1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

Missy Ik ben ook nog niks aangekomen, soms eens 0,5 zwaarder, of 0,8 en dan is het er weer af!

Meiden zijn jullie al aangekomen? Zijn er al buikfoto's??

Hieronder dan toch onze pretecho, exact de uitgerekende datum, zelfs met meten ook op de 29e uitgekomen :)
    Hartslag van 162 per minuut en mooi regelmatig, ze of hij, lag lekker te bewegen en te springen, mijn baarmoeder is al erg groot en veel vruchtwater, ze heeft heel veel ruimte zei de echoscopiste.

2. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Mooie fotos meiden! Geniet er maar van! :D

Stelt mij ook wel wat gerust dat jij nog niets aangekomen bent
    Mamadeluxe...

Ikdus: misschien een stomme vraag maar als ik een extra echo vraag bij vk moet ik die dan zelf betalen? Financieel gaat het ff niet lekker...vandaar.

Elke: fijn dat je weet waar de bloedingen vandaan komt..hoef je je daar iig geen zorgen over te maken. Al blijft het erg vervelend! Hopelijk gaat het straks weer wat beter met je kleine meid. Zo zielig als zo'n kleintje al zoveel mee moet maken. Het liefst zou je het van d'r over willen nemen.

Yummy: hoe gaat t met de voetjes van jouw kleine meisje? Kan ze al voorzichtig aan beetje lopen?

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Prachtig mamadeluxe

Missy missy, bij een echobureau wel (30 eu vaak)
    Maar als jij een lieve meedenkende vk hebt die wel een extra echo wilt inplannen dan uiteraard niet.

4. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Lieve lieve suus, wat schrik ik enorm van je berichtje. Wat ontzettend erg voor jullie. En zo laat in de zwangersxhap Nog. Ik heb er even geen woorden voor. Leef enorm met je mee.

Morgen heb ik mijn termijn echo. Ik heb geen symptomen. Wel een dikke buik. Vandaag positie kleding geshopt.
    Morgen is mijn echo dus. Zie er als een berg tegenop:(:(

5. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wat een mooie echo!! Mooie heldere foto's! Zijn die 3D? Fijn dat bij jullie wel alles goed was en ook een fijne vakantie gewenst!

Ikbaalnogsteedsvansuus 😟

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Voor jou ook de eerste echo of niet ?

7. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Mevrouw pinguïn heel veel succes vandaag!

8. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Suus meid, wat schrik ik me rot van jou berichtje! Wordt er haast verdrietig van...:( heel veel sterkte gewenst!!

9. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dag lieve dames, ik kom nog 1 keertje langs.. het lukt me gewoon niet zonder heel hard in huilen uit te barsten! Ik vind het echt super voor jullie die echo's maar het doet me te zeer om ze te zien omdat die van mij er ook zo uit hadden moeten zien!

Dikke knuffel voor de tijd hier, heeft me echt goed gedaan en veel aan gehad! Fijne zwangerschap meiden en als het weer gelukt is bij ons (waar ik ontzettend op hoop want ik wil ook zo'n mooi hummeltje) dan zoek ik jullie weer op!

10. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Mijn eerste echo idd. Half 3. Heb er niet van geslapen.

Suus als je het fijn vind wil je misschien nog even mee praten over hoe het de komende weken gaat? Misschien voor de verwerking fijn? Wij leven allemaal zo met je mee en dat jij dan ineens een ander traject voor je hebt dan ons dat lijkt me zo moeilijk, zeker als je het dan ook nog eens nergens echt kwijt kunt. Daar zijn ook ongetwijfeld wel groepen voor maar we hebben hier toch ook wel een soort van band met elkaar. We kunnen je hierin steunen als jij dat wilt? Of vind je het te confronterend?

11. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    lief dat je dat zegt.. op de één of ander manier open ik dit topic toch elke keer weer.. ik kom nu gewoon even een paar dagen niet, maar daarna zal ik langskomen om te vertellen hoe het gaat!

heel veel plezier vandaag bij de echo en ik ga echt voor je duimen dat alles goed is!

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mevrouw pinguïn heel veel succes straks! Logisch dat je op van de zenuwen bent! Nog geen echo gehad en de 1e is altijd doodeng vooral na dat vervelende bericht van suus gisteren :(

suus inderdaad ben je altijd welkom hier!

Ik had trouwens gisteren wel inwendige echo. Ze zag uitwendig de Beeb gelijk met hartje, maar hij/zij lag verkeerd gedraaid voor mooie plaatjes. Ze vroeg dan ook gelijk of ik het nog eens erg zou vinden na al die inwendige echo's al gehad te hebben.
    De cyste is trouwens precies even groot als bij echo 7 weken 4 cm.

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Suus wat een verschrikkelijk nieuws :( heel veel sterkte, had dit niet verwacht! Hopelijk horen we snel weer van je.

Mevrouw pinguïn veel succes met jouw eerste echo vandaag!

Mamalap en mamadeluxe, mooie echo's!

Hier nog 6 dagen wachten. Word toch onzeker van zo'n berichtjes, zoiets wil je echt niet meemaken :( vind zo erg voor je Suus!

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Suus: Wat een ontzettend verdrietig en oneerlijk nieuws :( Wat een prachtige bijzondere dag had moeten worden werd ineens een verschrikkelijke dag.
    Ik wens je echt ontzettend veel sterkte. Bij mij hielp het enorm om er veel over te praten met mijn vriend. En huilen. Heel veel huilen.
    Troost haalde ik uit het feit dat dit niet zomaar is gebeurd. Ik was bang dat ik het vertrouwen in mijn lichaam kwijt zou raken, maar het tegenovergestelde gebeurde eigenlijk. Ik realiseerde mij dat mijn lichaam hier een reden voor had, dit kindje zou niet gezond zijn geweest als de zwangerschap zou worden voortgezet. Dat gaf mij enigszins troost.

Het topic waar ik meekletste (feb 2016 bevallijst) was voor mij te confronterend en eerlijk? Ik kan er nog steeds niet kijken zonder me een beetje verdrietig te voelen.
    Gelukkig had ik 4 weken na mijn miskraam alweer een positieve test en ik ga keihard duimen dat het bij jou ook snel mag gaan.

Heel veel liefs en sterkte!

15. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Succes vandaag mw pinguin met de echo!

16. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    dank je voor je lieve woorden!

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Suus wat dapper dat je nog komt kijken. T is zooo oneerlijk, voelt k*t he? :'( dikke knuffel meis! En wat betreft het topic; gewoon doen waar je je god bij voelt

Mamadeluxe mooie plaatjes hoor! Vanwaar zo'n vroege pretecho vroeg ik me nog af?

Mevrouw pinguin mijn duimen draaien hoor! Super spannend, zeker na het nare bericht van suus van gisteren.

Wat een nacht zeg! De enige nacht dat mn dochter thuis was en wat een noodweer. Ze schrok om 2245 van de eerste onweersklap, t ging ook enorm hard. Ik had juist gehoopt dat de ergste buien voorbij waren, maar helaas.
    Ik wilde gelukkig net naar bed, dus ik dacht mooi: verplicht op tijd slapen, zij lekker bij mama in bed (stiekem echt heerlijk). Maar het bleef hard klappen en ze heeft tot 030 liggen rillen en jammeren, zo zielig!
    En toen viel zij in een diepe slaap en lag ik te koekeloeren met een slapende arm, omdat zij erop lag, ik moest plassen, pfff

Om 5 uur ook nog een plaspauze en om 7u was dochterlief klaarwakker. Gelukkig is ze groot genoeg om te gaan spelen en heb ik nog even kunnen dutten.

Ze vroeg nog of de baby ook bang was voor t onweer, supe rschattig :)

18. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Suus: Nogmaals een dikke knuffel voor jou!

Sahi: och arm meisje, heerlijk he als ze lekker bij je liggen ;). Ik wilde graag nog een echo voordat we op vakantie gingen, is gewoon onzekerheid, na 3 miskramen voelt dit nog heel onwerkelijk en wilde nog even de bevestiging dat alles het deed, voordat we weg gingen :)

Ik slaap sinds 2 weken echt verschrikkelijk slecht... lig gewoon hele nachten wakker. Misschien teveel geslapen in de eerste weken, toen ik zo moe was? Vannacht heb ik het 2 uur zien worden en om half 4 was ik alweer wakker, ben er om half 6 maar uit gegaan en ben de laatste spulletjes gaan inpakken.

Nu de boel hier schoonmaken en aftellen naar vannacht!

19. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Ik snap je helemaal suus! Ik heb toen ook veel steun gehad aan een topic op het vlinder forum... Je mag me ook pben. Ik heb een curettage gehad na 2 weken wachten. We hooten dat het uitzichzelf kwam, maar dat gebeurde niet. Nu ja, vragen staat vrij!
    Sterkte moppie!!! Xx

20. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    O mevrouw pinguïn ik snap helemaal dat he zenuwachtig bent! Ik duim voor je!!!

Deel Deze Pagina