1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    E1ke: Ik kocht ook altijd de duurdere/exclusievere merken, maar sinds mijn zoon kleding werkelijk geen maand meer heel houdt ben ik daarmee opgehouden. Hij droeg bijv veel jeans van Diesel, Guess, Armani of Tommy, maar als ik die binnen een paar weken weg kan gooien door kapotte knieën dan houdt het op haha (en nee, van gerepareerde jeans met plaatjes erover houd ik niet hihi)
    Dus nu jeans van Dutch Dream Denim of WE (Jog denim) en dat scheelt toch gauw €60 tot €70 per broek. Overigens draagt ie alleen jeans naar school, bij thuiskomst kleedt ie zich snel weer om. Altijd voetbalkleding. Zucht ;)

Z8 vind ik voor oudere meisjes weer helemaal niets. T lijkt al collecties lang op elkaar en ik vind de kleuren echt niet mooi. En ik vind de kwaliteit erg matig.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wauw al dat shoppen, ik heb er weinig tijd en geld voor. Ben niet arm hoor, maar geef t liever uit aan andere dingen, ze is er steeds al met een paar maanden uit. En ik heb echt zoveel spul gekregen, ik moet nu steeds shoppen voor wat basisdingen als leggings en basic shirtjes en onderbroeken enzo.
    Maar ze heeft als baby ook wel mexx aan gehad hoor, die hadden zulk leuke prinsessenspul :)
    Maar inmiddels houdt ze zelf heel erg van hema en h&m en dat vindt mn portemonee ook leuk, dus na kinderbijslag gaan we altijd gezellig samen shoopen, meidenmiddagje :)

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

sahi yeah! Eindelijk gevonden! Mooi geluid :D

Ik ben ook niet zo'n shopper, heb er wel het geld voor, maar een hekel eraan. Moet ook wel zeggen niet normaal wat mijn dochter van andere krijgt! Opa's en oma's, tante van mijn man, mijn broer, mijn nichtje, dus inderdaad ik hoef vaak alleen voor de basics en dat is vaak h&m, zeeman, hema.

4. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    Mamadeluxe, jeej een meisje gefeliciteerd. Duidelijk te zien ook hihi

KleineM en Mamalap succes met wachten en ik duim voor goede uitslagen!

E1ke, leuk een zoontje , gefeliciteerd

Sahi wat leuk dat je zelf ook het hartje heb kunnen vinden

Ik ben wel een shopper maar ben streng tegen dure merkkleding. Vooral voor babys en kinderen die er zo uit groeien en of er gaten in vallen. Af en toe een duurder iets moet kunnen maar dan alleen als ik het echt gewoon een leuk kledingstukje vind en niet omdat het merk is. Koop liever 5 leuke broekjes dan 1 dure. Als wij het geslacht weten wil ik wel beginnen met shoppen.

Volgens mij heb ik gisterennacht voor het eerst de baby gevoeld!!? Ging op me buik liggen wat nu niet meer lukt, voel een soort harde bal en daar voelde ik opeens een soort plopje.. En gister overdag nog een keer en vannacht weer het zelfde !! Kan het ook verkeerd hebbe maar het voelde wel anders, iets wat ik nog nooit gevoeld heb hihi. 😍😍😍

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mijn echo staat niet op de lijst, maar ik heb straks om 11 uur een echo!
    Samen met de kids en daardoor ben ik best zenuwachtig. Ik hoop dat alles goed is. Deze vrouw heeft vroeger ook guo's gedaan in het ziekenhuis en is dus echt zeer kundig wat echo's betreft. Vind ik altijd wel een fijn idee, maar ook weer spannend.

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Yummy veel plezier! Leuk met de Kids erbij. Komt vast goed meis! :D

7. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Yummy veel plezier!

Dure kleding kan ik me niet permitteren en ik vind het zonde van het geld, ze groeien er zo snel uit. Moest ik het kunnen dan zou ik het nog niet doen dus ;)

Ik heb om 11u40 afspraak bij de huisarts ivm nog steeds harde buiken... ga staal urine inleveren om blaasontsteking uit te sluiten, hopelijk is het niet dat want dan moet ik antibiotica nemen en dat wil ik eigenlijk niet.

8. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    yummy veel plezier! Ik koop ook geen merk kleding voor het merkje. Ik kijk wat leuk staat bij de kids en dat koop ik. Ik ga vaak bij verschillende winkels langs van wibra en zeeman tot shoeby Zara.

9. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo net het hartje geluisterd bij de vk, wauw wat een mooi geluid! Net een galopperend paard. Hartje klonk echt super sterk😍 en alles was verder goed kwa bloedprikken en bloeddruk:D nog een zwangerschaps verklaring mee gekregen want over 2 weken nog even lekker genieten met vl in kroatie.:D

10. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Yummie veel plezier! Alles is vast goed!

Shibainu leuk dat alles in orde is he! Jij ook bijna geslachtsbepaling!

Ik koop het merk niet om het merk hoor, maar ik vind vaak andere kleding niet speciaal genoeg. Ze heeft ook wel dingen van next, Zara, primark ook. Maar Bvb monnalisa geeft van die rugstukken ingezet op t-shirts en kleedjes, of first heeft een gebreid hartje over de poep van hun pyjama's.
    Isa gaat ook niet naar kdv dus ze ik let goed op wat met de kleding gebeurt. Naar school zal ze ook Zara enzo dragen hoor.
    Ik heb nu geen geld te veel maar ik koop Bvb bijna niets voor mezelf. En alle opbrengst van verkochte kleding gaat naar haar transplant spaarpot. Wij gaan Bvb ook niet op vakantie dit jaar. Is natuurlijk kwestie van keuze hoe je budget verdeelt he.

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    De echo was prachtig! Alles zag er goed uit en de kinderen vonden het heel leuk!
    Het kindje was weer erg druk, maar ook heerlijk duimpje aan het zuigen. Maagje en blaas waren al gevuld dus het eet/drinkt al. Zo leuk!

12. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Yummy, wat een fijn bericht! Gefeliciteerd!

13. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Shibainu: wat leuk!! Wat een mooi geluid is het he? Het liefste in de wereld op dit moment :)

Yummy: wat heerlijk zon goede echo en dat samen met je kids! Wat vonden ze ervan? Konden ze het baby'tje erin zien of was het te onduidelijk voor ze? Sorry dat je echo niet in de lijst stond. Daar heb ik dan ooit overheen gelezen. Als iemand ziet dat er iets ontbreekt: gewoon opnieuw aangeven he!! Ik kijk niet verder terug dan de laatste versie ;)

Harde buiken: wat is dat precies en hoe voelt een gewone zwangere buik? Ik voel nu al best wel als ik vooroverbuig iets hards. Of als ik zit en ik buig voorover. Maar dat hoort toch zo? Of is dat dan al een harde buik en moet ik me zorgen maken? :(
    Mijn baarmoeder zit in ieder geval al ruim boven het schaambot want met een buikecho kon ze het makkelijk vinden.

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ja echt super! Ze zagen ook echt alles en de echoscopiste nam overal de tijd voor om het uit te leggen.
    Enne, geen sorry zeggen hoor! Volgens mij heb ik het ook niet in het rood gezet (weet ik eigenlijk niet meer). Geeft niets! :)

15. rvdc

rvdc Actief lid

11 apr 2014
    467
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamadeluxe wauw gefeliciteerd! Wel duidelijk zeg op de echo!

E1ke ook gefeliciteerd, een jongen super!

Merkkleding, geen idee. Wel heb ik zelf altijd het probleem dat ik het duurste als eerst van het schap afpak....

Yummy wat leuk dat de kinderen zo lief reageerden.

Als het lukt ga ik morgen even naar de prenatal. Heb al 2 weken de uitnodiging liggen voor de blije doos, en heb van de fysio de tip gekregen om een voedingskussen aan te schaffen om die naast me neer te leggen met slapen, zodat mijn benen daar op kunnen steunen en niet doorschieten zegmaar.
    Mooie combi reden om weer even te gaan neuzen.

16. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    KleineM wat je voelt is gewoon je baarmoeder..
    Een harde buik voelt heel anders en is pijnlijk.
    Je baarmoeder is ook een spier en die spier wordt zeg maar 'hard'

17. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    ' Pijnlijk' .. Het is meer een vervelend gevoel ( mijn fout)

18. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    De kleine doet het trouwens goed.. Hartje was zo te vinden en mn baarmoeder was net zo hoog als ik zelf al dacht.. :)
    Gelijk bloed geprikt voor de combinatietest! Stagiaire ging prikken maar deed t heel goed ( was wel beetje huiverig want word snel licht in mn hoofd)
    Dat zit er ook weer op!

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Shibainu fijn he hartje horen! En nog even op vakantie, lekker genieten nog dus, veel plezier !

Yummy leuk voor de kinderen hè! Hier kijkt zoon er ook heel anders tegenaan dan voor hij mee was geweest. Nu is het nog echter voor hem. Heel leuk!

Harde buik: later doet het wel pijn, nu valt het mee omdat de baarmoeder nog niet heel groot is. Op het eind dan trekt heel je buik mee en dan is het wel onaangenaam. Nu soms, maar anders omdat het nog vroeg in de zwangerschap is. Het bolletje voel je inderdaad gewoon zitten, maar bij mij is ie tussenin zo hard als een steen. Voel me dan ook niet lekker en laatste dagen voel ik wanneer hij weer begint samen te spannen dus herken het sneller nu.

Heb van de huisarts weer 2 weken rust gekregen, die ik al meteen aan het uitvoeren ben. Voel me niet zo super en lig alweer bijna 2u in bed. Soms slapen soms wakker. Mijn lijf is zo vermoeid en weet weer niet wat het wil. Drinken? Eten? Wat eten? Niet eten? Pfff vervelend :) hopelijk gaat het straks of morgen beter!

20. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Angel vergeet ik jou nog. Dacht al dat ik wat vergat.. fijn dat ook bij jou alles in orde is met baby!

(Ik mag vrijdag trouwens bellen voor de uitslag van urine test om eventuele blaasontsteking uit te sluiten. Dat zou bij sommigen ook een oorzaak van harde buiken kunnen zijn)

Deel Deze Pagina