hihi heerlijk die buikjes meiden. De mijne is ook 'enorm'. Nu ben ik al wat forser van mezelf dus hij zet nu helemaal uit met die darmen pfff. Haha mijn vriend is er helemaal blij mee.Vind ie helemaal leuk en het kan hem niet schelen dat het nog niet van de baby is. zwangere buiken zijn zwangere buiken vind ie. Iemand vertelde laatst iets over het voelen van je baarmoeder, of die al boven je schaambot uitkomt. Vanaf wanneer gebeurt dat ongeveer en hoe kan je dat voelen?
Suus, ik duim voor jullie!!!! Ik heb ook al zo'n buik....ontlasting is ook wel erg van slag hoor. Maar voel me al tien weken verder. Missy succes in de spanning, hopelijk morgen geen spatje meer te vinden. De rest, sorry al weer kwijt.
Wat een gedoe met (schoon)zusjes. Ik ben enigst kind en eerste klein kind (scheel 13 jaar met de 2e kleinkind) dus aan mijn kant allemaal bijzonder, zou er niet aan moeten denken dat er zo wordt gedaan om een geschenk . Het blijft toch altijd bijzonder, pff. Maar inderdaad lekker de problemen bij de (schoon)zussen laten en niet jullie hoofdpijn ervan maken. Mamalap oeiiii migraine, misschien even arts vragen wat je nog anders mag?(ik heb bij mijn dochter zelfs tramadol gehad) Missy missy, hoe is het nu ?
KleineM ik heb nooit geweten hoe je dat voelde. Snapte ook niets van dat de kraamhulp kon voelen dat mn baarmoeder zakte. Als t goed is komt er nu een beetje boven t schaambot uit.
Ups en downs ikdus. Ze wacht op menstruatie. Ze leest nog mee met ons.laten we hopen dat ze snel weer zwanger raakt.
Je baarmoeder voel je als je ontspannen ligt. Met je vingertoppen een beetje boven je schaambeen drukken. Ik vergelijk het met een zak water, je moet niet heel veel tegendruk verwachten. Als je weet hoe siliconen aanvoelen, kun je het ook daarmee vergelijken
Schoonzussen bleigh anyway... Ik heb jullie mening nodig. Ik heb dus een taart laten maken met de foto van ik word grote zus. Maar er komt 45 man morgen en nu heb ik schrik dat niet iedereen die taart goed ziet. Maar heb ook een woordslinger gemaakt met 'geef isa maar een extra kus want ze wordt grote zus' zou ik die ophangen in voortuin dat mensen zien bij aankomst maar dan is effect van de verrassing met de taart weg of gewoon samen met de taart ophangen? En als ik het pas bij de taart doe dan mss gewoon in de voortuin hangen van geef isa maar een extra kus en voor de rest niets en dan bij de taart want ze wordt grote zus. Er is wel eerst bbq dus is pas enkele uren later. Heb schrik als het bij de taart is dat isa haar moment wordt afgenomen. Wat zouden jullie doen? Missy hoe is het bloeden meid? Hopelijk niets meer. Schrikken he!
Hmm, das een moeilijke e1ke 1 deel in de voortuin, 1 deel achteraan maar wel op een plaats waar iedereen sowieso moet voorbij komen lijkt me prima idee! Zo spannend! Veel plezier alvast!! Geef ze maar dikke pieperd van hieruit!
Hier had ik ook een shirtje laten bedrukken. Dat ik daarna nadat iedereen ons gefeliciteerd had dat ik haar het shirt gewoon vergeten was aan te doen 😂😂😂 zwangerschaps dementie noemen ze dat toch..? Missy missy Hoe is het met het bloeden? E1ke moeilijk hoor... denk ook idd waar iedereen langs komt! Enne de taart was verrukkelijk. Mijn neefje die heeft zelfs een blauw en roze stukje op...😂
Ja maar met de taart bedoel ik dus later op het feest he. Als het feest al 3u aan de gang is Ofzo. Dus VR iedereen tegelijk. In de voortuin is het bij aankomst.
Je hebt de taart laten maken omdat het voor jullie de leukste manier is om te vertellen? Ik zou dan tot na de taart wachten met de slinger! Weet je degene die vooraan staan nemen toch foto's en zo'n nieuwtje gaat dan als een lopend vuurtje rond.
Wendy leuk dat het bij jou al geslaagd was. Zeiden jullie het gelijk? Of ps als de taart op tafel kwam?
Wauw suus.. Wat een ik duim hard voor je! Wij hebben het gisteren op fb gezet.. Heleboel reacties gekregen .. Allemaal positief Nu hoef ik niet meer af te vragen of mensen al Zullen zien dat ik zwanger ben.. Mn buik is de ene dag platter dan de andere dag.. Maar je gaat t steeds beter zien.. Danda kon je op jouw echo van de nekplooi al de nub zien? Wij hebben op zaterdag 5 sept de nekplooimeting dan zijn we 13.1 als t goed is kan je dan al zien of t een meisje of jongen wordt aan de hand van de nub.. Met 13 weken voor 95% zeker.. Sorry dat ik de laatste dagen wat afwezig ben.. druk gehad en helemaal vergeten hier te kijken.
E1ke toen de taart op tafel kwam... je had de gezichten moeten zien... hahaha geweldig 😂😂😂
Lieve meiden, vanmorgen weer (oud) bloed verlies. Het drupte er gewoon uit. En ik heb ook een soort van onig gevoel met wat fellere steken. Vooral als ik beweeg. Ben er helemaal niet gerust op, zeker ook omdat er al prive heel wat spanningen zijn, ga zo toch de vk weer bellen! Volgens vorige echo zou ik ook 2 weken achterlopen, bannier hieronder klopt dan ook niet meer... Mamalap: zo dan! Dat buikje beloofd nog wat voor de rest van de zwangerschap! Ik ben echt nog zo plat.. Elke: ik zou ook bij aankomst de eerste clue buiten hangen...met slingers als "geef Isa maar een extra kus".....en dan de taart en dan zeg je bijvoorbeeld...wie is de slinger buiten opgevallen en dan kan Isa misschien zelf zeggen...'Ik word grote zus..." Sahi wel fijn dat je vader het in ieder geval niet helemaal afkeurt. Hij draait wel bij als de druif er eenmaal is! wie was dat met die taart?: Leuk dat het geslaagd is en dat ze de taart lekker vonden!!
E1ke kan je misschien na de BBq iedereen bij elkaar roepen? Dan zeg je dat isa iets wil zeggen tegen de groep en dan vouw je samen met haar de slinger uit? Daarna serveer je de taart. Zo staat isa in het middelpunt en is iedereen bij elkaar?