@ shibainu leuk dat je het hartje hebt gehoord @yummy leuk De echo met je kids. Komen ze al een beetje zitten dat het een baby'tje is? Had je nog foto mee gekregen? @Angel fijn bij jou ook alles goed! @ rdvc Ik raad en voedingskussen aan met soort van bolletjes erin die kan je fijn vormen. Je hebt ze ook met soort van schuim dat was hier geen succes
rvdc: precies wat besje zegt, met bolletjes nemen, is wel ets duurder, maar zoveel beter! angel fijn zo'n goede echo! yummy: ahh heerlijk, echt leuk voor de kids, hoe vinden zij het? meisje: meis wat balen dat je, je nog zo naar voelt. Ik hoop dat het gauw beter gaat. Wij hebben vanavond de gender reveal party, net de taart opgehaald. De kids vanmiddag verteld dat ze een zusje krijgen en dus moest er geshopt worden, echt een super leuk setje gekocht. Morgen plaats ik van alles even foto's, nu even eten en alles voorbereiden.
Mamadeluxe ik hoop het ook! Nu maar veel rusten dan zal dat wel lukken hoop ik. Oh leuk, gender reveal party! Bedoeling hier is ook dat ik een taart ga maken om het geslacht bekend te maken. Hopelijk kan vriendlief zijn mond lang genoeg houden anders is het om zeep hihi ben benieuwd hoe jouwe uit ziet! Had al wat op pinterest zitten snuisteren, er is zoveel leuks!
Meiden goed nieuws!! Heb vanmiddag al de uitslag van de combinatie test gekregen: Alle kansen zijn kleiner dan 2000!!! Ik ben zoooo blij!!
KleineM: SUPER!!!! Gefeliciteerd! Hierbij nog even 1 van de fotootjes. Er staan ook een paar in het NUB topic bij onderzoeken en echo's.
Fijn!!! Wat een opluchting he nu ontspannen en het vieren!! Ik hoop vrijdag het lab resultaat te krijgen
Haha ja dat hoorde ik ergens anders ook al. Dat dit het NUB stadium al wel voorbij is Ik kan het mij haast niet voorstellen eigenlijk. Zal het echt al een piemeltje zijn? De navelstreng zie je op de andere echo foto's heel duidelijk en ziet er heel anders uit. Dit "dingetje" lijkt inderdaad wel echt op een piemeltje
Oh meisje vervelend! Ik ben sommige dagen ook zo moe. Ik wil alleen maar liggen en zelfs als een van mijn kinderen valt baal ik dat ik dan weer op moet staan, erg vervelend gevoel.
Ja, weet ik. Anderen zeggen echter dat dit echt al op het geslacht lijkt en dat het dus het "nub" stadium al voorbij is. Naja, we zien het wel! Nu weten we het helemaal niet meer haha.
Hier ben ik sinds deze week terug aan het werk... Man wat vind ik het zwaar Ik maar roepen vorige week dat ik wilde doorwerken tot 1 week voor de bevalling... Nu ben ik vooral blij als het 17 uur is, en ik even niets moet... Na een uurtje gaat het dan wel weer. Om 21 u ga ik wel naar bed . Maar dat zou naar het schijnt wel moeten verbeteren he? Zo nu, stilletjes aan... Volgens mijn app is trimester 2 vanaf week 14 nog 1,5 week dus
Yummy heb even gegoogled en gekeken op nub 13 weken en staat een foto bij die precies op jouw nub foto lijkt... De 'nub' staat dan in een hoek van 45% op t laatst en bij meisjes helemaal plat.. Dus klopt met wat er bij jou te zien is
Ja dat is waar. Overigens zag ik op exact 14w piemel en balletjes. En kindje was toen Op die meting weer 13+5. Al houden we 14 wel aan.