1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mamalap respect hoor meid. En zonde dat je al zo gehard bent, kan soms pijn doen he?
    Maar goed, nu eerst maar eens afwachtenop de echte uitslag!

E1ke; ik vind 12 weken al behoorlijk ver, je kindje leeft, beweegt, voelt dingen, en het wordt dan nog gewoon weggezogen he?
    Ik kreeg het dus op mijn werk met 13wk niet voor elkaar bij een ernstig beperkte vrouw, dus ik bgerijp echt niks van de informatie op die website. Grens is 12 wk, daarna alleen om medische redenen, niet omdat je geen zin hebt in een baby
    En medische reden bij moeder vinden ze ook niet voldoende reden...

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat een rust trouwens hier!
    Ik heb een paar drukke dagen gehad, vandaag lekker niks doen, ik heb het nodig merk ik

Ik weet nu trouwens vrij zeker dat ik de kleine af en toe voel :)

3. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Misschien is denk duur wel leuk een Facebook gesloten groep aan te maken

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Heb geen Facebook!!!!!! Wou ik zo houden :p

5. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Vreemd sahi want een vriendin van mijn moeder heeft bij jullie abortus laten plegen omdat het in België te laat was. Ze was 16w. Maar goed maakt ook niet uit.

Gesloten fb groepje is idd leuk (of op termijn)?en veel makkelijker. Heb ver ook van mijn dochter. Maar zou dan geheime groep nemen, niemand kan deze terug vinden en zien wie er lid is. Beheerder kan enkel mensen toevoegen. Kan je via pb naam door geven die toegevoegd moet worden.

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb wel facebook, maar vanwege mn werk ben ik heel voorzichtig met wat ik er wel en niet op zet. Heb vorig jaar veel last gehad van een klant, dus ik doe niet mee aan zo'n groep
    Ik vind het forum op zich gewoon prima :)

7. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Amai, even wat moeten bijlezen...

Mamalap, succes met wachten! Fijn dat je er positief in staat en ik denk dat niemand kan oordelen over die keuze, zolang je het niet zelf meemaakt...

De anderen: proficiat met de goede echo's!

Hier echt enkele hele zware dagen achter de rug... gisteren hielden we onze housewarming, maar we wilden ook ineens aankondigen dat we zwanger zijn want anders hadden we onze housewarming wel later laten doorgaan want het was echt rushen rushen rushen, elke dag tot na 12 uur 's nachts in het huis werken, en dag erna gewoon opnieuw om 8 uur starten.. Ik ben gesloopt...
    Zorgde ook voor wat frustraties tussen manlief en mezelf... Vrijdagavond moest ik naar de kiné, ik kom daar buiten om 22 u 15. Ik belde hem dan op om te vragen of ik nog langs moest komen naar het huis (30 min op rijden en 30 min terug rijd, want we logeren bij mijn ouders, en de kiné is ook daar) Ja hij verwachtte toch echt dat ik nog langskwam, er moest nog een zetel gestofzuigd worden! Man wat was ik boos... Er was een kameraad van hem en die had wel gezegd dat hij niet mocht vergeten dat ik zwanger was en mijn rust echt nodig had...

Soms lijkt het wel alsof manlief het vergeet... Nu ja het zal wel beteren zeker?

We hebben het zojuist facebook bekend gemaakt... Leuke reacties, we zijn vandaag ook net 1 jaar getrouwd! :D

Ik wil wel in het besloten groepje, moest dat er komen :) Maar hier blijf ik ook verder schrijven...

8. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Zoo nu pas een beetje wakker aan het worden!
    Gisteren fantastisch feest gehad!! Mensen geresgeerden heel leuk. In een toespraak nodigde ik ze vast uit voor een borrel in maart (ivm reisafstand familie) en dat we een thema zouden doen. Daarna trok ik mijn t-shirt omhoog. Daaronder had ik een wit topje aan waar mijn vriend een hartje op mijn buik had getekend met ' baby' erin.., mijn neefje en nichtje moesten het voorlezen, hihi

Juf: hoe reageerden ze bij jou?

9. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Heel enthousiast :) Heel blij ook... 1 tante en nonkel kregen zelfs tranen in de ogen, dat vond ik het meest pakkende.. maar achteraf bleek wel dat hun schoondochter en zoon net miskraam hadden gehad... Maar toch waren ze super blij voor ons! En echt ontroerd voor ons!

Al de rest vond het fantastisch natuurlijk... :)

10. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Hihi, dat is een deel van het andere beentje :p zag je op de echo heel goed veranderen van deels, naar 'meer been' ;)

11. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Fijn al die aankondigingen! Hier is het ook de wereld in vertrokken :)

Juf: wat slopend zeg... Hier ook aan het verbouwen en ik zeg toch op tijd tegen ml dat het me niet afgaat. Zeker in deze temperaturen...

12. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    We kijken dan wel
    Tegen
    De 20 weken om een FB groep te maken idd geheim is nog beter. En ook blijf ik hier meeschrijven maar hier kan iedereen meelezen

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat leuk, die aankondigingen!
    Ik had gisteren een familie feestje. Ik zie ze vaak maar 1x per jaar en het is een enorme familie, maar iedereen kwam stuk voor stuk naar me toe om me te feliciteren, super lief!

Ik kijk nu de marathon op tlc van One born every minute, leuk :)

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    We kunnen hier onder het tabblad clubs een besloten club aanmaken?! Geen fb nodig en toch afgeschermd. Je moet nml lid zijn om te kunnen lezen. Maar... Zo geheim is het toch allemaal niet?

15. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wilde die ook kijken maar kids willen buiten spelen en kunnen nog niet alleen.

16. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Club vind ik inderdaad ook een goed idee, maar forum voorderest ook geen groot probleem.

17. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Mij maakt het niet uit of het via Facebook gebeurd og via hier. Maar liever 1 pagina want anders weet ik al dat ik Facebook verkies boven zwangerschpaspagina... dus mijn voorkeur gaat uit naar zwangerschapspagina omdat niet iedereen Facebook heeft en wil (wat ik wel snap) en we willen toch contact blijven houden met allemaal... en de mensen die niet aan Facebook willen hebben is hun goed recht...😊

18. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Vind ik ook! Dus of hier of we maken een besloten club aan op zwangerschapspagina.

19. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Die clubs hier op zwangerschapspagina vind ik om de 1 of ander reden minder aantrekkelijk en vergeet ik om naartoe te gaan. Dus wat mij betreft mag het ook gewoon hier blijven :)

20. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    De clubs vind ik ook minder handig... Fb hoeft voor mij ook niet..l ik vind het hier prima zo!

Deel Deze Pagina