Dank je wel lieve meiden voor jullie bemoedigende woorden maar het bloeden heeft nu echt doorgezet. Ben nu op weg naar huis en woe moet ik naar zkh om te zien of alles schoon is....ben realistisch, dit kon natuurlijk gebeuren. Maar neemt het verdriet uiteraard niet weg. Eerst maar eens alles verwerken en dan gaan we met goede moed een.volgende ronde in. Heel veel succes met jullie zwangerschap en dat er heel veel mooie babies geboren mogen worden! Mijn tijd komt nog wel...
Oh nee missy! Wat jammer!! En waarom moet je nu weer wachten tot woensdag? Lieve schat: zorg even heeeel erg goed voor jezelf! Ga lekker naar bed, rust, huil, doe wat nodig is. Ik denk aan je! Sterkte woensdag! Laat je nog even weten hoe of wat? Dikke knuffel voor jullie!
Missy ik vind het echt heel erg voor je, moedig hoe je dit oppakt. Jou tijd komt zeker nog wel, hopelijk heel snel (wanneer jullie daar weer aan toe zijn natuurlijk) Nu lekker naar huis en daar op je gemakje verwerken wat je de afgelopen dagen allemaal mee hebt gemaakt. Sterkte meid! Dikke knuffel! xx
Ohh missy wat vreselijk, heel veel sterkte. Geef het een plekje, praat met je man er goed over. En dan hopen wij dat je gauw weer hier komt melden dat je weer zwanger bent. Dikke knuffel
Kop op turkssnoepje! Je mag bijna! En je hebt al een goede echo gehad toch?? De kans dat je nu weer een goede echo hebt is dan veeeeeele malen groter!! Maar ik snap je gevoel want ik ging ook door het lint van de spanning en dat zal volgende echo weer zo zijn.... We willen het ook zo graag he?
E1ke wat jammer dat je schoonmoeder zo reageerde, voor de rest gelukkig leuke reacties! 45 mensen, jemig! Lekke ruitrusten vandaag! Missy wat erg zeg! Klinkt inderdaad niet best Mamalap jij hebt al een flinke buik ja! Ben benieuwd hoe dat straks in de zwangerschap is! Ik heb het vanmorgen tegen de oppas verteld, dat is de moeder van de vriendin van mn ex (heel ingewikkeld verhaal, is vroeger zo ontstaan). Ze was een beetje flabbergasted volgens mij, feliciteerde me wel, maar verder een beetje vlak. Er gaan ook verhalen rond dat mijn ex en zn vriendin (haar dochter dus) geen kinderen kunnen krijgen al 2 jaar lang, dus dan is dit ook wel wrang, maar ja. Ik kan er nu niet zo mee zitten eigenlijk. Volgens mij is dan iedereen op de hoogte, alleen nog mn collega's volgende week en daarna facebook voor de vage kennissen
Ik erger me er ook blauw aan hoor. Letterlijk was het iets van ' waarom zou ik blij zijn? Nu zie ik een deel van mijn unieke ervaring vervagen' En dan mag ze nog van geluk spreken dat wij een verplichte rustmaandgehad hebben of het had 4 dagen verschil geweest.. Achja... Leven en laten leven denk ik nu
Toekan: echt? In het traject waarin jullie zitten/zaten, zo een reactie? Ik ben er ook niet goed van! Missy: veel sterkte!!
Missy ik baal echt heel erg voor julie dike knuffel en heel veel sterkte! KleineM, klopt heb een goede echo gehad, het blijft spannend alsnog! Jeetje wat een gezellige schoonzus 😕 de vrouw van mijn schoonbroer is ook zwanger , een maand langer.. Gelukkig wel blij voor ons.
Juf, echt achteraf zei ze wel dat ze blij voor ons was, maar dat de timing gewoon heel slecht was. Maar alleen haar proficiat was al zo oppervlakkig dat ik meteen doorhad dat er wat aan de hand was... Achja. Sommige mensen begrijpen het geluk dat hen gegeven is niet meteen ten volle denk ik..
Hoi meiden Ik ben terug van een weekendje weg. Ff 17 bladzijdes bij lezen @mamalap mooie echo foto's zag ik @mamadelux jij ook mooie foto @zwennie ook een mooie echo fijn alles goed @danda fijn dat de nekplooimeting goed was! @trotsema fijn alles goed met de kleine balen van je suiker @wendy leuke taart! @ pinguin fijn alles goed! @suus meid toch wat super spannend donderdag lijkt Nog wel heel vet weg dan zeg! Ik duim voor je dat het goed zit! @kat fijn dat de echo goed was @e1ke fijn de leuke reacties beetje jammer van je schoonmoeder! @missy wat super kut meid! ! Ik hoop stiekem dat het toch niks is maar klinkt niet best hopelijk snel morgen Oh woensdag lees ik net Volgens mij heb ik overal wel een beetje op gereageerd als ik iets of iemand ben vergeten sorry Wij mogen om 16.00 voor de termijn echo Ik ben benieuwd. Weet iemand wat de lijst is Ik ben hem niet tegen gekomen
Ohh echt toekan serieus nog durven zeggen de timing is verkeerd. Dit soort berichten zijn niet goed voor mijn knallende hoofdpijn, alweer hoofdpijn, Paracetamol helpt amper. Kan echt wel janken van de pijn.
lijst Ik ben vanavond laat terug van weekendje weg en zal morgen op mijn gemak alle pagina's doorbladeren en de lijst aanvullen. Mama2o16 (of een andere mama, sorry), die het altijd doet is op vakantie, maar ik heb het nu ook 2x gedaan en snap wel hoe het werkt! Heb je na je echo's vandaag aanvullingen scp ROOD en/of dichtgedrukt in de tekst neerzetten!!
Oh Missy. Pfff al die nare berichten. Heel veel sterkte meid!! @schoonmoeder. Ik ben z zal gewend. Ik heb Speciaal niet gekeken naar haar reactie en een half uur later riep ze mij zo ineens en begon ze daar over. Geen eens proficiat Ofzo. Ach ja ik laat ze echt mijn dag niet verpesten. Dat lukt haar niet meer. Heb daarnet de uitslag gekregen van mijn schildklier en heb idd de autoimmuun ziekte van Graves. Wordt dus weer wat...
Lijst staat op pagina 227 als ik me niet vergis. Maar ik heb zoveel aan mijn hoofd nu met opruimen en die ziekte dat ik het nu niet zie zitten om aan te passen. Dus Tnx kleine m
Oh lieve meid! !! Ik duim voor je! Dikke knuffel! Wordt er erg verdrietig van. ... Ik zit denk ik in hetzelfde schuitje. .. vanochtend ook helderrood bloed bij na wc gaan. .. zag wat kleine stolsels in wc... Dus nu maandverband om en afwachten. .. maar voel diep van boven dat het niet goed is. ... wat een k*t gevoel is dit. .... pffff