Hoi meiden, Ik ben weer terug in het land Suus en Missy: Nogmaals een hele dikke knuffel van jullie en wat zijn jullie sterk! Davina: nou uhm ik ben in 1 week op vakantie 2 kg aangekomen, dus hoop dat die er wel weer af gaan nu ik hier normaal eet Ik heb niet alles terug gelezen meiden, ben nog druk bezig met wassen, alle 4 de kids zijn ook weer heerlijk thuis, met de nodige was, dat is dan iets minder haha. Nog 1,5 week en dan weten we wat het wordt. Vannacht voor het eerst gedroomd over het geslacht en droomde dat het een jongen is! Ben nu dus helemaal nieuwsgierig. Morgen gaat het echte leven weer beginnen, kids naar school en ik aan het werk. Hoe gaat het verder hier met iedereen?
Suus en Missy sterkte met het verwerken. Inderdaad ligt eraan wat he hebt laten prikken. De basis dingen is de uitslag na twee werk dagen binnen en de andere na vier dagen. Mijn buik is heel duidelijk te zien. Ik heb de afgelopen dagen zulke pijnlijke tepels gehad, ze zijn ook een beetje rood. Gelukkig word nu minder. Mijn baarmoeder voel ik ook als ik maar wandelen buk, veel best vervelend.
Trotsema.. ik heb dat sinds gistermiddag. Heel gevoelige tepels. Vl hoeft ze maar aan te kijken en ze doen al zeer...😕😕 bij Jessi nooit gehad. Ja in het begin toen ik positief testen maar dat was maar een paar daagjes... erg vervelend maar goed.. het zal wel weer overgaan!
Suus en Missy : veel sterkte gewenst, en hopelijk wel succes in de toekomst. Ik ga ook maandag prikken, de vk zei bij de afspraak dat ik het al had moeten doen, terwijl de inval vk had opgeschreven vanaf 12 weken.. Vrijdag hartje gehoord was een leuke ervaring. Nu wil ik eigelijk ook een Angelsound kopen want vl kan niet altijd mee naar de afspraken. Maar weet iemand of ik dat in een gewone winkel kan kopen? Of alleen maar online ..
Patricia: Die kan je volgens mij ook bij de kijkshop kopen en heel misschien heeft de mediamarkt ze ook wel, anders even op de site kijken? Hier ook hele gevoelige borsten en ze zijn ook al een flinke cupmaat gegroeid.
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 1 maart milou1991 - 24 jaar - 1e kindje karima12 - 24 jaar - 1e kindje mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Davina - 28 - 1e kindje e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) 2 maart dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters) missaniet - 29 jaar - 1e kindje 3 maart liza28 - ? Jaar - 2e kindje (?) beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) mama2016 - ? Jaar - 1e kindje anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje (?) 4 maart kat0212 - ? Jaar - ? Kindje turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje zwennie - 27 jaar - 1e kindje 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) batwomen - ?jaar - 1e kindje meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) rvdc - 26 jaar - 1e kindje patricia1993 - ?jaar - ?kindje mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters) D3B - 30 jaar - 2e kindje 8 maart toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) inimini2 - 28 jaar - 3e kindje elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje san10 - ? Jaar - ? Kindje 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) kat80 - 31 jaar - 1e kindje juf1987 - 28 jaar - 1e kindje marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) kleinem - 38 jaar - 1 kindje 12 maart ennass - 28 jaar - 1e kindje Jatris - ?? - ?? 13 maart iba - 28 jaar - 3e kindje 14 maart Ikdus - 27 jaar - 2e kindje 15 maart sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) Arikla - 25 jaar - 1e kindje ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy★ Suus123★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 afspraken 24 aug Toekan - 12 weken echo (nekplooimeting) Davina87 - combinatietest Juf1987 - 12 weken echo Ikdus - termijnecho en nekplooimeting 25 aug KleineM- echo MamaDeluxe5 - Nekplooimeting + Uitslag combinatietest Kaatjkaa - combinatietest 26 aug Yummy - Termijnecho Arikla - termijnecho Mamalap - echo combitest 27 aug MamaDeluxe5 - 12 weken echo + afspraak Vk MissyMissy - controle echo 28 aug Kat80 - 12 weken echo D3b - termijnecho 31 aug Marloescha - controle vk Zwennie - controle vk 1 sept E1ke - Geslachtsbepaling MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Patricia1993 - echo 2 sept shibainu25 - afspraak vk. 3 september Arikla - bloedonderzoek combitest 5 september Angel128 - nekplooitmeting 7 september Wendy188 - afspraak vk Katjekaa - controle vk 8 september Danda - hartje luisteren 14 september Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho 15 september Besjes - controle vk 16 september E1ke - controle echo 16 weken Rvdc - controle vk Zwennie - pretecho geslachtsbepaling 17 september Mamalap - pretecho geslachtsbepaling 22 sept Angel128 - Geslachtsbepaling Dr. Papa 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken. 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Katjekaa: heb je gegevens aangepast. Allen: willen jullie nog even checken of alles klopt? Ik dacht mml dat ik de gegevens van Katjekaa al had aangepast en misschien heb ik per ongeluk een oudere versie gepakt.
Hier ook een maat groter. Vl wil dat ze nog groter worden maar dat zie ik zelf niet zitten... vind dit wel genoeg. Ik heb de angelsoud wel online gekocht maar heb het nog steeds niet kunnen vinden ondanks dat de placenta aan de achterkant ligt... wel hoor ik het geregeld lang komen.. weet zeker dat eppo Day is want dat had ik ook bij mijn dochtertje...
Ik heb mn doppler bij kijkshop gekocht, mediamarkt had het hier niet en prenatal ook niet. Ik heb het hartje ook nog niet kunnen vinden, hoor wel steeds iets snels en regelmatigs op de achtergrond, maar het echte galopje heb ik nog niet gehoord. Soms denk ik 'm te hebben en dan is het alweer weg. Maar ga er geen obsessie van maken om te blijven checken hihi Mamadeluxe welkom terug! En dat aankomen; daar kun je uiteindelijk toch niet onderuit he ik hou me er totaal niet mee bezig, gelukkig! Ik heb nogal moeilijkheden gehad met mn gewicht, dus ben blij dat ik het nu kan loslaten Dochterlief is spontaan naar papa toe, hij wilde naar t baby-olifantje in Blijdorp en gaat dochterlief tot zn vakantie vrijdag niet zien, al vanaf afgelopen donderdagochtend. Ik vond t eerst een beetje jammer, maar ben nu stiekem blij met mn 'vrije' middag. En moet morgen heeeeeeel vroeg op, dat kan gelukkig zonder dochter met t bijbehorende ritje naar de oppas
Nik vind t lastig uitleggen, want ik hoor ook darmen en mn slagaderen in buik en lies. Maar ik denk soms het galopje te horen, zoals het ruizen van mn eigen aderen, maar dan sneller. En dan is het weer weg en is het helemaal weer stil. En dan schuif ik weer wat en hoor ik het soms weer. Of dan weer een darm kronkel. Het is allemaal wel anders, maar nog wel lastig onderscheiden.
Ik kan het ook niet zo goed uitleggen. Hoor mijn hartslag wel in mijn liezen... en idd darmen ook maar het ❤ nog steeds niet. Ga er ook geen obsessie van maken hoor... we wachten wel af...
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 1 maart milou1991 - 24 jaar - 1e kindje karima12 - 24 jaar - 1e kindje mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Davina - 28 - 1e kindje e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) 2 maart dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters) missaniet - 29 jaar - 1e kindje 3 maart liza28 - ? Jaar - 2e kindje (?) beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) mama2016 - ? Jaar - 1e kindje anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje (?) 4 maart kat0212 - ? Jaar - ? Kindje turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje zwennie - 27 jaar - 1e kindje 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) batwomen - ?jaar - 1e kindje meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) rvdc - 26 jaar - 1e kindje patricia1993 - ?jaar - ?kindje mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters) D3B - 30 jaar - 2e kindje 8 maart toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) inimini2 - 28 jaar - 3e kindje elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje san10 - ? Jaar - ? Kindje 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) kat80 - 31 jaar - 1e kindje juf1987 - 28 jaar - 1e kindje marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) kleinem - 38 jaar - 1 kindje 12 maart ennass - 28 jaar - 1e kindje Jatris - ?? - ?? 13 maart iba - 28 jaar - 3e kindje 14 maart Ikdus - 27 jaar - 2e kindje 15 maart sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) Arikla - 25 jaar - 1e kindje ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy★ Suus123★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 afspraken 24 aug Toekan - 12 weken echo (nekplooimeting) Davina87 - combinatietest Juf1987 - 12 weken echo Ikdus - termijnecho en nekplooimeting 25 aug KleineM- echo MamaDeluxe5 - Nekplooimeting + Uitslag combinatietest Kaatjkaa - combinatietest 26 aug Yummy - Termijnecho Arikla - termijnecho Mamalap - echo combitest 27 aug MamaDeluxe5 - 12 weken echo + afspraak Verpleegkundig spreekuur MissyMissy - controle echo 28 aug Kat80 - 12 weken echo D3b - termijnecho 31 aug Marloescha - controle vk Zwennie - controle vk 1 sept E1ke - Geslachtsbepaling MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Patricia1993 - echo 2 sept shibainu25 - afspraak vk. 3 september Arikla - bloedonderzoek combitest 5 september Angel128 - nekplooitmeting 7 september Wendy188 - afspraak vk Katjekaa - controle vk 8 september Danda - hartje luisteren 11 september Sahi - controle vk 14 september Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho 15 september Besjes - controle vk 16 september E1ke - controle echo 16 weken Rvdc - controle vk Zwennie - pretecho geslachtsbepaling 17 september Mamalap - pretecho geslachtsbepaling Sahi - pretecho & geslachtsbepaling 22 sept Angel128 - Geslachtsbepaling Dr. Papa 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken. 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Zo nu klopt hij weer helemaal geloof ik. Sahi: Wel fijn dat je dan inderdaad wat rustiger kan opstarten! Hier toch wel een gewichtsprobleem, althans ik wil gewoonweg niet zoveel aankomen als bij mijn zoontje. Alleen op de vakantie wilde ik niet continu moeten opletten met wat ik at. Alleen dan zal ik nu op de blaren moeten zitten . Ik hoop dat het nog een beetje bijtrekt.
yummy vervelend dat je niet tegen bloedprikken kan misschien morgen ff aangeven dat je woensdag afspraak heb. Misschien kunnen ze er spoed achter zetten. mamadeluxe welkom terug van vakantie! Spannend over 1.5 week al geslacht echo! Volgens mij ben je de 1e hier. Doe je het ook delen met ons? patricia ik heb hem online besteld gelijk met van die gel erbij. Binnen 1 dag binnen! kleinem mijn gegevens kloppen! Thanks voor het bijhouden van de lijst! sahi onverwachts lekker dus! Ff ontspannen tijd voor jezelf je hebt tegelijkertijd met mij pret echo geslacht! Hoelaat mag jij? @angelsound: is mij hier opgevallen dat ik hem in de avond eigenlijk niet vind, maar in de vroege ochtend binnen 15 minuten met opstaan tot nu toe altijd gelukt! Dat langszwemmen denk ik ook gehoord te hebben, maar dat weet ik niet zeker! Dat hartje is echt onmiskenbaar!
Mamalap ik zie het, dezelfde dag. Ik mag al om 11.15, en jij? Goeie tip nog van je om het 's ochtends te proberen! Mamadeluxe; hoop dat je het gewicht toch een beetje kan loslaten. Ik ben erg mager geweest (ook heel dik trouwens) ik weet hoe het voelt en het is niet fijn als het ern obsessie is
Haha ik om 11 uur. Is echt bijna tegelijkertijd! Ja dat heel vroeg in de ochtend werkt bij mij echt top! En je start je dag met heel bijzonder gevoel! Maar ik heb de mazzel dat ik minimaal 30 minuten tijd heb waarin dochter en man nog slapen of man al werken is en dochter nog slaapt. Dus alle tijd ervoor.
Lijst: klopt hier ook! En ik mag morgenmiddag woehoew! Welkom terug mamadeluxe! Hier hebben de aambeien zich aangediend... Bij dl nooit last van gehad :-/ morgen meteen maar iets voor vragen..