Mamalap, KleineM en MamaDeluxe jullie ook heel veel plezier gewenst vandaag! ! Hopelijk regent het hier aan het einde van middag prachtige echo's!
Inwendig is niet heel erg vind ik zelf, je ligt alleen zondr broek op die tafel, dat is wat gek. Maar het doet totaal een zeer of iets hoor! Ik ben super nieuwsgierig hoor suus!
Ja dat is vervelend. . Maar alles voor het goede doel! Hihi. .. ik ben zelf ook erg nieuwsgierig en zenuwen komen nu wel wat meer hihi. . Ga maar ff tv kijken... ahhhh hummeltje kijken! !!!
Ik voel de zenuwen met je suus hihi, ik vond de eerste echo ook zoooo spannend. Veel plezier meiden, ik kijk nu al uit naar de foto's straks!
En ik vond inwendig ook helemaal niet vervelend! Maar grote kans dat je uitwendig krijgt met 10 weken.
Iemand zei al iets van mijn banner... Klopt! Ik had deze nog niet aangepast... Bij deze klopt hij weer Qua medicatie: nog niets gekregen, ik val niet af, ben vrij stevig van mezelf, heb genoeg reserve en moet voorlopig niet werken. Gyn gaf aan dat het binnen enkele weken vanzelf beter zou zijn. Ik moet dagelijks ongeveer 1 keer overgeven, soms meer, soms heel zelden niet. Ik mocht wel als het me echt niet meer ging, maar hij was geen voorstander... Succes met de echo's dames!!!
@ suus tegen het einde van de zwangerschap ben je zo gewoon van met je benen op te liggen. En die vk's/gyn's zien niet anders. Haha. Nee echt, dat word je echt gewoon hoor. En tijdens de bevalling kan je het al helemaal niet schelen. Doen wat ze willen als die kleine er maar uit komt Verder is het een staaf met camera die ze inbrengen zoals een lange smalle dildo eigenlijk.
Zoo wat kletsen jullie veel op de vroege ochtend. Iedereen veel plezier bij de echo's en extra voor kleinem en suus.
Heel veel plezier met de echo's dames! Hopen op nog meer prachtige foto's vandaag! Hier nog steeds misselijk en t idee dat ik weer moet spugen,,,dus tijdelijk afwezig. Lekker rustig aan doen vandaag,, en slapen.. Oh slapen... Heerlijk. Ben nog steeds zo moe maar zo erg als dit nog nooit gehad haha.😴 Fijne dag vandaag iedereen!
Iedereen heel veel succes met de echo's vandaag! Spannend hoor! Na 2 zwangerschappen en bevallingen maakt het mij niet meer zoveel uit wanneer mijn broek naar beneden moet voor een controle of inwendige echo haha. Alleen al de dag voordat ik ingeleid werd (39 weken, jeuk en verhoogde leverwaarden dus risico zwangerschapscholestase) hebben zeker 4 verschillende artsen inwendig onderzoek gedaan. En natuurlijk ontsluiting checken, strippen etc. Het laat mij inmiddels koud. Wel zorg ik ervoor dat het er down stairs altijd keurig uitziet want je weet maar nooit haha. Inwendige echo heb ik zeker niet als pijnlijk oid ervaren. Het geeft vaak een veel mooier beeld. Ik ben ZO lui haha. Met dit mooie weer (op mijn vrije dag) lig ik languit op de bank Netflix te kijken. Kids spelen lekker, heerlijk rustig.
Jeetjemina jullie zijn niet bij te houden! Ik heb onthouden dat meerdere dames goed nieuws hebben gehad op meerdere gebieden, en dat sommigen nog steeds misselijk zijn. Veel succes dames met echo's vandaag! Suus de eerste toch? Super spannend! Ik heb vandaag bloed laten prikken voor de combitest. Morgen afspraak voor nekplooi meting. Ben er wel heel erg zenuwachtig voor. Wie heeft ervaring met het geslacht niet willen weten? Moet je dat vanaf een aantal weken bij elke echo roepen voor het geval ze het per ongeluk verklappen, of zeggen ze niets tenzij je er om vraagt? Zou het echt jammer vinden als ze het per ongeluk verklappen. Ik weet niet meer wie het zei, maar wij laten waarschijnlijk ook de 20 weken echo in het academisch ziekenhuis doen. Mijn vader is geboren met een hartafwijking, dus kan er een cardioloog meekijken op de echo om te kijken of ons kindje die afwijking ook heeft. Wij hebben gisteren aan mijn down broer verteld dat hij oom wordt. Hij stond helemaal te glunderen, zo leuk! De rest van zijn huis werd er ook bij geroepen en hij stond het vol trots te vertellen. Een medebewoner zei "wist je dat jouw baby nu in vruchtensap drijft?" Haha! Zo gelachen. En er werd ons ook nog zachtjes gevraagd of wij dan stiekem gevreeën hadden. Altijd leuke gesprekken bij mijn broer in huis.
Haha E1ke... ok. we zien het wel! Hihi Yummy hier net zo. .. heerlijk op de bank met TLC aan en lekker aan het haken voor vriendin die bijna gaat bevallen! Nog 2 uurtjes en ik lig daar aarrrggggg zenuwen hihi
OOOOOOOH meiden GOED nieuws!!! Bambam danste!!! Hij danste in mijn buik en zijn hartje klopte. Hij leeft en ik ben zoo opgelucht en gelukkig!!!! De echoscopiste was erg tevreden en heeft me allerlei mooie dingetjes laten zien. Zo kon ze het roggegraatje al een beetje zien en dat de kaak gevormd werd. Hij heeft 2 armpjes en 2 beentjes en wiebelt er vrolijk mee. Hij maakte veel bewegingen (schokjes en salto). Het was geweldig. We aren zo zenuwachtig dat ik in tranen uitbarstte toen ze vroeg hoe het ging. Vooraf ook al samen met vl een traantje weggepinkt. Hij was ook zoo zenuwachtig de schat! Maar alles is dus goed. Ik ben uitgerekend op 11 maart, dus 1 dagje later. Hij was nu drie centimeter.
Ohhh Meis zit hier met een brok in mijn keel! Wat ben ik blij voor je! ! Super en hij was aan het dansen? Hahha geweldig. .. heb je ook een foto gekregen? Nu wordt ik nog zenuwachtiger!! Maar ben super blij voor je! !!!
En een foto van de kleine spruit. Hij is alleen gedraaid, maar ach! Het witte is zijn ontwikkelende kaakje en zijn ruggengraat. Links zit zijn ruggetje, onder zijn hoofd en rechts zie je een armpje en een beentje.
@kleinem gefeliciteerd fijn alles goed! @danda je kan het voor de echo's wel voor de zekerheid even zeggen wij hadden niet zoveel echo's. met de 20 weken echo kwam het van te voren te spraken en we hadden nog een liggingsecho toen even benoemd dat we het geslacht niet willen weten toen hadden we even onze ogen dicht toen ze bij de beentjes kwam