Ja en ik heb de antistoffen voor de ziekte van graves en hashimoto. Jij 1 van die 2? Pas ontdekt tijdens deze zwangerschap. Nub is het uitsteeksel dat iedere foetus tussen 12 en 14 weken heeft en dat zich vormt tot het geslacht. Bij meisjes trekt dit weg en bij jongens blijft dit.
Dan zal je portemonnee wel vaak open gaan zo verslavend die kleding Ik zeg iedere keer ik stop ermee maar steeds weer heel de collectie of bijna alles
Zo, al mijn babydromen gingen tot nu toe over jongens. Vannacht gedroomd dat we echo hadden en duidelijk te zien was dat het een meisje ging worden. Van mindf***ing gesproken
Haha erg he Ik krijg in mn dromen alleen maar meisjes nu... Was vannacbt ook weer zwanger en lag al in het ziekenhuis om te bevallen.. Alleen was de bevalling nog lang niet begonnen hmmz.. Wat moeten we daarvan denken! Vandaag de nekplooimeting.. was al om 5 uur wakker met hoofdpijn.. Daarna ging de wekker van manlief en toen werd zoonlief om 6.15 wakker.. Dus hoop m zo op bed te kunnen leggen en zo ook nog ff te tukken... Ben zooo nieuwsgierig hoe hij of zij er nu uitziet.. Van mn zoon hadden we zulke mooie plaatjes meegekregen na de nekplooimeting..
wat spannend! Ja ik vond het heel erg schrikken hoe hard hij/zij al gegroeid was maar het is ook men eerste. kan bijna niet wachten tot 23 september Toon je ons een plaatje straks? Hoelaat mag je?
Ik heb ook veel hoofdpijn. Mijn bloeddruk is ook niet laag 130/80. Ik heb bij mijn dochter(geboren in april) truitje gekocht bij de v&d en dan mijn eigen vesten erop. Ik het ook erg duur de kleding, bij mij is het de laatste dus wil niet teveel kopen. Ik weet niet wat het gaat worden maar zeg vaak hij haha.
Mijn intuïtie zat er helemaal naast, wij krijgen een JONGEN!!! Zo leuk om ons kleintje weer te zien, hij lag lekker rustig, beentjes opgetrokken onder zijn billetjes, handjes bij elkaar en gegeven moment lag ie zelfde zoals zoontje sliep toen ie week oud was, zo bijzonder!!
Mag om 13.00 dus nu nog ff in spanning wachten.. Net maar boodschappen gaan doen.. Zo zoonlief op bed leggen... Hoor de klok tikken...
Ah meisje wat grappig, toch een jongen! Je was zo overtuigd, hihi Angel spannend! Mijn maag is nog steeds niet helemaal de oude, echt vervelend af en toe hoor, pff Gelukkig niet hoeven spugen, maar t blijft flauw en rommelig
Goedemorgen dames. Hier nog steeds in spanning. @hoofdpijn: kan aan zoveel dingen liggen: hormonen, spierspanning nek en schouders, ogen, bloeddruk. Is heel moeilijk te bepalen waar het aan ligt. Wel heel vervelend. Ik ken het maar al te goed. Gisteren hele dag knallende koppijn gehad. Ik weet dat het bij mij aan de combinatie stress, ogen en daardoor teveel spierspanning in nek en schouders ligt. Meisje leuk een jongen? Of had je stiekem een meisje gehoopt? Mijn gevoel gaat erg op en neer tussen meisje en jongen. Maar die uitslag nipt staat voorop
Meisje: Gefeliciteerd! Super leuk en toch grappig dat je gevoel er zo naast kan zitten, bij de volgende update is jullie hartje blauw Plankje: Ik heb ook schildklierproblemen (gehad) een jaar lang medicatie geslikt en nu doet hij het weer goed, wel onder controle bij de internist en 3 weken geleden was hij niet helemaal tevreden over mijn waardes, dus even de komende waardes afwachten en anders medicatie. ik wilde toch nog even deze foto showen van ons meisje
Meisje: wat leuk een zoon! Gefeliciteerd! Mamadeluxe: wat een mooie foto! Zo schattig dat hoofdje! En dat neusje, die lipjes, mooi hoor zo duidelijk!
Mamalap had graag een meisje gehad maar ach, baby is gezond en ben eveneens nu al super verliefd! Eerste shopbeurt voor ons kleine manneke zit er al op haha. Vriend wou onmiddellijk gaan al wat leuke dingen gevonden. Heerlijk zo die baby kleertjes, lekker wegdromen! Dit is ons kleine schatje
Ja snap ik meisje daarom vroeg ik het ook toch de ultieme droom een meisje en een jongen! Maar inderdaad ook leuk 2 van hetzelfde geslacht en shoppen altijd leuk. Prachtige echo mamadeluxe ook prachtige foto!
Hi meiden Even vanuit Spanje een berichtje. We hebben op de locatie waar we nu zitten WiFi en heb al heel wat bladzijden bij gelezen. Nieuwe meiden welkom! Leuk dat aantal al weten of ze zoon of dochter krijgen. Wij vinden jongens namen ook ontzetten moeilijk. We houden van wat apartere namen die je niet teveel hoort. Voor meisje kunnen we er meerdere bedenken n hebben we al favoriet. Voor jongen willen we ook een naam wat we niet teveel horen. Maar toch vind ik de populaire jongens namen vaak de leukste. We zijn er dus nog niet uit Hoe voelen jullie je? Zo beroerd als ik me in de eerste weken voelde, hoe 'normaal' ik me nu voel. Aan de ene kant fijn. Anderzijds merk ik nu bijna niet dat ik zwanger ben rn vergeet ik het soms bijna. Het lijkt nu wel eens onwerkelijk. Ik hoop dat ik als ik bewegingen voel het dichterbij gaat voelen. Ik ga nog even lekker genieten van het zonnetje hier. Tot volgende week!