Mamalap en yummy wat leuk zo'n goeie en mooie echo's!! Fijn dat alles in orde is! Arikla jij moet nog lang wachten, hopelijk kan je je wat bezig houden en dan vertellen straks, inderdaad heel leuk!! Hier weer harde buik sinds deze voormiddag, lig dus weer op de zetel! Even rusten..
Ja hoor, vermaak me wel. Vanmorgen is het huishouden gedaan dus nu even lekker niks. Hoe komt het dat je harde buiken krijgt? Wat betekent dat, wat gebeurd er dan? Ik hoor het wel eens een paar weken voor de bevalling.
Ah die ken ik niet sahi, maar ik vind hem ook nog niet en heb de luvion. Bij dochter al lang gevonden op dit termijn. Zal aan die placenta voor liggen denk ik. Ik was mijn echo nog eens aan het bekijken maar zie echt geen nub. Jij wel angel?
Ah ja harde buiken dan voel je je buik opspannen en zit er precies een harde rubber bal in je buik. Zo ervaarde ik het toch.
12 +3 Wat zie je? Vandaag 13 + 1 en geen nub meer te zien. Had veel bloedverlies vanmiddag en heb weer echo gehad...
De nub hoort met 13.1 nog wel te zien te zijn hoor, pas met 14 weken is deze weg. 13 weken is juist de beste tijd voor een NUB-thorie. E1ke: Ik denk een meisje, adhv. de 2e foto! Arlika: En en en??? Zo van de 6 kids zijn er 2 naar huis, wat een opgave om voor 6 kids poffertjes te bakken zeg, ruim 2,5 pak is er doorheen gegaan :O Ben helemaal gesloopt. De jongste ligt op bed en de 2 meiden komen net onder de douche vandaan en gaan over een half uurtje ook. En ik, ik doe helemaal niks meer vanavond haha
Mamadeluxe dat snap ik, best vermoeiend he. Geniet van de rust! Arlika ben ook benieuwd! Bedankt voor te kijken angel Oei. Ik heb geen enkele keer een nub gezien en de echo duurde toch wel 10 min. Ik ben niet zeker of dat de nub wel is. Achja nog een weekje geduld he. Als dat de nub is denk ik ook meisje. Dit is echo van vandaag.
Mijn echo nog eens door redelijk ervaren NUB expert bekeken ze denkt toch 80% jongen. Zo benieuwd nu! Nog 3 weken
Mamalap als dat omcirkelde de nub zou moeten zijn vind ik hem te plat liggen om een jongen te zijn.. Bij een meisje ligt hij plat en bij een jongen op een hoek van tenminste 30° Hieronder echo van mijn zoon.. Op het nub forum zeiden aantal ook meisje omdat hij 'wat plat' lag... Ik vond t ook lastig te zien.. Echo bureau was wel overtuigd Ben benieuwd mamalap ...
JA en hier de echo. Het was echt super mooi! Het kindje zwom gelijk al rond. We hebben het hartje zien kloppen. Het was een hele belevenis! En ik ben 5 dagen vooruit gezet. Dus ik ben nu 10 maart 2016 uitgerekend. Moet nog even uitzoeken hoe ik dit in mijn banner aanpas. Inmiddels is de hele familie en wat vrienden op de hoogte. Ze reageerden allemaal heel blij. Super!
Arikla wat leuk! Wauw mamadeluxe dat is zeker een hele opgave, ik vind pannenkoeken voor 4 kleintjes al pittig en die zitten al vrij snel vol haha. Pannenkoeken zijn ook een stuk makkelijker Nub heb ik echt geen verstand van en heb ook geen echo's deze periode, dus ik wacht wel braaf af tot de 17e. Ik ben op zich wel nieuwsgierig, maar heb voor t geslacht wel geduld merk ik. Wil t wel weten voor de inkopen, maar dat is t ook wel hihi En omdat ik een sterk voorgevoel heb en omdat dochter zo overtuigd is. Ze wil een zusje, maar ze zegt dat t een broertje is. We gaan t zien.
Dames, ik lees wel mee maar ik hou me een beetje rustig. De schooldagen zijn lang veel informatie om te verwerken. Dus ik onthoudt gewoon niets. Heb wel mooie echo's gezien, prachtig! Nubs heb ik geen verstand van 😊 Geslacht ook nog gevoel hier, vannacht droomde ik over dat ik geslachts echo deed bij 14 weken. Het leek dikke schaamlipjes die nog gevormd zouden kunnen worden tot een piemeltje haha. Maarja om weer on point te komen. Ik lees wel elke avond maar reageer beperkt.