Missy dit kan echt niet hoor! !!belachelijk! Hoop dat je snel en goede echo hebt bij het centrum. .. ik vertrouw de apparatuur hier ook niet meer aangezien hier niets te zien was en in een ander ziekenhuis ineens wel! Dikke knuffel en sterkte ermee!
Dank je wel lieverd! we zitten in het zelfde schuitje...ik hoop dat je donderdag echt een super mooie echo hebt. Ook voor jou blijf ik duimen! Mijn zus dacht vanmiddag twee hartjes gezien te hebben aan elke kant 1en tegelijkertijd. Kan wellicht de groeivertraging verklaren?? Het komt wel voor in de familie aan zowel vader als moederskant. Moeder heeft zelf ook tweeling. Het rare is...herinner ik mij nu...toen ik mijn moeder vertelde dat ik zwanger was..was het 1e wat ze zei " weet je zeker dat het er maar 1 is?". Je zou eerder een antwoord verwachten als "gefeliciteerd"! Anyways ....bloed nog steeds beetje. Paar druppels. Hopelijk houdt het snel op. Gelukkig mag ik dinsdag al voor echo komen. Wel fijn suus dat het bloeden bij jou gestopt is!
Jeeeeerje missy wat een belachelijke manier van omgaan zeg! Nog nooit zoiets meegemaakt! Wat hoop ik dat ze jou snel kunnen gerust stellen. Suus bij jou blijft het ook spannend, pfff... Sterkte meid! E1ke hoe was het gegaan? Hier ook weer wat mensen ingelicht, ik zie nooit iedereen tegelijk. Tot nu toe allemaal positieve reacties, echt fijn. Vandaag wat mensen die ik niet vaak zie, dus die waren ook heel benieuwd hoe ik tot de keuze kwam om het op deze manier te doen, vind ik altijd wel leuk om het over te hebben, omdat mensen het niet kennen. Dus goed gevoel hier
Een snel berichtje van mij want ben doodmoe na zo een Drukke dag. Missy wat balen Seg. Pfff hopelijk snel duidelijkheid.wij hebben hier altijd echo's is ziekenhuis of bij gyn's die met ziekenhuizen samen werken in België. Denk ik toch. Verder heb je ook pretechos bij mensen die zulke apparatuur thuis hebben. Ik snap de werking bij jullie niet helemaal. want als wij dus bloed hebben kinnen we gewoon zonder afspraak ziekenhuis binnen lopen via spoed. Wordt natuurlijk niet terug betaald door ziekenfonds. Dus op eigen kost. Wel heel degelijke apparatuur in mijn ziekenhuis. Suus bloeden kan idd komen van inwendige echo. Heb ik ook dus. En Ja Nubweet ik dat het van baarmoedermond komt en niet van baby. Hier heel leuke reacties gehad! Deel 1 opgehangen in begin en deel 2 met de taart. Iedereen super enthousiast! Behalve je raadt het al... Mijn schoonmoeder. Direct beginnen over weer een ziek kind en dat ze wilt weten van waar dat komt omdat ze bij haar in de familie geen ziek kind is, kan niet van haar komen... bla bla bla... Triest he! Maar voor de rest, iedereen blij das belangrijkste. Nu snel bed in. 45 gasten over de vloer gehad en weer bloed van te veel te doen vandaag. Slaap lekker!
Lieve meiden. Ik denk dat ik het kindje verloren heb... Heel de nacht ongi krampen gehad en net bij toiletbezoek veel helderrood dik bloed en een flinke stolsel. Ik weet niet of dat glijmiddel van inwendige echo een stolsel kan vormen?? Ik kan alleen nog wachten op de echo morgen om echt duidelijkheid te krijgen maar diep van binnen voel ik dat ik het kwijt ben. Ik ben er nu nog een beetje gelaten onder...verdriet komt morgen denk ik wanneer bij de echo blijkt dat het er inderdaad niet meer is. Ga zo toch maar naar mijn werk..even gedachten verzetten en als het niet gaat, meld ik mij ziek. Ik moest het even kwijt....zo klote dit!!
Nee missy missy wat triest meid! Om eerlijk te zijn klinkt het niet goed icm de echo's Dikke knuffel! Hoop op een wonder morgen voor jou! e1ke fijn dat het leuk ontvangen werd! stom van jouw schoonmoeder! Bah bah reageer dan niet, of normaal reageren of je mond houden.
Lieve missy missy, wat erg! ! Ik hoop zo van niet. Ik weet niet of je stolsels kunt krijgen van inwendige echo. Bah wat erg
Ow nee lieve missy dit klinkt niet goed. Ik durf niet te zeggen of het stolsel kan zijn van het glijmiddel, zelf heb ik daar geen last van gehad. Morgen weet je meer meis, sterkte!!!
He e1ke wat een vervelende reactie van je schoonmoeder. Wel fijn dat de rest allemaal leuk heeft gereageerd, het is en blijft jullie keus en jullie kindje maar toch altijd fijn wanneer het nieuws positief wordt ontvangen.
Missy wat een klotrnieuws. Idd afwachten tot morgen maar ik wist met de miskraam ook dat het niet goed zat vanaf het begin.. ik hoop natuurlijk op een heel groot wonder voor je! Mijn duimen draaien overuren.... succes en sterkte. Maar zou je vandaag niet langs kunnen komen met dit verhaal?
E1ke ook al zo'n vervelende reactie van schoonmoeder. Gelukkig reageerde de rest lekker wel positief... dat is dan stukken belangrijker... 😘
Heey even snel een berichtje van mij... Missymissy wat erg allemaal hoe ze in het ziekenhuis je behandelde en dan nu dit slechte nieuws. Ik heb geen idee of van het glijmiddel een stolsel kan ontstaan. Balen zeg! Veel sterkte en hopen op alsnog goed nieuws. e1ke leuk de manier waarop je het hebt verteld! Jammer van je schoonmoeder. Suus123 voor jou ook heel veel succes en wat spannend, ik hoop dat je donderdag goed nieuws krijgt. Vervelend dat je zo lang moet wachten. Hier komt de spanning nu ook echt opduiken en niet zn klein beetje ook. Met zoveel nare verhalen, en dat ik eigenlijk geen symptome meer heb sinds de 8e week ongeveer, behalve steekjes in me buik en vermoeidheid... Nog 2 nachtjes slapen! Gister hele vermoeiende dag gehad , dagje vrienden wezen opzoeken in een andere stad wat 3,5 uur rijden is... Daar over de markt geweest en uit eten, totaal wel 14000stappen gezet en dat met 35 graden POEE. Gelijk naar me bed vertrokken toen we thuis kwamen om 10uur. Oja 2 hele lieve pakjes van jip en janneke gehad en sokjes 😍😍 en zelf een badjasje van winnie the pooh gekocht die ik echt niet kon laten liggen! Hoe gaat het met jullie gewicht/buikjes ? Ik ga morgen de buikfoto voor 3 maanden maken... Gewicht nog steeds niets aangekomen. Moet er vandaag niemand voor echo?
Goedemorgen dames. Missy stolsels zijn niet goed. Werkse vandaag en heel veel sterkte gewenst. Je beland nu in een emotionele rollercoaster.. Knuffel! Suus hoe gaat het met jou? Kun je het nog een beetje volhouden tot donderdag? Mamalap mooie buik foto. Hier ook exact zo'n buik. Meiden die vandaag de echo hebben heel veel succes en plezier! Wij mogen vanavond om 8 uur. Duurt nog zo lang. Haah! Geen geduld. Hoe zit het eigenlijk met de verzekering. Moet je die bellen? Of geeft de verloskundige dat door?? Ook ivm kraampakket en kraamzorg enzo. (denkend over het laatste stadium alvast)
Schoonzus: kan ik hier ook een boek over schrijven. Ze blijkt nu een maand voor ons uitgeteld te zijn. Heel leuk vond ik dat. Nu, zij denkt daar heel anders over. Voor haar is onze zwangerschap echt een domper op de vreugde :-/ Baarmoeder voelen: je kan bij een eerste de bovenrand van je baarmoeder voelen vanaf 13 weken ongeveer zo net boven je schaambot. Ik voel hem nu met 11 weken al heel duidelijk halverwege naar de navel toe. Is ook mijn tweede natuurlijk. Buikjes: mamalap is dat een ochtend of avond buik? De mijne is in de avond heel gekijkaardig, in de ochtend is het echt al baarmoederbuik, zonder darmen/gevulde maag... Zaalig e
Appelboompje wt fijn dat je af en toe nog mee leest! Hopelijk mag jullie wonder zich heel snel aanbieden! Missy wat vervelend!! Zo een echo moet je net meer duidelijkheid geven, niet minder...ik duim als een gek voor morgen! Oo ik lees nu van het bloed en de stolsels wat naar meid... Hele dikke knuffel!!
Ik word altijd heel boos als ik dit soort dingen lees! Gaan echt mijn nekharen van overeind staan :x Iets wat juist gezellig en leuk is dat je vlak bij elkaar zit wordt door kortzichtigheid en jaloezie verwrongen. Vriendin van mij loopt 5 weken achter mij. Wij hebben het er juist over dat het zo leuk is. Samen gedeelte verlof dus lekker koffie drinken en door stad heen lopen met de kinderwagens. Ik hoop dan ook zeer dat ze een goede echo heeft over 2 weken! Zo hoort het! Toch ook leuk voor de kindjes ongeveer even oud. Bah bah zullen ook wel mijn hormonen zijn, maar stomme schoonzus heb je! Wbt buikje die is gedurende de dag hetzelfde tegenwoordig. Paar weken geleden in de avond erger