1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Hier gister 2x uitwendig geprobeerd maar omdat mijn placenta heel ver naar achteren ligt kon ze het moeilijk meren. We zagen uitwendig gelukkig wel al het hartje kloppen. Dus alsnog inwendig en toen zagen we het een stuk beter. Dus lang leve de inwendige echo ondanks dat ik er gaan fan van ben 😀 succes voor alle dames die vandaag mogen...hopen op nog veel meer goede echo's.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Och ja ik heb inmiddels met al die follikel metingen al zoveel inwendige echo's gehad dat ik ze ongelooflijk saai vind :p

3. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Mamalap ik had een jaar geleden een vleesboom en vorige echo een cyste. Nu niks meer te vinden. dat kan met al die hormonen.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja ik ga er ook vanuit dat hij kleiner is geworden. Meestal wel bij 10 weken zwangerschap, maar in ze moeten hem nakijken! En volgens mij is een eierstok met uitwendige echo niet te zien?

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mijn eierstokken hebben ze gewoon uitwendig nagekeken van de week, dus je weet t niet. Maar inwendig is ook geen ramp nee, ik ken ze inmiddels ook wel.

Ik las iemand weer aan t spugen, naam kwijt, wat balen zeg! Spugen is echt geen pretje, bahbah

Suus je mag eindelijk vandaag! Geniet ervan!

Ik ben gezegend met een hele rustige werkweek deze week. Ik plan mn eigen dagen, dus steeds rustig opstarten, dochter is bij vader, dus ik kan goed bijkomen deze week. En dat in de drukke vakantietijd hihi

Ik kon vannacht niet in slaap komen, kloppende adertjes in mn benen, rommelende darmen. En ik dacht ook in de onderbuik af en toe wat plopjes te voelen, maar dat is toch veel te vroeg nog? Ik kon er in ieder geval allemaal niet van slapen.
    Wel redelijk op tijd wakker vanmorgen, dus misschien ben ik over de ergste vermoeidheid heen *afkloppen*

6. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Das een goeie, ik had ook weer inwendig dus heeft ze gelijk alles gecheckt.

7. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ik heb om 11.45 mijn afspraak! (Bibber) :)
    Maar we gaan gewoon uit van goed nieuws. Mijn vriend ging vanochtend naar zijn werk en gaf me ineens een kus op mijn buik: "tot straks Bambam!" Haha lief he?

Oh suus eiiiiindelijk mag jij! Wat fijn! Ik wens jullie allebei een mooie echo toe!

8. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Ik hoop het Sahi, hier zij de vk 16 weken dan zal het beter gaan. Dat duurt mij nog zes weken te lang....

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh Thanks sahi! Misschien toch alleen uitwendig! Zou prima zijn hoor! Weer die broek uit enz haha
    En ik had eergisteren en gisteren ook die plopjes en geduw van binnen, dacht ook al dat ik gek was. Vond het toch wel herkenbaar!

kleinem ahhh wat geweldig lief! En fijn al zo vroeg! Ik moet de hele dag nog doorkomen :p

10. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Kleine m en suus: wat een spannende dag voor jullie beiden! Kheb er zelf spanning van ;) succes! KGa vandaag vaak refresh duwen denk ik.

11. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ohja, bij mij ook nog steeds inwendig de echo's omdat mijn baarmoeder naar achter gekanteld ligt.

12. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    O jaaa arme mamalap!! Heb je al een plan de campagne om de tijd wat sneller te laten gaan? Ik ga zo in bad en meZelf even vertroetelen, netflixje op etc...

Hoe laat mag jij suus?

13. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    ❤️ wat lief e1ke! Dit is inderdaad een hele spannende en beladen echo voor ons. Merk dat vl ook wel gespannen is ook al probeert hij het niet te laten merken en vooral kalm te zijn voor mij. De lieverd.

Ik ben blij dat bij jou het nieuws over je dochtertje meeviel! Voor nu dan. Dat is toch een opluchting lijkt me! Is het: hoe ouder hoe beter / "makkelijker" een transplantatie? Ivm groeien organen en donors? Of maakt dat niets uit? Goed ook dat je nu weet waar het bloed vandaan komt en dat het helemaal niets te maken heeft met je ukkie! Wel nog lang wachten op die speciale echo! 😟 sterkte met alles, ik vind jou heel sterk en dapper! X

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mamalap ja zou het toch al t kleintje zijn? Ik vond t zelf wel zo voelen, maar durfde er nog niet op te rekenen.

Kleinem voor jou ook spannend! Komt goed joh!

Mijn dochter is vanmiddag weer thuis en dan ga ik het haar vertellen. Ben zoooo benieuwd wat ze ervan vindt! Vind het nog het leukst om aan haar te vertellen hihi

15. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ja vanaf 10 kilo zijn de slaagkansen een pak hoger, en hoe meer hoe beter. Ze is Nu nog geen 9 kilo. Bij kinderen kunnen ze wel een levende leverworst zoeken als de tijd dringt. Al komen mijn vriend en ik niet in aanmerking omdat we zelf drager zijn. Maar dat is al iets van lichtpuntje toch?
    Bedankt voor de lieve woorden.
    En wat mini betreft, voel me idd gerust. Zelfs na het bloed van gisteren.

16. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Sahi: Leuk, ben benieuwd hoe je dochtertje reageert!

E1ke: Dat klinkt nog redelijk positief, voor zover je hier positief nieuws over kan krijgen!

Meiden wat kletsen jullie veel en ik heb vakantiestress dus een hoop vergeten.. sorry!

Suus: Veel plezier!!

KleineM: Meis heel veel plezier, ik hoop dat de tijd voorbij vliegt voor jullie!

En de andere meiden met een echo natuurlijk ook!

Luvion: Ik vind hem elke keer vrij snel, veel gel op je buik net boven je schaambotje smeren en op de luvion zelf, even uitsmeren als het geluid nog uit is, dan geluid vrij hard zetten, want je hoort het nog heel zacht, ik begin altijd rechts, praktisch in mijn lies en schuif zo elke keer een klein beetje op naar links en dan vind ik het hartje altijd! Succes meiden. Komt vast goed.

Ik mag om 11.50 nog even voor een korte pretecho!
    Heb de boodschappen al gedaan, pakketje weg gebracht, nu nog even wat administratieve dingen regelen, nog naar de apotheek en langs de advocaat en dan de echo en dan vanmiddag nog een hele rits aan dingen regelen!

17. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ik voelde dat een dikke week geleden precies ook maar nu weer niet meer. Zal wel wat anders zijn.
    Veel plezier met vertellen. Het za het leukst van al zijn ja!

18. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    JAAAAAA! Begint nu wel echt te komen. ..

Is toch schrikken dat bloeden maar gelukkig weet je inderdaad wat het vandaan komt!

19. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Voelt dat heel vervelend die inwendige?

20. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames! Lief hoor al die berichtjes! Wordt nu toch al wel beetje spannend hihi. .we modern om 3 uur dus nog even wachten. .. manlief is normaal niet zo van te vroeg vrij nemen van werk maar vanochtend gaf hij aan rond 2 uur thuis te zijn hahha. .. De lieverd. .. ik hou ook rekening met inwendig en dan zien we het wel! !

Heb al mooi lijstje gekocht voor hummeltje zijn of haar eerste foto hihi

Deel Deze Pagina