Ohh ik heb de foto even opgezocht inderdaad duidelijke NUB te zien! Ben benieuwd of het klopt. Haha Dus toekan NUB theorie toepasbaar op jouw foto!!!!
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) trotsema - 33 jaar - 3e kindje (?) 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Davina - 28 - 1e kindje e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje (?) 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje zwennie - 27 jaar - 1e kindje 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) rvdc - 26 jaar - 1e kindje patricia1993 - ?jaar - ?kindje mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje (?) D3B - 30 jaar - 2e kindje toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje Ikdus - 27 jaar - 2e kindje 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) kat80 - 31 jaar - 1e kindje juf1987 - 28 jaar - 1e kindje marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) kleinem - 38 jaar - 1 kindje 15 maart Arikla - 25 jaar - 1e kindje ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy★ Suus123★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 afspraken 26 aug Yummy - Termijnecho Arikla - termijnecho Mamalap - echo combitest 27 aug MamaDeluxe5 - 12 weken echo + afspraak Verpleegkundig spreekuur MissyMissy - controle echo Meisje89 - afspraak vk 28 aug Kat80 - 12 weken echo D3b - termijnecho 31 aug Marloescha - controle vk Zwennie - controle vk 1 sept E1ke - Geslachtsbepaling MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Patricia1993 - echo 2 sept shibainu25 - afspraak vk. 3 september Arikla - bloedonderzoek combitest 5 september Angel128 - nekplooitmeting 7 september Wendy188 - afspraak vk Katjekaa - controle vk 8 september Danda - hartje luisteren Davina - controle vk 11 september Sahi - controle vk 14 september Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho 15 september Besjes - controle vk 16 september E1ke - controle echo 16 weken Rvdc - controle vk Zwennie - pretecho geslachtsbepaling 17 september Mamalap - pretecho geslachtsbepaling Sahi - pretecho & geslachtsbepaling AnnaAnna - controle vk 18 september Turkssnoepje - 16 weken echo + controle 21 september AnnaAnna - echo geslachtsbepaling 22 sept Angel128 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Toekan - 16 weken echo 26 september Meisje89 - pretecho geslachtsbepaling 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) 23 oktober KleineM - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
zo de lijst weer even up: klaar voor morgen Veel plezier morgen: Yummy Arikla Mamalap Katjekaa: hoe was jouw combinatietest vandaag? Heb je ook nog een echo gehad? Placenta: denken jullie nav mijn echo dat mijn placenta gunstig ligt om de baby te kunnen voelen (of waar denken jullie dat de placenta ligt: is dit boven of juist voor?) Foto staat op pag 292. Slaap lekker lieve dames!
Pff me buik doet gewoon al zeer en is mega hard. Wel dagje gesopt in huis. Met dochterlief had ik pas met 16 weken een buikje en nu met 12 weken
Bij mijn dochter zeiden ze allemaal dat het een jongen was. Want jongens houden je mooi....nou niks van waar dus. En met 8 maanden nig vol houden dat we een jongen kregen...alsof wij het niet beter wisten.. Vanavond al twee plopjes gevoeld.. Ik weet niet wie haar placenta voor ligt, maar dat had ik bij mijn dochter ook en toen voelde ik toch echt vanaf 12 weken al beweging. Vooral als ik naar bed ging. Dus het kan wel vroeg hoor. Mijn zus had het super laat.
Bah bah gewoon 5.45 uur klaar wakker! Zullen wel positieve spanningen zijn voor straks, heb er zin in weer baby tv 9.45 uur! Hartje was zeer goed hoorbaar vanochtend
Haha hier om 06.20 wakker. De kids liggen nog heerlijk te slapen. Ook spanning voor baby tv. Arikla en mamalap: heeeeeel veel succes!
Hier een rommelnacht dankzij dochterlief Die vond vannacht dat ze ziek was en bij mij mocht slapen. Ik maak me al druk on de opvang en en half uur terug zegt ze; goeiemorgen, Mag ik met de ipad... Grrr niks aan t handje dus... Gelukkig een half dagje vandaag Dat hartje hier wordt voorlopig niks, moet ff geduld hebben dat die bm net boven mn schaambot uitkomt denk ik. Ik denk 'm soms te hebben en dan schiet 'ie alweer weg, t is net rond dat botje, dus lastig vinden. Heb ook niet de allerbeste doppler denk ik...
O yummy en mamalap snap het helemaal! Gelukkig mogen jullie zo meteen al! Arikla: voor jou ook spannend!! Dit is je eerste echo toch? Geniet er dan maar extra van!!!
Jij ook veel plezier yummy! en arlika ook! Gaan jullie proberen te kijken vragen naar NUB? Ik wel! Haha
Veel plezier met jullie echo vandaag!! Wij mogen morgen weer hartje luisteren! Geen echo maar oké, je kan niet alles krijgen wat je wil Ik slaap ook vreselijk, gisteren pas rond 12 u naar bed, en dan toch nog 2u wakker liggen weer veel last van lucht in mijn buik, deed gewoon pijn! Vanmorgen ook weer. Niet leuk..
Veel plezier vandaag meiden, geniet er van. Hier komen vandaag 2 vriendinnetje van de oudste meiden spelen, dus heb vandaag 6 kids en heb beloofd poffertjes te bakken voor ze. Zo nog even door het huis heen en dan mag ik ze alweer van school af halen.
Door hier over het geslacht te lezen word ik toch beetje nieuwsgierig, maar ergens wil ik het nog steeds niet weten Succes iedereen met een echo vandaag!
Yeah alles goedgekeurd. Uitslag komt volgende week pas, maar NT was netjes 1.7mm. Maagje en blaas waren gevuld, hersentjes zagen eruit zoals het hoort, alles zat erop en eraan. Termijn klopte ook weer perfect! 1e foto precies 12+2 2e foto volgens mij NUB zichtbaar in meisjes stand?
Wauw super Mamalap: gefeliciteerd!! Hier ook een geweldig mooie echo. Zo gaaf! Ons kindje was MEGA druk. Echoscopiste zei ook al dat ik deze sprongen haast wel moet kunnen voelen en dat idee had ik al de laatste dagen. Nekplooi zag er goed uit, hersenen etc ook. Ik ben alleen iets verder dan gedacht. 12weken en 2 dagen. Uitgerekende datum op 7 maart! Volgens mij zag ik een nub tijdens de echo, maar is ie (volgens mij) niet zichtbaar op de foto's. Ik heb op 21 september weer controle en op 22 september de geslachtsbepaling! En vanavond gaan we het aan de kinderen vertellen!
Waaauuwww Dames wat een mooie echo's!! Wordt er helemaal vrolijk van . Fijn dat alles goed is met jullie kleintjes!