Oh nee suus. Dat kleine spankeltje hoop is nu ook weg bij je zeker? Pff wat een slecht nieuws dagje he!
och lieve suusje jij nu ook? Ik had gehoopt dat het jou bespaard zou blijven. het is zeker klote! Ook al ben ik verdrietig ik ben ook heel realistisch...het kon ons allemaal gebeuren. En het kindje was blijkbaar niet in orde...ondanks dat wij een kloppend hartje hebben gezien was het toch amper gegroeid. De natuur zit ingenieus in elkaar wat dat betreft. Ik ga mij nu richten op het herstel. ik blijf hier zo nu en dan nog even lezen hoe het met jullie gaat. Wanneer het weer mijn tijd is en ik weer zwanger mag zijn laat ik het jullie weten. Ik heb veel aan jullie steun (gehad). Suus mocht het bij jou fout aflopen geef jezelf dan de tijd om eea te verwerken. Ook jou tijd komt wel hoor! Samen zijn we sterk! Dikke knuffie!
Bah jij ook al Suus..? Wat een vervelend nieuws vandaag. Ik reageer ff minder deze week. Hebben vanmorgen toch nog een midweekje geboekt IN Duitsland.... Succes voor allemaal....
Ga ik doen hoor.. manlief en ik zijn heel reƫel. .. De kans dat het goed is was ontzettend klein en nu met bloed hebben we weinig hoop. .. we wachten het maar gewoon af. . Enige troost is dat we wel zwanger kunnen worden en dat het ook bij ons dan niet goed is geweest... het verdriet zal er niet minder om worden, denk dat we al een hele erge klap hebben gehad afgelopen donderdag. .. er zit niets meer op dan wachten. . Maar ook ik zie ons in de toekomst met een hummeltje. .. dat moet gewoon! Ik hou jullie op de hoogte als jullie dat willen. . Want heel leuke verhalen zijn het niet. ...
Zo, ben even weg geweest, maar alles weer bij gelezen. Wel spannend hoor dit keer. Missy O meid, wat erg! Maar toch merk ik uit je reacties dat je sterk bent en een echte vechter. Heel veel liefs en sterkte. Je tijd komt inderdaad nog wel. Suus Met spanning je berichten gevolgd. Leven tussen hoop en vrees op dit moment. Toch hou ik nog een heel klein beetje hoop. Sterkte meid. Besjes Hoe was de echo? Je bent (tot nu toe) exact even ver als ik . Maar ik heb de echo volgende week woensdag. Zo spannend!! Elke Onvoorstelbaar, wat een onmenselijke reactie! Kan daar zo boos om worden. Ieder mens is welkom op aarde, hoe ze ook zijn. En in Nederland worden ze helemaal goed verzorgd. Wel super schattige taart. KleineM Wat fijn dat je de lijst bijwerkt! Thanks. Toekan Wat vervelend die schoonzus. Ik kom zelf uit een grote familie (12 kinderen, ben zelf de 8e). Mijn man komt uit een gezin met 9 kinderen (hij is de 6e). Nu heb ik 5 schoonzussen die zwanger zijn. Ze weten het alleen van mij nog niet. Maar ƩƩn is op de dag af met mij uitgerekend. Dat is degene waar ik het slechtst mee kan opschieten. Maar ze weet nog niet dat ik zwanger ben. Ze vertelde het zelf al met 7 weken. Ze heeft nog geen hartje gehoord of echo gezien. Ze kon het niet meer voor zich houden. Dus vind het nu ook lastig om mijn mond te houden. Maar volgende week na de echo vertellen we het. Verder blijft bij ons het geslacht geheim. Dus een neutrale kamer. Maar heb al super leuke ideeƫn opgedaan op Pinterest (tip). Wie weet een winkel waar je positie merkkleding kunt kopen (niet online)? Ik heb nog een bruiloft dit jaar, dus vind wel leuk om dan iets duurders te kopen. Ik vind het een fijne groep die we hebben. Allemaal meeleven. Volgens mij is onze groep ook de drukst bezochte in verhouding met de andere bevallingsdata forums. Zegt wel iets. Super veel sterkte iedereen!
Helemaal mee eens. .. we kennen elkaar niet, maar het voelt alsof ik jullie allemaal ken... voelt vertrouwd hier.. beetje als 'familie'.... 😙 Naast mijn vrienden en familie helpen jullie me er door! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Jullie zijn schatten! :😚
Oh suus en Missy jullie zijn echt sterk hoor! Weet niet of ik dat zou kunnen sterk blijven. Arlika mijn schoonmoeder is gewoon een domme koe hoor Isa is wel ziek maar mentaal enzo ok. Enkel slechte lever en longen. Ons volgende kindje heeft 1 op 4 kans op de ziekte. Slecht. 1/10 van die kindjes heeft de leverziekte bovenop de longziekte dat maakt een kans van 1/40 en isa haar dokter zegt dat er dan maar 1/2 is dat het zo erg is in de mate van isa. Dus voor ons 1/80. Waarom zouden wij volgens haar daar niet voor mogen kiezen. Die is zelf ziek in haar hoofd! Ik zou het veel erger vinden mochten mijn kids haar denkwijze en verstand erven dan onze ziekte... Nah! Want zij is nooit met iets gelukkig. NOOIT! en een gelukkig kind is nog zo veel belangrijker dan een gezond kind. Wat natuurlijk ergens relatief is. Want Bvb een dodelijke ziekte ja...
Elke, bedankt voor je uitleg. Het wordt duidelijk voor me. Valt inderdaad mee in vergelijk met veeeele andere kwalen. Maar begrijp me niet verkeerd, het is wel lastig als je kind het heeft. Maar inderdaad is haar reactie wel heel erg overdreven en niet nuttig. Jij bent lekker wel gelukkig met je kindje(s)!! Denk dat maar.
Och Missy en Suus wat een vreselijke berichten. Ik hoop dat jullie de tijd kunnen nemen voor de verwerking. Ik wens jullie snel een gezonde zwangerschap toe! Dikke knuffel.
Bah suus jij ook al Toch heb ik nog wel een beetje hoop. Houd je ons wel op de hoogte. Tuurlijk snap ik dat het geen leuke berichten zijn, maar daarom zijn we toch ook hier!! Arikla, ik vind het hier ook super fijn!! Wat gezellig zeg zo'n grote familie! En dan allemaal een kindje die straks ongeveer even oud zijn, wat gezellig!! Heb jij volgende week pas je eerste echo? Bedankte E1lke, weet ik een beetje waar ik moet bladeren voor de laatste lijst! We kletsen ook zo veel haha! Wat houdt die ziekte precies voor jou in? Die autoimnuum ziekte? Zo, het huisje hier is opgeruimd en we gaan zo weer richting NL. Heerlijk lang weekend gehad met vl, was echt genieten!
@suus ooh bah bloed is niet leuk! Wel knap hoe je er mee omgaat ben het wel met je eens! Fijn dat je blijft mee spieken. Ik duim stoelen Nog even door dat het vals alarm was maar mocht het echt fout zijn hoop ik dat het jullie snel weer gegund is en dan een mooie plak baby! @missy ook respect Hoe jij er mee om gaat ook voor jou duim Ik stiekem nog even door maar het is jullie anders snel weer gegund! ! En dan uiteraard ook voor jullie een plakker @arikla lief dat je het vraagt. Ik ben 6 dagen vooruit gezet dus we lopen niet meer gelijk. Wie weet volgende week hihi toch een beetje gek gevoel om nu te vertellen maar onze echo was goed. Armpjes beentjes hartje kaakje gezien. Hij/zij deed ook nog even een dansje. Mijn dochtertje riep alleen maar bibi bibi (baby) hihi Voor de lijst uitgerekende datum van 15 naar 9 maart 15 september controle vk 19 oktober "20" weken echo
Suus en missy wat voel ik met jullie mee!!! 😔😔😢 Heel veel sterkte!!!woorden schieten momenteel tekort 😔😢
Ohh lieve suus en missy Weet gewoon even niet wat ik zeggen kan.. Voor mn gevoel is niets goed genoeg Heel veel sterkte meiden
Oh suus ik was vanmorgen al zo blij dat je geen bloedverlies meer had, maar het is intussen toch weer begonnen hopelijk betekent het weinig, maar snap wel dat hoop houden moeilijk is in zo'n geval.. ik blijf sowieso duimen voor toch nog goed nieuws! Ook voor jou missy. Misschien toch een tweeling waarvan eentje het niet haalde of zo. Je weet nooit.. wachten zal ongetwijfeld enorm lang duren voor jullie nu!
Heel veel sterkte suus en missy..wat zijn jullie sterk...als de tijd daar is hoop ik dat jullie gauw een mooi wondertje zullen krijgen. Een dikke knuffel.. Ik blijf nog een tijdje op de achtergrond meelezen.. nog steeds elke avond overgeven...brrr..
Suus en missy wat klote zeg! Heel veel sterkte! Shibainu wat balen van dat spugen, bah zeg! Hopelijk gaat het snel beter. E1ke knap dat je er zo in staat, echt stom als mensen je het geluk niet gunnen, bah Toekan wat naar van je schoonzus zeg, gadver. Hier voor het eerst weer een lange werkdag gehad en toen een dochter die het weekend bij opa en oma is geweest, dus weer heel hard tegen mijn grensen oploopt. Alleen maar dirftbuien. Niet fijn, had er buikpijn van toen ze eindelijk oo bed lag. Maar lekker ontspannen tv gekeken, nu gaat het wel weer een beetje. Word er wel onzeker van, voel die kleine nog niet echt, soms wat plopjes, maar natuurlijk niet zoals de bevestiging die we over een week of 10 dagelijks hebben. Maar mijn guppie zit vast nog lekker daar hoor! En die went vast wel aan een peuter/kleuter puber als zus