He gatsie wat naar suus 😞😞 weet niet of je het zal lezen maar wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies! Ben het even vergeten maar suus was niet degene met bloedverlies tog? Maakt mij ook angstig dit !
Bedankt lieve meiden! Plaats je echo's maar gewoon hoor. Ik gun jullie het allemaal heel erg! Ik weet niet meer wie het zei, maar nee ik heb geen bloedverlies gehad. . Helemaal geen symptomen dat het fout zat maar dat zegt natuurlijk helemaal niets voor jullie! Jullie hebben allemaal al een prachtige echo of meer gehad dus komt allemaal vast goed! Ik ga voor jullie duimen op een mooie zwangerschap en mooie kindjes! Onze tijd komt vast nog! Misschien dat mijn 'pipo' ook wel bijdraagt aan een mooi kindje in de toekomst! ! Dikke knuffel voor jullie allemaal! !!!
Oh wat ben jij sterk meid! Ik gunde het jou ook zo hard! Had hier helemaal geen rekening mee gehouden, maar ja dat doet niemand Wsl. Succes en sterkte!
Neeeeee Suus wat erg, dit had ik nou echt niet verwacht! Sterkte met het verwerken! Je bent hier nog altijd van harte welkom..als je wilt vloeken, tieren of je hart wilt luchten! Ook in mindere tijden zijn we er voor elkaar. Ik wens jou/jullie zoveel geluk en een goede toekomstige zwangerschap toe! Het is jullie zo gegund! Dikke kus meis. Ik maak mij eerlijk gezegd ook zorgen, Ik had wel eens waar de vorige keer een kloppend hartje gezien maar was wel 2 weken terug gezet. En ook ik heb net als jij geen enkele klachten. Buik groeit ook niet en ik kom ook niet in gewicht aan. Ik moet tot de 27e wachten, dan heb ik pas weer echo...maar ik hou mijn hart vast!!
Oh neeeeeeee! Suus wat vreselijk!!! 😟😟! Ik verheugde me zo op jouw echo en op jouw reactie! Wat onwijs verdrietig! Heb je een miskraam gehad of was het een leeg ei?? Pfff nu ja je hebt er nu niets aan... Je mag me altijd een pb sturen als je vragen hebt over alles... En jullie Pipo helpt er zeker voor dat jullie kleintje er ook komt! Dikke knuffel! ... Ik vind het écht heel verdrietig! 😟
Ooh neen lieve suus..wat verschrikkelijk... Kijk je hier zo lang naar uit, krijg je zo een nieuws hele dikke knuffel meid!!!
Ik zag ook een par mooie echo's: fijn meiden!!! Geslacht blijft hier ook een verrassing tot het einde... Was bij ons dochtertje ook zo. Was een super moment, ik was er toen van overtuigd dat het een jongen was
Inderdaad heel sterk en lief van je suus! Hopelijk ben jij ook heel snel weer zwanger. Ik weet precies hoe je je voelt nu, heb vorig jaar precies hetzelfde gehad en in het begin is het gewoon heel vreemd, daarna komt de klap en die is best hard, je hebt tog met de vreugde geleefd zwanger te zijn.. Maar ook dat verwerk je weer, nogmaals veel sterkte !
ohh suus toch... heb de hele week gedacht.. ze mag bijna.. wat ontzettend oneerlijk, na zo lang wachten heel veel sterkte jullie samen!
Blijf maar aan je denken suus. We zijn met zn allen al zo ver dit verwacht je dan niet eigenlijk niet meer. Ik hoop echt dat jullie dit kunnen verwerken op jullie manier en je zo gauw als jullie er aan toe zijn weer een mooie gezonde zwangerschap mag hebben. Missy missy, ik snap jou ook hoor 2 weken terug gezet worden is ook wel veel. Gelukkig zagen jullie een mooi kloppend hartje. Als je echt onzeker bent, bel dan aub met je vk of ga naar een echo bureau.
Ah nee suus, dit had ik totaal niet verwacht, wat verdrietig :'( Heel veel sterkte! Ik heb dit 5 jaar geleden ook gehad, het duurde bij mij ook lang voor het doordrong... Kleinem gelukkig zat het bij jou wel goed! Wat een opluchting! Mamalap en mamadeluxe ook weer een mooie echo, fijn! Lief dat jullie even wachten met foto's plaatsen Las nog een vraag over het geslacht; als het goed is vragen ze eerst of je het wil weten, voor ze wat zeggen. Zou anders echt heel lomp zijn! Heb het dochter net verteld, die was een beetje sprakeloos, het moet nog even landen denk ik. Geen dik enthousiasme, maar ze vindt het wel leuk te enthousiast gaat het ook een heeeeeele lange tijd tot maart maken
O nee Suus, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik wens jullie heel veel sterkte met de verwerking en alles wat nu komen gaat. Daarnaast natuurlijk alle geluk voor toekomst en hopen dat dan alles goed gaat. Kleine m, mamalap en mamadeluxe gefeliciteerd met jullie goede echo's
Inderdaad blijft verschrikkelijk suus. Vooral omdat we al zover zijn Tja dan toch inderdaad onze mooie echo, beetje dubbel maar ja..... Termijn klopt precies! Blijft dus staan op 7 maart wel leuk omdat het precies klopt met mijn temperatuur kaartje.