niet op vakantie? Weet niet zeker hoor. Er zijn er wel een paar op vakantie. Maar onthoudt ook soms niet wie. Oke, dus de berekening van de verloskundige is heel precies. Ben benieuwd of ik dan nog naar voren of achteren gezet wordt.
Goedemorgen! KleineM ,ik ben er gewoon hoor maar lees heel stilletjes mee en heb wat minder behoefte aan reageren. Zie heel veel mooie echos voorbijkomen, proficiat iedereen. E1ke, fijn dat een donor nu niet direct nodig is. En wat vervelend van je bloedingen maar gelukkig heb je nu duidelijkheid waar het vandaan komt. Shibainu ik heb ook last van pukkeltjes 😦 inderdaad goed verzorgen verder kan je niks doen. Smeren julie eigenlijk al met een smeersel om striemen te voorkomen? Ik las hoe eerder je begint hoe beter. Ervaringen? Ik ga volgende week voor de termijnecho, waar ik nog steeds geen afspraak voor heb omdat het afsprakensysteem van het ziekenhuis eruit ligt... Lekker handig, gister mn man er heen geweest met als gevolg knallende ruzie met hem hierover, gelukkig snachts weer goed gemaakt maar zat er even helemaal doorheen. Vind die afspraken ook zo spannend! Verder succes voor iedereen met komende echos, controles, testen etc. Vanaf nu zal bij de meeste de misselijkheid en andere symptomen ook verminderen dus fijn! En oh als ik een tijdje niet reageer ben ik er gewoon haha 😋😘
Ah daar ben je weer, gezellig! Dat smeren, ik wil niemand bang maken, maar ik heb me rot gesmeerd de vorige zwangerschap en ik heb striemen van hier tot tokyo. Ik schaam me er totaal niet voor, maar de vk wil het wel in de gaten houden of dat goed blijft gaan, t zijn flinke scheuren onderhuids. Het ligt echt aan je aanleg, je huidstructuur en of je nu al fors bent of niet. De vk zei dat smeren weinig doet, omdat je dat uitwendig doet en het gaat juist om het bindweefsel onder je huid dat invloed heeft erop.
Ikdus: Het gaat elke dag beter met mijn dochtertje gelukkig! Wel is de huid onder haar voeten erg dun waardoor het soms knapt/scheurt en gaat bloeden. Heel vervelend, maar volgens de artsen kun je hier weinig aan doen. Vrijdag weer controle en dan horen we het behandelplan ivm littekens. Striae: Helaas hier ook ervaren dat smeren niet het verschil maakt. 1e zwangerschap heb ik nooit gesmeerd, maar kreeg ik geen enkel streepje. 2e zwangerschap wel gesmeerd (kreeg destijds een tip om dat te doen), maar helaas: striae op mijn benen en een klein beetje bij de zijkant van mijn buik. Die zie je overigens bijna niet meer dus ik vind het wel prima. Mijn dochtertje zei gisteren: "Heeee je buik! Zit er een baby in ofzo? Of een vogeltje? Bij de dokter zag ik een vogeltje!" Ze was mee naar de laatste echo en zat lekker te spelen, maar heeft dus blijkbaar toch iets meegekregen haha. Inmiddels is ze het alweer vergeten geloof ik. M'n buikje verbergen wordt wel moeilijker merk ik. Op mijn werk is er een strikte dresscode dus het is echt lastig qua kleding. Zijn jullie al aangekomen? Door de groei van mijn buik dacht ik wel aangekomen te zijn, maar tot dusver ben ik 63,3 terwijl ik voor onze vakantie (6 weken geleden) 63 kilo was. Heeeel klein beetje aangekomen dus.
Graag gedaan hoor. . Daar zijn we niet ook voor elkaar steunen wanneer iemand het even wat moeilijker heeft! ! Dikke knuffel... En de dag is om! Jeeeeee!
Heb nu ook getemperatuurd en eisprong was 15 juni dus weet uitgerekende datum ook precies. Bij zoontje zelfde, volgens mijn berekening (dmv eisprong) was uitgetelde datum 15 juni (ja toevallig 5 jaar later exact op die dag baby nummer 2 hihi). Volgens de echo's was uitgetelde datum 22 juni, heb die toen ook aangehouden voor het geval ik over tijd zou zijn of zo, dan duurt het extra lang. Maar exact 15 juni om 23u30 braken mijn vliezen, kwartier later begonnen de weeën. Dus volgens eisprong gewoon exact op tijd! Bij deze hou ik dus gewoon eigen datum aan. Vorige echo was het nog juist, zullen wel zien of het nog zou veranderen of niet. Maar daar trek ik me niks van aan
Hier ook pukkels. En haar dat niet wil meewerken.. normaal stijl ik ze, nu gewoon krullen omdat ze anders na een half uur toch al weer aan het krullen gaan. Voor het eerst in 8 jaar! Vervelend.. maar oké Nog steeds vaak slecht hier, die hitte kan ik ook absoluut niet verdragen. Moet vanaf donderdag weer aan het werk, hopelijk lukt het en anders weer ziek laten schrijven. Lijkt nu alsof heten nooit zal stoppen, maar hopelijk doet het dat wel! Sahi mooie echo! Kat veel plezier met die van jou vandaag! Suus had jij nog geen enkele echo gehad nu? Wat spannend dan morgen!! Knap dat je zoveel geduld hebt haha ik zou het iet kunnen
Hè dames! Ik lees ook nog mee, maar zelf weinig te melden. Amper symptomen, had ik bij dochter ook niet dus volledig normaal voor mij. Nu wel wat zenuwen voor morgen. Meisje ik ben ook heel benieuwd welk termijn er morgen uitkomt. Weet mijn eisprong ook 100% zeker. Zelfde datum als jou. In brief van gynaecoloog staat ook precies die datum. Morgen weet ik het. Veel mooie echo's voorbij zien komen. Gefeliciteerd allemaal.
Ja hier ook ja met t haar pfff, ik heb dan normaal mooi dik haar met slag erin maar als ik me haar heb gewassen, is t nog mooi maar eind vd dag is t gelijk slap,dun,,,vettig, alsof ik t een paar dagen niet heb gewassen grrrgr pukkels vind ik nog t ergst maaja ben allang blij dat ik niet heb hoeven spugen of ontzettend misselijk ben geweest. Nog wel ontzettend moe, gister middag had ik gewoon moeite om mn ogen open te houden haha Meisje89 hopelijk voel je je gauw beter! Vervelend zo! Dames die vandaag echo hebben succes! Lekker van genieten, suus jij mag morgen dan eindelijk! Spannend spannend! Vd rest ben ik t allemaal kwijt..
Fijn dat je 'goed' nieuws hebt gehad E1ke van je dochter! En fijn dat je nu weet wat het bloed vandaan komt. .. maar lijkt me toch wel schrikken elke keer!sterkte met alles en dikke knuffel! Ja ik heb nog geen 1 gehad Meisje89 .... omdat ik geen medische redenen had vonden ze het niet eerder nodig volgens mij. .. maar ik ben nu wel klaar met wachten hihi. .. Hoop dat morgen de termijnecho is! !! Haar... mijn haar is zo ontzettend droog. .. bleg. .. niets aan daarnaast gids ook erg droog in mijn gezicht. .. Dus extra smeren! Smeren buik Ik smeer al een tijdje net mama olie van de kruidvat! Geen idee of het helpt maart voelt wel lekker zacht hihi. .. heen ik toch het gevoel dat ik er wat aan gedaan heb! Ik ga zo ff lekker stuk fietsen. ..
@e1ke fijn dat het "meevalt " met de lever van je dochter en transplantatie niet direct nodig is. En wat een gedoe Nog zeg met de echo gelukkig weet je nu wel waar het bloed vandaan komt
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 28 februari trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje 1 maart milou1991 - 24 jaar - 1e kindje wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) karima12 - 24 jaar - 1e kindje mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Davina - 28 - 1e kindje 2 maart dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters) missaniet - 29 jaar - 1e kindje 3 maart liza28 - ? Jaar - 2e kindje (?) beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) mama2016 - ? Jaar - 1e kindje anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) zwennie - 27 jaar - 1e kindje e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje (?) 4 maart kat0212 - ? Jaar - ? Kindje turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) batwomen - ?jaar - 1e kindje 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) rvdc - 26 jaar - 1e kindje patricia1993 - ?jaar - ?kindje mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters) D3B - 30 jaar - 2e kindje 8 maart toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) inimini2 - 28 jaar - 3e kindje elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje san10 - ? Jaar - ? Kindje 9 maart kleinem - 38 jaar - 1 kindje 10 maart suus123 - 31 jaar - 1e kindje angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) kat80 - 31 jaar - 1e kindje juf1987 - 28 jaar - 1e kindje 12 maart ennass - 28 jaar - 1e kindje missy missy - 36 jaar - 1e kindje Jatris - ?? - ?? 13 maart iba - 28 jaar - 3e kindje 14 maart Ikdus - 27 jaar - 2e kindje 15 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje (?) sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) Arikla - 25 jaar - 1e kindje onbekend marijn75 - Liza28 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - missy missy - izi - D3B - Rvdc - mama2016 afspraken 12 aug kat 80 controle echo 9+5 13 aug mamalap - termijnecho KleineM- termijnecho Suus123 - 1e echo / termijnecho 14 aug zwennie - termijnecho Mevrouw Pinguin - 12weken echo 17 aug rvdc - intake en echo vk Besjes - Termijnecho Izi - Termijnecho kleineM - Nipt Jatris - termijnecho 19 augustus Turkssnoepje - 3e echo 20 aug meisje89 - in de voormiddag 12 weken echo + 's avonds afspraak bij vk Anna Anna - Controle afspraak vk 21 aug e1ke - nekplooimeting 12w 24 aug Toekan - 12 weken echo (nekplooimeting) Davina87 - combinatietest Kaatjekaa - intake vk Juf1987 - 12 weken echo 25 aug KleineM- echo MamaDeluxe5 - Nekplooimeting + Uitslag combinatietest Kaatjkaa - combinatietest 26 aug Yummy - Termijnecho Arikla - termijnecho 27 aug MamaDeluxe5 - 12 weken echo + afspraak Vpk Missy Missy - Termijnecho 28 aug Kat80 - 12 weken echo D3b - termijnecho 1 sept E1ke - Geslachtsbepaling MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Patricia1993 - echo 2 sept shibainu25 - afspraak vk. 3 september Arikla - bloedonderzoek combitest 8 september Danda - hartje luisteren 11 sept Missy - Geslachtsbepaling Dr. Papa Suus123 - afspraak vk 14 september Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho 22 sept Angel128 - Geslachtsbepaling Dr. Papa 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken. 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!