1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte suus.
    Idd pak lekker een warme kruik tegen je buik aan en een pyjama broek.
    Kruip lekker tegen je hubby aan.
    Dikke knuffel! Sterkte

2. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @suus ah bah niet leuk! !!! Digi knuf voor jou

@kleinem bedankt voor de lijst update super! Is een hoop werk

3. Arikla

Arikla Actief lid

8 jul 2015
    116
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zeker een gezellige familie! Gegarandeerd. Ik vind het altijd zo fijn als we weer even naar huis gaan! Dan kom je in een gezellig boel.

4. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Jeetje suus wat erg, heel veel sterkte

Krijg net ook nieuws over me schoonzus die vandaag 16weken echo had... Vorige keer al geen hartactie gehoord bij 12 weken en vandaag weer niet. Ze zijn bij meerdere doktors geweest en nu willen ze morgen miskraam op gang brengen bij der. Ben helemaal vanstuur ervan, het is de 2e x in korte tijd bij haar.. Denke julie dat er nog hoop is dat bijv. de baby niet goed ligt om het hartje te horen ofso? Was net zo blij voor haar als voormezelf, alsof er een tweeling zat aan te komen zo voelde het... Zouden julie gelijk luisteren en die prik nemen om miskraam op gang te brengen of tog afwachten?

5. Arikla

Arikla Actief lid

8 jul 2015
    116
    2
    18
    NULL
    NULL
    O Suus, 1 tip: verwen je zelf bovenmatig! Zoek troost bij je vriend.

Vandaag heb ik het op mijn werk gelukkig volgehouden. Maar ik was 's middags behoorlijk misselijk en heel moe. Toen ik weg ging zei mijn baas: Welterusten:).
    Dus nu op de bank wachten op het bestelde eten. Zag het echt niet zitten om te koken.

6. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    He?? Krijgt ze dan geen echo???

7. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Krijgt ze geen onderzoek verder? Heftig hoor

8. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Arikla Manlief is net naar de winkel geweest voor maandverband en een hele bult chocolade! Zo'n schat. .... nu kruik aan het opzoeken is wel even lekker denk ik. ... eten wilde niet hoop dat ik wat kan slapen vannacht. ..

9. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Ze heeft vandaag meerdere echos gehad.. Morgen vast ook nog en als dan het hartje weer niet te horen is... Ik zou tog nog langer willen wachten, week of 2.. Je weet maar nooit maja 16weken is wel ver natuurlijk

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Met 16 weken zou ik zonder echo's echt NO WAY een miskraam op gang brengen. Echt niet hoor. Ik heb zelfs met 30 weken gehad dat er een echo nodig was omdat mijn zoon heel stil lag en ze met de doptone geen hartje kon vinden (wel reageerde hij met schopjes dus er was geen paniek). Ze deden meteen een echo om zeker te weten dat hij een gezonde hartslag had etc.

Suus: Heeeeel veel sterkte. Fijn om te lezen dat er goed voor je wordt gezorgd. Denk nu maar even alleen aan jezelf hoor. Dikke knuffel!

Ik heb dus de baan aangeboden gekregen en ik kan z.s.m. beginnen. Lekkere timing dit. Geen idee wat ik moet. Eerst morgen maar opbiechten dat ik 11 weken zwanger ben. Dit is voor hen ook niet ideaal en ik wil ze sowieso de mogelijkheid geven het aanbod in te trekken. Ik zit nu namelijk prima qua werk en weet eigenlijk helemaal niet wat ik wil. Luxe probleem, maar i.c.m. alle hormonen voel ik me er nog rot door ook :(
    Ze waren zó enthousiast dat ik me schuldig voel. Hoeft natuurlijk helemaal niet, maar ik ben zo gevoelig door alle hormonen.

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Maar is er wel een hartslag te zien of dat ook niet? Want met een echo zien ze het kindje toch bewegen en het hartje kloppen? Kijk als dat al niet zo is en ze echt concluderen dat het kindje is overleden dan is het opwekken van een miskraam denk ik het beste wat je kunt doen. Dan is er geen tot weinig hoop meer. Hoe moeilijk/verdrietig ook :(

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Maar wat laten de echo's zien dan ?

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Lieve suus heel veel sterkte

14. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Missy hier ook curettage gepland voor op een vrijdag en bleek dat ik vrijdags voor de curettage alles ben verloren. Wel meteen kunnen kijken of alles schoon was wat wel het geval was gelukkig.
    Maar was binnen 2 maanden opnieuw zwanger van onze dochter... dus vrij snel

Suus, doe rustig aan en wat de meeste zeggen: kruip tegen je mannetje aan en een kruik en hopelijk zet het dan toch maar heel snel door als het toch zo is...

Sorry voor het korte berichtje maar lees alles mee. Zodra ik vrijdag rhuis ben van vakantie reageer ik uitgebreider...

15. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    awww lieffie ik leef met je mee. Zo klote....maar We gaan dit hand in hand doorstaan! Jank, schreeuw, scheld! Neem een warme douche en kruik en wat pijnstillers want de krampen kunnen nog echt heel gemeen pijn gaan doen. Ik ben vandaag ook nog thuis gebleven..nog altijd last van krampen al neemt het wel af. Heb in bed gelegen met mijn kat, manlief en heleboel films. Suus neem je tijd meis...heel rustig aan doen en ik hoop dat je net zo snel weer svhoon bent als ik. Hele dikke knuffel!!! Sterkte!!

16. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    he wat een rare gang van zaken? Konden ze wel zien dat het kindje gegroeid is in de tussentijd? Bewoog het nog? Ik.zou het toch echt 10000x zeker willen weten eer ik een miskraampil zou nemen.

17. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Turkssnoepje: als ze meerdere echo's heeft gehad dan hebben ze toch gezien of er nog een hartje klopt?? En of het sinds 4 weken geleden is gegroeid? Het gaat toch niet erom of ze het kunnen hóren als ze een echo doen? Het gaat er toch om wat ze zíen? Wat zegt je schoonzus daarover?

18. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Sorry heb het niet helemaal duidelijk uitgelegd, hier word standaard met echo gekeken&geluisterd of er hartactie is, niet met een deptone of ander aparaat. Maar dat was er dus niet. Meerdere doktors hebben gekeken en dus meerdere echos gehad. Kindje is wel gegroeid ja! Beweging weet ik niet, vergeten te vragen.. Ik ga morgen met ze mee dus zal nog even op der inpraten om het uit te stellen want voelt absoluut niet goed zo snel al.

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Snap ik turkssnoepje maar als het kindje geen teken van leven geeft is het toch belangrijk dat het weg gehaald wordt, zeker als het 4 weken al levenloos in dr buik zit

20. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wat een vreemd verhaal. Ik neem aan dat er een hartslag moet zijn om te kunnen groeien? Is de groei wel op schema? Maw rond de 16 weken? Het belangrijkste is dat er morgen een hartslag is. Hopelijk kunnen jullie die zien morgen!
    Als dat er niet is (niet te zien), dan is er weinig hoop vrees ik... :(:(
    Spannend, houd je ons morgen op de hoogte?

En je hebt zelf toch ook een echo? Hopelijk een mooie echo!

Deel Deze Pagina