Hoi appelboom!! *zwaai* sterkte meid!!!! Hopelijk snel weer een goede cyclus!! Missy: ik zou nu meteen de vk bellen en erop staan dat ze iets doen!
Ik heb vk gesproken wn gezegd dat ik nu helderrood bloed verlies heb en dat het druppelt. Ik heb ITP heb (houdt in dat ik te weinig / te lage bloedplaatjes heb) en dat het risico op bloedingen bij mij groter is. Ik moet het even aankijken en bij meer bloedverlies weer bellen dan regelt ze spoed echo bij gyneacoloog
Jeetje wat een onzekerheid. Als je het niet vertrouwd dan gewoon bellen hoor. Voel je niet bezwaard voor die spoedecho, je hebt er alle reden toe! Dikke knuffel! Heel eerlijk? Ik had meteen weer gebeld dat het bloeden toe is genomen (oid) en dat ik heel graag een echo zou willen. Vind het zo raar dat ze zegt dat je eerst "meer" bloedverlies moet hebben. E1ke: Is het een idee om met een bepaalde groep de taart te doen (misschien het eerste deel van de gasten oid, of juist de personen die belangrijk zijn voor jullie) en daarna gewoon de slinger op te hangen voor de rest? Of bij het serveren van de taart even een momentje aandacht vragen en aangeven "dat er een kleine verrassing is wat de taart betreft". Zoiets? Mamalap: Wauw, wat een buik al! Ik zal eens kijken of ik een foto kan delen van mijn "gigantische" (ahum) buik haha. Wij willen ook graag weten wat het geslacht van dit kindje is en zullen het ook gewoon delen met onze "naasten". We zullen het echter niet van de daken schreeuwen of bekend maken op Facebook. Daar ben ik zelf niet zo'n fan van. Net ruim 2 uur met onze hond gewandeld. Heerlijk. Eindelijk die sleur der luiheid weer even doorbroken Door het bos, door/over slootjes, door maisvelden. En dat alles ook nog eens in de regen. Stom dat je daar zo van kan genieten Bij thuiskomst lagen de kinderen nog heerlijk in hun pyjama's een filmpje te kijken en mijn vriend heeft alle was opgevouwen/opgehangen, klusjes gedaan in de bijkeuken én gedweild. Heerlijk. (Alhoewel dat dweilen geen goede combi was met een hond die net 2 uur in een bos gelopen heeft )
Oh missy wat naar zeg gewoon weer bellen hoor! Marloescha doe appelboompje de groetjes terug! Wat leuk dat je contact met haar hebt. Als appelboompje het leest; sterkte meid! Hopen dat het snel weer raak mag zijn! Yummy wat heerlijk zo'n wandeling! E1ke ik vind het lastig inschatten wat handig is. Maar maak er vooral niet te veel drukte om, het komt goed, hoe je het ook aanpakt.
Jeetje missy je moet gewoon bellen hoor! ! Ook bij onrustheid mag dat bij ons dus dat doe ik ook gewoon! Succes met de taart en het vertellen E1ke! Spannend Hier ups en downs. ... gisterochtend had ik licht bloedverlies dus dachten: nu is het mis. .. maar het bleef daarbij dus we wachten maar gewoon weer af. . Misschien wat irritatie van inwendige echo denken wij. .. pfff Wat een achtbaan. .... zou echt bij zijn als het donderdag is dan weten we ten minste waar we aan toe zijn... of het nu goed of slecht is. Dit is ook niets. . Maar gelukkig is het morgen al maandag en ik mag weer beginnen na de vakantie op werk. .. ga gewoon heen beetje afleiding en wil het niet dan meld ik me alsnog ziek .... Zo ff wandelen. . Even de kop leeg zoals wij dat altijd zeggen. ...
Hoi appelboompje! Wat leuk dat je af en toe nog mee leest! Hoe gaat het nu na omstandigheden met je? Ben je gecurrateerd? Ik denk Nog Elke dag aan je. Missy dat zei de vk gisteren toch ook al? Ik word er echt niet goed van dat je tig keer moet bellen. Bloed is bloe en je bent super ongerust. ... Ik snap niet dat je er zolang op moet wachten.
Ik weet ook niet waarom ze zo moeilijk doen, moet hemel en aarde bewegen om echo te kunnen krijgen, en het blijkt ook maar eens dat het niet echt okay is: ik ben net terug uit het zkh. Wat een rot mens is die gyneacologe zeg(was assistent gyneacologe). Heel koud en kil. En hun apparatuur vind ik echt bar slecht! En dat voor een zkh! Ze kon zowel met inwendige als uitwendige echo weinig zien. ze deed er zo lang over om het vruchtje te vinden. en dan zegt ze ook nog dat ze het niet weet...het lijkt op een hartje maar kan ook flikkering van het beeld zijn. pffffff dus ik zeg je ozu toch verwachten dat het vruchtje in 2 wkn tijd toch wel gegroeid is. Zegt ze zou wel moeten ja...en dan zegt ze niets meer. Ze zei wel dat bloed geen goed teken is en dat het alle kanten op kan gaan....terwijl ze tegen de vk zei dat ze zich geen zorgen maakt om bloed hoor! ik heb meteen daarna de vk gebeld en mijn verhaal gedaan. ik ben nu gewoon erg verdrietig..Ze gaat voor mij een echo regelen voor a.s. dinsdag bij het echocentrum, Daar hebben ze echt supergoede apparatuur. die vrouw kon 2 wk terug ook meteen het vruchtje vinden en zagen we het hartje ook heel duidelijk kloppen.Niks gis werk! Dan maar op eigen kosten als het maar goed zit.
Jeeeeetje missy, dat is ook wat!! Wat ongelooflijk bálen zeg!!! Hopelijk dinsdag een mooie echo, if in ieder geval een duidelijke!!! Pfff
Jeetje missy, heel veel sterkte meis! Hier kan je inderdaad weinig mee.. probeer je eigen rustig te houden en hopelijk dinsdag duidelijkheid. wat een stelletje idioten daar. Zo stuur je een vrouw toch niet naar huis?!?! Kan me hier zo over opwinden hè.. Dit is al het zoveelste verhaal wat ik lees over hoe slecht iemand geholpen wordt. Bah!! Snappen ze dan niet hoe je je als vrouw zijnde kan voelen in zo'n situatie.. grrr!! Het maakt me echt kwaad :x
Ik was 11.4 met de NT, weet niet of er dan al een nub zichtbaar zou zijn. En als hij zichtbaar was dat had ik m'n hoofd de andere kant op gedraaid want wil het juist niet weten
He bah missy, da's toch niet professioneel meer?? ik zou die vrouw der saus gegeven hebben hoor of op zen minst de 'echte' gyn erbij geroepen hebben voor second opinion. Duimen draaien hier voor dinsdag!! E1ke: benieuwd hoe de dag geweest is en de reacties!
Hihi dat kan natuurlijk ook.. Nub is zichtbaar dan ( vast niet op elke echo.. Goed kijken dus welke je aan andere. Laat zien) hoewel je dan alsnog goed moet kijken.. Vanaf 11 weken gaat de stand veranderen.. Bij de een al sneller duidelijk dan bij de ander
Wat een stel prutsers zeg.. Juist in een ziekenhuis zou je goede apparatuur verwachten.. ( maar is precies dr reden waarom ik alle medische echos op t echo bureau laat maken) daarnaast is het hun taak om jou gerust te stellen en kan niet echt zeggen dat ze daar haar best op heeft gedaan ( ook al is het niet altijd mogelijk..) het lijkt zo of er weinig interesse is.. Erg jammer Zou ook gelijk afspraak maken bij het echobureau.. Sterkte!
Ooh meissie toch, wat een spanning! Kan je niet eerder dan donderdag of heeft dat geen zin? Bij mij zei de echoscopiste dat je inderdaad wat bloedverlies kan hebben van een inwendige echo. Sterkte meissie! Stort je maar ff flink op je werk, des te sneller is het donderdag! X
Nee heeft geen zin zei gynaecoloog. .. omdat als het wel goed is dan zou het dan gegroeid moeten zijn en moet er hartactiviteit te zien/horen zijn. ... Veel eerder waarschijnlijk niet. .. het is gelukkig alweer zondag. .. en gelukkig vandaag geen bloed! Ben showen ontzettend moe door alle emoties ed... Dus op tijd op bed. . Wekker gaat om half 6 weer. .. pfffff....