1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rustig aan hoor dames suus en missy.

Suus niet alleen je lijf heeft veel te verwerken, maar ook emotioneel heb je veel te verwerken.
    Je zult merken dat je over 2 weken er heel anders tegen aan kijkt dan nu. Alles komt op je af.
    Sterkte!

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat van mij is niet erger dan dat van jou hoor! De miskraam pakt voor ons allebei alleen heel anders uit en ik ben 'blij' voor je dat je niet hoeft mee te maken. ..

Ik zat donderdag toen ik moest wachten op gynaecoloog in de wachtkamer bij allemaal zwangere vrouwen. .. De een nog blijer dan de ander en wij zaten daar of onze miskraam doorgezet had of niet. .. te confronterend.... ben weggelopen en heb op wc zitten huilen. ... Weet precies hoe je je voelt. ... dat doet echt zeer. .. maar hier gaan we doorheen komen!!

3. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter)
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?)

1 maart
    milou1991 - 24 jaar - 1e kindje
    karima12 - 24 jaar - 1e kindje
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters)
    Davina - 28 - 1e kindje
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon)

2 maart
    dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje
    gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters)
    missaniet - 29 jaar - 1e kindje

3 maart
    liza28 - ? Jaar - 2e kindje (?)
    beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon)
    Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje (?)

4 maart
    kat0212 - ? Jaar - ? Kindje
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje

5 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter)
    batwomen - ?jaar - 1e kindje
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon)

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter)
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje
    patricia1993 - ?jaar - ?kindje
    mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?)
    miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters)
    D3B - 30 jaar - 2e kindje

8 maart
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter)
    inimini2 - 28 jaar - 3e kindje
    elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje
    san10 - ? Jaar - ? Kindje

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje

10 maart
    angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter)
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter)
    kleinem - 38 jaar - 1 kindje

12 maart
    ennass - 28 jaar - 1e kindje
    Jatris - ?? - ??

13 maart
    iba - 28 jaar - 3e kindje

14 maart
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje

15 maart
    sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon)
    Arikla - 25 jaar - 1e kindje

★sterretjes★
    freddel ★
    disneymama ★
    appelboompje ★
    Purple88 ★
    Gerbera ★
    MissyMissy★
    Suus123★

wij steunen mvm
    mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016

afspraken

24 aug
    Toekan - 12 weken echo (nekplooimeting)
    Davina87 - combinatietest
    Kaatjekaa - intake vk
    Juf1987 - 12 weken echo
    Ikdus - termijnecho en nekplooimeting

25 aug
    KleineM- echo
    MamaDeluxe5 - Nekplooimeting + Uitslag combinatietest
    Kaatjkaa - combinatietest

26 aug
    Yummy - Termijnecho
    Arikla - termijnecho
    Mamalap - echo combitest

27 aug
    MamaDeluxe5 - 12 weken echo + afspraak Vk
    MissyMissy - controle echo

28 aug
    Kat80 - 12 weken echo
    D3b - termijnecho

31 aug
    Marloescha - controle vk
    Zwennie - controle vk

1 sept
    E1ke - Geslachtsbepaling
    MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa
    Patricia1993 - echo

2 sept
    shibainu25 - afspraak vk.

3 september
    Arikla - bloedonderzoek combitest

5 september
    Angel128 - nekplooitmeting

7 september
    Wendy188 - afspraak vk

8 september
    Danda - hartje luisteren

14 september
    Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho

15 september
    Besjes - controle vk

16 september
    E1ke - controle echo 16 weken
    Rvdc - controle vk
    Zwennie - pretecho geslachtsbepaling

17 september
    Mamalap - pretecho geslachtsbepaling

22 sept
    Angel128 - Geslachtsbepaling Dr. Papa

30 sept
    KleineM- Controle vk 16 weken.

16 oktober
    AnnaAnna - 20 weken echo

19 oktober
    Besjes - 20 weken echo

20 oktober
    E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!)

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)

4. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    oh lieve suus en missy. Vreselijk is dat... Helaas moeten jullie dit nu ook meemaken :( Sterkte de komende tijd. Ik heb het er nog steeds af en toe moeilijk mee. Er staat geen tijd of maat op rouw. Dat is een proces die je doormaakt en dat gaat zoals het gaat. En jullie zeuren NIET ik vind jullie beiden juist heel dapper en positief. En dat je verdriet hebt is toch heel normaal!

E1ke heb je bevaldatum aan gepakt.
    Katjekaa moest er nog iets voor jou bij??

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Het is vreselijk dames en jullie mogen hier jullie verdriet gewoon kwijt. Zeuren doen jullie absoluut niet. Helaas weten toch genoeg vrouwen hoe dit voelt.

Ik kon het beter een plek geven omdat het bij gewoon een lege vruchtzak was die niet verder dan 4 weken een beetje was. Maar het idee er 4 weken mee rond gelopen te hebben en mij helemaal gelukkig prijste dat brak me wel. Ik kreeg de miskraam op de dag dat ik vrij van t werk was, volgende dag gewoon wezen werken. Ik ben weken lang moe geweest echt kapot. Ik ging toen ook 5 dagen naar school maar dat mocht ik op een laag pitje zetten. Dus alleen 5 dagen werken.
    Dus dames echt neem je rust, drink en eet goed. Vooral ijzerrijke dingen. Dat heeft je lichaam nodig. Dikke knuf

6. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Suus, ik zou maandag zeker nog niet gaan werken. Lichamelijk en vooral ook emotioneel moet je het goed een plekje geven. Ik kon er tot 1.5 week naderhand niet goed over praten, iedere keer barste ik in tranen uit. Maar heb toen een heel goed gesprek gehad met VL en die heeft me doen inzien dat het vruchtje niet goed was en dat ik blij moest zijn dat mijn lichaam het af stootte.. ik dacht dat VL er geen verdriet van had want die huilde en praatte er bijna niet over en vond dat zo frustrerend... maar goed uiteindelijk zei die: ik heb wel degelijk verdriet maar het kan beter nu gebeuren als dat je 40 weken zwanger bent... en dat heeft me aan het denken gezet... en besefte ik idd dat het beter was. Maar ons verdriet was er zeker niet minder om maar kon het wel beter en plaatsje geven. Nu laten we ieder jaar met oud op nieuw een wensballon op omdat ik toen uitgeteld zou zijn... ( ja ik heb allemaal van die aparte dagen waarop ik uitgeteld ben) 😂😂😂

7. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Aah das lief Wendy, fijn dat je het zo kan integreren!

8. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Yes: ik heb het hartje gevonden met de luvion! Lang zoeken en ik hoorde het een paar keer heel eventjes, maar het was geweldig!! Jippie eventjes weer gerustgesteld!

9. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @missy en suus Hoe je het ook verwerkt je doet het goed! Iedereen heeft waar anders nodig om het te verwerken! Jullie komen er wel! Zou leuk zijn als het straks voor jullie beide weer raak is!

@kleinem leuk dat je het hartje hebt gevonden Ik moet het nog steeds proberen hihi

10. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Kleine m bedankt!
    Suus ik vind je helemaal geen huilebak! Dat is gewoon nodig voor de verwerking meid! Ik hoop zo hard dat dit snel voorbij mag zijn en dat je het een plekje kan geven

Missy, jouw verdriet is er niet minder om he, je hebt gewoon een klein beetje meer geluk met de uitdrijving zelf maar het gemis is natuurlijk even erg.
    Vinden jullie het fan niet te confronterend om hier ook echo's te zien? Of lukt dat wel omdat jullie hier al wat een band hebben?

Bah meiden! Veel succes!

En wat Wendy zegt is natuurlijk wel waar ook al voelt dit nu niet zo. In een groepje op fb waar ik al een hele tijd meebabbel, is vandaag een kindje gestorven die maandag geboren was. Het had een hartafwijking, maar de ouders beslisten de zwangerschap toch uit te dragen omdat er een hele kleine kans was dat ze het middels een operatie zou halen. Maar te vergeefs... Normaal gezien zou ze de bevalling al niet overleven. Het was dus echt een vechtertje.ik weet niet wat ik in dat geval zou doen. Hebben jullie hier al over nagedacht?

11. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vind ik niet confronterend hoor.. Ik gun jullie allemaal een prachtige zwangerschap toe en het geeft me ook hoop omdat ik niet alleen ben omdat meerdere van jullie het ook al meegemaakt hebben en dat het nu goed is! Geeft de burger moed zoals we dat hier wel zeggen! !

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sterkte weermeiden, niet fijn allemaal!
    Ik kon er weken niet over praten, ik denk er nu nog wel regelmatig aan. Is helemaal niet gek hoor!

E1ke daar heb ik nog niet echt over nagedacht en beslis zoiets pas als het aan de orde is.

13. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Wij gunnen jullie alle twee heel snel een voorspoedige zwangerschap toe..en een ding je weet dat je zwanger kunt worden.. klinkt gek misschien maar je weet dat het kan.. mijn gyn zei toen tegen me. Ieder stel maakt een miskraam mee alleen de een weet dat ze zwanger zijn en gebeurt het voor de 12 weken of daarna. En de meeste weten niet eens dat ze zwanger zijn geweest omdat het eindigt in een (verlate) menstruatie... je hebt ook iedere maand 15% kans om zwanger te worden... weet natuurlijk niet of het klopt..😕 zo hebben wij het te horen gekregen toen

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Suus en missy veel sterkte nog. Hopelijk is het bloeden snel over voor jullie beiden en kunnen jullie weer verder hierna. En inderdaad, er zijn velen die erna gewoon weer zwanger worden en een gezond kindje krijgen, dus voor jullie komt dat ook nog! Hoop heel snel, al zullen jullie dit waarschijnlijk nooit vergeten.

15. kaatjekaa

kaatjekaa Actief lid

29 jul 2013
    175
    22
    18
    afspraak 24-08 vervalt die is afgelopen donderdag geweest. 25-08 blijft staan (nekplooi/combinatietest. En 07-09 weer op controle bij verloskundige.

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Weten jullie toevallig hoe lang het duurt voordat de uitslagen van het bloedprikken bij de verloskundige binnenkomen?
    Ik moest voor onze afspraak van aanstaande woensdag bloed laten prikken, maar dat ben ik dus vergeten ;)
    Ik kan natuurlijk morgen even gaan, maar zouden due resultaten er dan woensdag al zijn? (Naja, zo'n ramp zal het ook niet zijn als het er niet is)

Ik heb het echt gewoon veel te druk haha. Plus dat ik wil dat vriend mee gaat naar het prikken, prikken (waar ik al niet van houd) icm mijn enorm lage bloeddruk resulteert bijna altijd in flauwvallen.

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Yummy ik kreeg gisteren alles in de brievenbus naar aanleiding van het bloedprikken een week eerder. Dus ongeveer een week kun je op rekenen met de uitslagen.
    Ik ben ook altijd bang voor flauwvallen, dus ik geef het altijd aan en dan laten ze me even zitten en krijg ik wat te drinken enzo.

Wendy die cijfers heb ik ook meegekregen en dat je dan nu ook weet dat je zwanger kan worden. Ik had alleen een leeg vruchtzakje, dus ik geloofde toendertijd echt niet dat ik ook een echt kindje kon maken zeg maar

Pff hier die vermoeidheid blijft maar, heel lastig af en toe...

18. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Hier in België heb ik het de volgende/ dezelfde dag al. Maar dat gaat dan om gewone resultaten als suikerwaardes, hcg,... Op Bvb antistoffen van
    Schildklier wacht ik ook een week. Mijn huisarts/gyn/internist/... ziet de resultaten binnenlopen op zijn computer. Wat gekend is ziet hij meteen.

19. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Suus en missy,nogmaals een hele dikke knuffel meiden. Geef het de tijd en ruimte om het te verwerken. Ik zou zeker morgen ook niet gaan werken... Even alle rust nemen! Sterkte meiden!

20. davina87

davina87 Lid

22 jul 2015
    83
    43
    18
    NULL
    NULL
    Hoe staat het met de buikjes ???? Al iets te zien? ???

Deel Deze Pagina