Nou manlief en ik een goed gesprek gehad en flink op Internet zitten lezen. Ik moest toch van mijn man weten hoe hij erin staat. Hij staat gelukkig open voor alle opties als het zo is. Maar super opluchting dat mijn man niet zoiets heeft van dan moet het weg. Pfieuw.... De kans dat het daadwerkelijk zo is nog steeds piepklein, maar ik ben echt iemand van op voorhand dit soort gesprekken wel gevoerd te hebben. Soort van what if gesprek...... Dan ga je toch anders zo'n nipt in. Wil het nog steeds weten hoor.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand het alleen op basis van een kansrekening laat weghalen. Er volgt altijd een vlokkentest, vruchtwaterpunctie of een nipt. Ook als je nipt uitslag niet goed is krijg je alsnog een vruchtwaterpunctie, just-in-case.
Je mag na 12wk ook niet meer laten aborteren op een kansberekening, alleen nog bij aangetoonde medische problemen Heb het helaas pas uit moeten zoeken voor mn werk... Sterkte hoor met alle spanning, fijn dat je baas zo meeleeft! Suus wat naar dat je er nog niet doorheen bent. Ik koos juist heel snel voor de curretage om er vanaf te zijn, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Ja in België zeker eerst punctie want hier kan na 12 weken geen abortus meer zonder medische reden (komt voor ethische commissie) . Kansberekening is niet medisch. @ Mamalap fijn dat je regio manager en je man zo reageren. @suus Oh meid zo spijtig dat het nog steeds niet helemaal 'afgesloten' is. Hopelijk donderdag goed nieuws! @ bloeddruk; mijn is te hoog tijdens zwangerschap, neem daarom pillen maar krijg daarvan soms bloeddrukval. Niet leuk! Marja hoge kan leiden tot pre Eclampsie. Verder ben ik weer veel vergeten.
Volgens mij is er op eze foto net helemaal geen nub te zien... We willen het niet weten wat het is neen, maar de foto waar ik denk dat de nub te zien is, heb ik niet gepost. Je mag van mij dus gerust even de nub aanduiden, dan zal ik zeggen of ik het inderdaad gemist heb, of dat jullie een fout lichaamsdeel voor hebben Dus mijn hartje mag groen op de lijst
Wij zijn trouwens verhuist en hebben pas weer internet eind september vandaar dat ik hier wat minder ben. Hier ook een voorliggende placenta. Ik moest volgens de gyn geen angst hebben om weer enkel de grove dingen te voelen, aangezien je een tweede sowieso al veel beter voelt...
Suus wat vervelend meid hopelijk is het donderdag oke en anders veel sterkte met de curettage... Die groene hartjes zag ik op gsm niet, iemand idee hoe dat kan?
Wat bijzonder om Je dochtertje Voorde eerste keer mee te nemen. Ze vond het echt super spannend om haar broertje/zusje te zien. Alles was goed. We konden zelfs vingertjes tellen. Of de nub op de foto zichtbaar is heb ik geen idee als jullie het zien ben ik wel benieuwd wat jullie denken. vrijdag 25 september volgende controle Met 16 weken Suikertest moet ik nog afspraak voor maken Uitgerekende datum is nu 5 maart
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ patricia1993 - ?jaar - ?kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 38 jaar - 1 kindje ♥ ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy★ Suus123★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 afspraken 28 aug Kat80 - 12 weken echo D3b - termijnecho 31 aug Marloescha - controle vk Zwennie - controle vk 1 sept E1ke - Geslachtsbepaling MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Patricia1993 - echo Mamalap - Nipt 2 sept shibainu25 - afspraak vk. 3 september Arikla - bloedonderzoek combitest 5 september Angel128 - nekplooitmeting 7 september Wendy188 - afspraak vk Katjekaa - controle vk 8 september Danda - hartje luisteren Davina - controle vk 11 september Sahi - controle vk 14 september Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho 15 september Besjes - controle vk 16 september E1ke - controle echo 16 weken Rvdc - controle vk Zwennie - pretecho geslachtsbepaling 17 september Mamalap - pretecho geslachtsbepaling Sahi - pretecho & geslachtsbepaling AnnaAnna - controle vk 18 september Turkssnoepje - 16 weken echo + controle 21 september AnnaAnna - echo geslachtsbepaling Yummy - controle vk 22 sept Angel128 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Toekan - 16 weken echo Yummy - geslachtsbepaling 24 sept MamaDeluxe5 - Controle gyn 26 september Meisje89 - pretecho geslachtsbepaling 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) 23 oktober KleineM - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
D3B; Mooie echo meis en ik zie geen Nub (helaas) Leuk hè dat ze het toch al zo bewust meekrijgen. Mamalap: Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met je man. Toekan: Is de verhuizing vlot verlopen? Je hartje staat op groen. Suus: Meid wat heftig allemaal zeg, heel veel sterkte en ik hoop dat alles zelf nog los komt voor donderdag. X
E1ke; na de 12wk alleen nog om medische reden in NL, dus dan niet meer omdat je het niet wil zeg maar. Dus hetzelfde als in Belgie zo te lezen. Ik ben bezig met mn verzekering bekijken, heb nu een basisverzekering, volgens mij ben ik met een aanvullende gezinnepolis meer kwijt dan als ik alles zelf betaal wat er niet vergoed wordt... Iemand die er hier verstand van heeft?
Ah kan het dat het dan vroeger bij jullie later kon? Want ik weet (kennis is zelfs veel gezegd) iemand die daarom naar ndl is geweest om latere abortus uit te voeren. Of is dat verhaal totaal verzonnen dan? Edit: heb het even opgezocht en vind toch overal 24 weken en daarna enkel nog om medische redenen. Kijk hier Bvb. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/abortus/vraag-en-antwoord/abortus-hoeveel-weken
Sahi: Klopt je bent dan ook goedkoper uit, mits je thuis wil bevallen, of op medische gronden in het ziekenhuis bevalt, dan hoef je alleen je eigen bijdrage van de kraamhulp te betalen en je kraampakket moet je zelf betalen. Maar stel dat je fysio nodig hebt, dan heb je wel een probleem, want dat zou je dan ook zelf moeten betalen.
Ben niet de enige die m ziet.. Ff foto opnieuw bekeken en zie m toch echt zonder enige twijfel zitten... Sorry Maar zal voor me houden wat ik denk te zien ( btw heb geen opleiding gedaan en of de stand nog erg veranderd.. Dus mijn gedachte kan ernaast zitten.. Maar de nub is t zeker)
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ patricia1993 - ?jaar - ?kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 38 jaar - 1 kindje ♥ ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy★ Suus123★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 afspraken 31 aug Marloescha - controle vk Zwennie - controle vk 1 sept E1ke - Geslachtsbepaling MamaDeluxe5 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Patricia1993 - echo Mamalap - Nipt 2 sept shibainu25 - afspraak vk. 3 september Arikla - bloedonderzoek combitest 5 september Angel128 - nekplooitmeting 7 september Wendy188 - afspraak vk Katjekaa - controle vk 8 september Danda - hartje luisteren Davina - controle vk 11 september Sahi - controle vk 14 september Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho 15 september Besjes - controle vk 16 september E1ke - controle echo 16 weken Rvdc - controle vk Zwennie - pretecho geslachtsbepaling 17 september Mamalap - pretecho geslachtsbepaling Sahi - pretecho & geslachtsbepaling AnnaAnna - controle vk 18 september Turkssnoepje - 16 weken echo + controle 21 september AnnaAnna - echo geslachtsbepaling Yummy - controle vk 22 sept Angel128 - Geslachtsbepaling Dr. Papa Toekan - 16 weken echo Yummy - geslachtsbepaling 24 sept MamaDeluxe5 - Controle gyn 25 september D3b - controle vk 26 september Meisje89 - pretecho geslachtsbepaling 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) 23 oktober KleineM - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)