Hoi meiden Afgelopen dagen heel druk geweest.. Geprobeerd om alles bij te lezen... Prachtige echos gezien!! Kan niet wachten tot wij weer mogen spieken. Gisteren de eerste verjaardag van mn zoon gevierd .. Voorbereiding was een hoop werk.. Maar zo van genoten.. Nu lekker wat meer tijd Missy en suus dikke knuffel voor jullie hopelijk gaat t snel weer wat beter Turkssnoepje heel veel sterkte met het verlies van je nichtje of neefje.. Wat zal die klap hard aankomen voor jou! En weet niet of ik al gereageerd had op degeen waarbij de papa huidkanker geconstateerd is.. (Door alle verhalen even naam vergeten) hele dikke knuffel voor jou.. Altijd weer schrikken en hoewel t vaak goed te genezen is is de gedachte alleen al niet fijn.. Heel veel sterkte en kracht toegewenst Rest van de meiden al andere kwaaltjes? Ik heb de laatste week hoofdpijn hoofdpijn en hoofdpijn oef! Hopelijk gaat dat snel beter... Mn buik groeit als een trein en mensen zien al echt dat il zwanger ben en dat met 11 weken
Ja best wel.. Alleen hoog nodige mensen uitgenodigd maar waren er alsnog 19 incl kids bij elkaar.. Maar ons mannetje heeft genoten! Nu bijkomen.. Heb zelf de taart gemaakt dat was een hoop werk naast mn werk en het zorgen voor hem. Nu weer rust
Elke heb jw trouwens geen echo waarop de nub te zien is? Miss kan je zelf kijken.. Moet met 75%/te zeggen zijn wat t wordt... Raar dat ze het niet wilde doen Deden ze bij het echobureau helemaal niet moeilijl over bij Dane toen 12.6 .. Wel erbij gezegd dat het dus een kans is Wij moeten iig tot 5 sept wachten voor de nekplooimeting
Vandaag nekplooimeting. Echt super spannend maar vind het heel leuk om te wondertje weer te kunnen zien. Voor de andere vandaag ook heel veel succes
Hier vanmorgen denk ik toch het hartje gevonden... maar is dat net nog boven het schaambot? Had egenlijk verwacht dat het al hoger zou zitten... maar het leek op een locomotief en het was zeker niet mijn hartslag...😍
Ja dames met angelsound! vanochtend inderdaad weer gelukt! Die kleine zit in de ochtend altijd een beetje aan de linkerkant bij mij. Misschien omdat ik altijd op linkerzijde slaap? Rechts is mijn hartslag heel hard hoorbaar dus als hij daar ligt vind ik hem geheid niet. Vandaag kon ik de angelsound op dezelfde plek houden als ik hem iets kantelde hoorde ik mijn eigen hartslag en de andere kant op kantelen die van de Beeb. Dat is leuk hoor je echt het tempo verschil ik hoop echt dat jullie hem ook snel gaan vinden is zo mooi geluid! wendy nog gefeliciteerd met jullie zoon! Zo leuk zo'n 1e verjaardag! Ik had tussen 10.5 en 11.5 ook bijna dagelijks knallende hoofdpijn zelfs afspraak gemaakt fysiotherapeut omdat ik er bekend mee ben en ineens was het over heb afspraak weer afgezegd. angel ik ga het ook vragen woensdag of ze wil proberen de NUB te zien! Is maar theorie maar toch leuk! toekan wat ellendig aambeien! Succes! Heb helaas geen gouden tip voor je. davinia veel plezier straks!
Baarmoederrand zit nog pas net boven schaambot dus ja hoor kan wel kloppen! Ik moet hem ook iets onder schaambot kantelen.
Mamalap spannend!! Aan de hand van de nub kan je het vaak goed zien hoor zeker als je over de 12 weken bent! Wendy.. Klopt idd dat het net boven je schaambeen zit.. Hoewel bij een tweede het al sneller wat hoger kan zitten.. Ik heb geen angelsound.. Had er vorige keer een gekocht die deed t voor geen meter.. Zelfs toen ik al een hele toeter had nooit iets kunnen vinden.. Ding was denk kapot.. Ff buik foto
Leuk Wendy!!! Ik heb hem ook gevonden vanochtend, een iets zachter snel locomotiefje, lief he? En een opluchting! Angel: mooi buikje al!!! Zit al lekker hoog! Davina: spannend vandaag! En superleuk! Hoe laat mag je? Echo's: alle dames veel succes en plezier! Ik krijg een deze dagen de uitslag van het nipt binnen. Pfff zo spannend! KOn het redelijk loslaten, maar kriebeltjes beginnen te komen!!
Leuk dat de tip van in de vroege ochtend voor 2 mensen al werkt Zo fijn geluid om de dag mee te starten!
Angel: Nog gefeliciteerd met je zoontje! Wat leuk om te lezen dat er steeds meer hartjes gevonden worden met de dopplers Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een doppler (ivm veel bloedverlies door een hematoom) en kon echt genieten van het geluid En ja! De derde zwangerschap gaat toch iets sneller qua buik dan de eerste 2. Ik krijg eindelijk een zichtbaar buikje Alle broeken passen nog gewoon dicht , maar het begin is er. (Ik haal de foto straks wel weer weg )
Wat super leuk dat er al zoveel hartjes hoorbaar zijn zo sochtends vroeg! Wij gaan straks even richting de Baby dump. Kijken naar een baby kamer. Fijne dag meiden.
Goede morgen. Toekan ik had Curanol tegen aambeien (bevallings extraatje) en dat werkte eigenlijk heel goed. Mijn kraamhulp zei me altijd: Curanol, goed voor je ... hahahaha Nu heb ik ook regelmatig last van aambeien, ze doen gelukkig geen pijn. Ik ga eens proberen dezelfde kraamhulp te krijgen. Zij weet er al van. Ik had haar ge-appt of ze maart 2016 wilde werken hahaha Gisteren kwam een vriendin met gezin bbqen....had manlief het vorige week al verteld tegen hun. Ik was woest. Hij snapt t niet helemaal volgens mij. Kon wel janken zeker met al die hormonen. pffff
Niet gelezen wou even mijn goede echo met jullie delen. Ik ben nu 9 maart uitgerekend. Nekplooi was 1.2 mm En dit is onze spruit
Wooow leuke foto Ik mag om half 2 Al buikjes zichtbaar ☺☺ ik heb gisteravond voor t eerst het hartje gehoord met de luvion. Nu ga ik redelijk ontspannen naar de echo. Dacht ook dat ik hoger moest zoeken maar vond hem aanzienlijk lager
Mooi echo ikdus! En mooie nekplooimeting! Fijn hoor! Uh ik heb in mijn 1e bericht vandaag getypt wendy gefeliciteerd enz dat moest natuurlijk angel zijn. Goedemorgen! Zullen wij het op zwangerschapsdementie houden