Hoi meiden, Turkssnoepje: jeetje meis, ik heb terug zitten lezen, maar wat heftig zeg, hoe gaat het nu? Angel128: Gefeliciteerd met jullie kleine grote man! Mooi buikje al. Wendy: Dan heb je hem gevonden, zit inderdaad net boven je schaambotje. Toekan: Dat is inderdaad een vervelend kwaaltje, hopelijk kan je er gauw iets voor krijgen. KleineM: Spannend! weet je niet precies welke dag je de uitslag krijgt? Yummy: Ook al zo'n mooi beginnend buikje. Ikdus: Wow wat mooi he! En een hele mooie nekplooi. Zo hier zijn de kids weer op school, boodschappen gedaan en weer op de zaak, het gewone ritme gaat weer beginnen! Morgenochtend om 9u de nekplooimeting.
@mamadelux welkom terug lekker genoten van de vakantie? @Angel gefeliciteerd met je zoontje ziet er uit als een gezellig feestje en mooi buikje al @yummy duidelijk buikje hoor @ikdus hey tegelijk met mij uitgerekend jij met ook bijna en week verder gezet zeker? Mooie echo hier Gister naar mijn tante geweest is en stukje rijden dus lang zitten kon Gister niet slapen van de pijn in mijn bekken en benen pfff gaat nu gelukkig iets beter
O besjes wat vervelend toch die bi. Krijg je nu wel goede fysio of zoiets? Ik heb even een vraagje over de plek van de babykamer. Wij hebben 2 kamer(jes) over. Je moet je voorstellen dat ons huis smal, maar diep is. Wij slapen aan de voorkant, over de breedte. Als je de slaapkamer uitkomt heb je recht voor je een lange smalle hal. Links zit meteen een slaapkamer. Dan komt (ook allemaal links en achter elkaar) de wc, daarna de badkamer en dan aan het einde nog een kamertje. Dit is een heel schattig kamertje en ik heb altijd gedacht: dit wordt de babykamer. Maar is dat eigenlijk wel zo praktisch?? Als jullie zouden kunnen kiezen; zouden jullie dan voor een kamer naast je slaapkamer kiezen, of juist eentje verder weg? Ik ben benieuwd naar de voor-en nadelen. Dichtbij lijkt me op de een of andere manier "veiliger", maar ja he blijft een huis, de baby ligt niet kilometers verderop of zo als hij in het achterste kamertje ligt.
mamadeluxe: nee ik weet het niet.. krijg een mailtje met de uitslag. Het duurt tussen de 1 en 2 weken. Meestal 10 dagen, maar mijn vriendin heeft vorige maand daar de Nipt gedaan en had exact een week erna de uitslag. Dat is dus morgen..
Lief mamadeluxe dat je het vraagt. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis en de baby is er nog steeds niet uit. Heel vervelend allemaal, al sinds donderdagavond krijgt ze medicijnen om het af te stoten, ze heeft wel veel bloedverlies en pijn maar derest wilt nog niet doorzetten. En dan ook nog grote kans dat ze daarna alsnog een curetage moet, hopen we van niet natuurlijk maar omdat het al zo ver gevorderd was is de kans groot. Zelf probeer ik hoe moeilijk het ook is gewoon te genieten van de zwangerschap met mn man onderling. Moet straks uitslag van de combinatietest ophalen.
Besje: Jij ook al zo'n last van je bekken? Hier ook al, verschrikkelijke pijn in mijn schaambotje, donderdag bij de gyn even aankaarten en dan maar naar de fysio. KleineM: ik zou het kamertje ver weg kiezen, omdat je dit altijd zo voor ogen hebt gehad, je kan in het begin misschien de kleine nog bij jullie op de kamer in een wiegje hebben? Ik duim dat de uitslag er snel is. Turkssnoepje: jeetje wat naar allemaal zeg, al zoveel verdriet en dan gaat het ook nog op deze manier. Ik hoop echt dat het gauw op gang komt. Goed van je dat jullie zelf wel proberen te genieten, al zal dat soms niet even makkelijk gaan. Spannend de uitslag, ik krijg hem morgen ook!
KleineM, wij slapen op de zolder en Jessi slaapt aan de voorkant ( onze voormalige slaapkamer). Jessi krijgt dadelijk een nieuwe kamer aan de achterkant waar nog rolluiken komen te hangen en aan de voorkant komt de baby te liggen. Hoeven we niks te veranderen aan de babykamer want die is gewoon neutraal..
Turkssnoepje wat naar voor haar seg hopelijk redt ze het toch zonder curretage... En begrijp heel goed dat het dubbel is, maar goed dat je toch samen nog van je zwangerschap geniet!
Hier een stralende, zwaaiende, trappelende,... Baby! Nekplooi van 13mm en een hartslag van 154p/m... Mijn jongensgevoel werd op slag een meisjesgevoel, maar ik was met J. Ook grandioos mis, dus dat zegt niets Oja: mijn datum mag weer naar 7/3... Blijkt nu toch gewoon de datum te zijn omwille van e ivf. Volgens metingen nu zou het 5/3 zijn, maar dat gaat nog vaak verspringen doorheen de zwangerschap. volgende echo 22/9 - 16 weken
Mooi echo's! Ook die 3D, zo knap wat ze kunnen tegenwoordig! 27/8 moeten we naar de vk (afspraak vorige week ging niet door owv bevalling) en op 26/9 hebben we pretecho met geslachtsbepaling!! De afspraken bij de gynaecoloog zijn al vastgelegd tot einde zwangerschap maar zal ze kort ervoor allemaal aangeven anders wordt het wel een hele lange lijst
Lijst: als zometeen de gegevens van Davina en Juf er zijn, pas ik de lijst aan! Heb al notitie gemaakt van de data van Meisje, Toekan en Ikdus. Fijn al die goede berichten!
@kleinem Ik loop al ruim en maand bij de fysio alleen helpt allemaal niet zoveel ze kan mijn bekken niet minder week maken hihi. De focus ligt vooral op ontspannen en beetje op sterker maken van andere spieren maar doe zijn niet erg verslapt ofzo. Wat kamertje betreft hier sliep dl eerst 6 maanden bij ons op de kamer daarna de kamer naast ons vond ik wel makkelijk voor de nachtelijke voedingen dan hoefde ik niet zover hihi @turkssnoepje wat heftig zeg hopelijk is curettage niet nodig al lijkt dat wachten op dat het "vanzelf" komt ook heftig @toekan mooie echo fijn dat alles goed is
Ikdus: wat een mooie echo! Wauw, heb nog niet zo'n duidelijke echo gezien. Toekan: ook een mooie echo! Wij mogen over twee dagen. Diegene van het kamertje: Voor de baby maakt het denk ik niet uit waar het kamertje is. Maar voor jezelf moet je inderdaad willen dat je een stukje verder moet lopen voor de voeding. Maar als je dat er voor over hebt, zou ik het zeker doen! Mijn man heeft al een verwarmingsombouw geplaatst om de verwarming. Staat veel schattiger dan zo'n ijzere lelijke verwarming. Dit is de eerste zwangerschap, maar wat voel je precies als je bekkenpijn hebt?
Dankjulliewel. Het lukt me niet zo goed telkens alles terug te lezen en overal op te reageren maar dat komt wel weer. Zag wel aantal die hartjes kunnen horen , leuk !! En ook mooie echos ,erg fijn. Combinatietest uitslag is goed, enorm kleine kans dus tog wel blij hem gedaan te hebben, geeft tog een stukje rust mee. Volgende afspraak vrijdag 18 september , 16weken echo+controle. Dan neem ik me moeder mee, zou ze heel leuk vinden !! En zou ik als uitgerekende datum tog weer op 1 maart gezet kunnen worden? Dit is de datum waar ik in de pregnancy + app ook vanuit ga en me tog het betrouwbaarst lijkt aangezien ik 9juni ovulatie had en afgelopen woensdag al op 12+4 werd gezet met termijnecho..
Bedankt dames, het was heel bijzonder om te zien. De baby sliep ook lekker haha. Toekan oei aambeien bah ! Nog iets gehaald ? Turkssnoepje wat vreselijk voor je schoonzus 😢 geen woorden voor. Mamadeluxe ben je nu niet helemaal kapot van de vakantie ? Wonen je stiefkids bij jullie of niet ? Sahi heerlijk onverwachts rust momentje 😊 Fijn dat er dames zijn die ook het hartje hebben kunnen horen. Zit inderdaad net boven het schaambeen
Angel nog gefeliciteerd met jullie zoon. Besjes wat naar die bekken pijn pffff sterkte 😦 En ja ben van 14 mrt naar 9 maart gezet. Vind ik niet erg hoor haha. Mooie buikjes dames. Ik heb vooral in de avond echt een darmen buik, vind er niks aan. Wil een echte baby buik haha
Turkssnoepje: wat fijn dat de combineert goed was!!! Zeker een opsteker en dat kunnen jullie nu wel even gebruiken! Geniet er even lekker van saampjes!
16 weken echo: ik zie steeds nieuwe afspraken voor bijkomen voor 16 weken echo en controle. Bij mij is er alleen een controle ingepland. Klopt dit? Of krijgen jullie om een andere reden een extra echo?
Nekplooi zag er hier ook prima uit. Officiële uitslag krijg ik over 3 dagen. Heel blij t weer gezien te hebben. Beval datum nog steeds 1 maart. 8 september volgende afspraak ( helaas zonder echo ) maar wel hartje luisteren
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 1 maart milou1991 - 24 jaar - 1e kindje karima12 - 24 jaar - 1e kindje mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Davina - 28 - 1e kindje e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje 2 maart dondertje86 - 28 jaar - 1e kindje gleentje - 32 jaar - 5e kindje (2 zonen en 2 stiefdochters) missaniet - 29 jaar - 1e kindje 3 maart liza28 - ? Jaar - 2e kindje (?) beek - 26 jaar - 2e kindje (dochter) mama2016 - ? Jaar - 1e kindje anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje (?) 4 maart kat0212 - ? Jaar - ? Kindje shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje zwennie - 27 jaar - 1e kindje 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) batwomen - ?jaar - 1e kindje meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) rvdc - 26 jaar - 1e kindje patricia1993 - ?jaar - ?kindje mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) miesje83 - 32 jaar - 3e kindje ( 2 dochters) D3B - 30 jaar - 2e kindje toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) 8 maart inimini2 - 28 jaar - 3e kindje elisabeth1984 - ?jaar - 1e kindje san10 - ? Jaar - ? Kindje 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje Ikdus - 27 jaar - 2e kindje 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) kat80 - 31 jaar - 1e kindje juf1987 - 28 jaar - 1e kindje marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) kleinem - 38 jaar - 1 kindje 12 maart ennass - 28 jaar - 1e kindje Jatris - ?? - ?? 13 maart iba - 28 jaar - 3e kindje 15 maart sanne84 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) Arikla - 25 jaar - 1e kindje ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy★ Suus123★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 afspraken 25 aug KleineM- echo MamaDeluxe5 - Nekplooimeting + Uitslag combinatietest Kaatjkaa - combinatietest 26 aug Yummy - Termijnecho Arikla - termijnecho Mamalap - echo combitest 27 aug MamaDeluxe5 - 12 weken echo + afspraak Verpleegkundig spreekuur MissyMissy - controle echo Meisje89 - afspraak vk 28 aug Kat80 - 12 weken echo D3b - termijnecho 31 aug Marloescha - controle vk Zwennie - controle vk 1 sept E1ke - Geslachtsbepaling MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Patricia1993 - echo 2 sept shibainu25 - afspraak vk. 3 september Arikla - bloedonderzoek combitest 5 september Angel128 - nekplooitmeting 7 september Wendy188 - afspraak vk Katjekaa - controle vk 8 september Danda - hartje luisteren Davina - controle vk 11 september Sahi - controle vk 14 september Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho 15 september Besjes - controle vk 16 september E1ke - controle echo 16 weken Rvdc - controle vk Zwennie - pretecho geslachtsbepaling 17 september Mamalap - pretecho geslachtsbepaling Sahi - pretecho & geslachtsbepaling 18 september Turkssnoepje - 16 weken echo + controle 22 sept Angel128 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Toekan - 16 weken echo 26 september Meisje89 - pretecho geslachtsbepaling 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)