Mooie foto's 😀 Mamaluxe5 hopen dat het niet teveel gaat schommelen je waardes. En lekker van de medicijnen kan afblijven.
Terug van de nekplooimeting.. Zag er netjes uit nekplooi was 2.0 ze kwam met termijn uit tussen 13.3 en 13.5 dagen.. Maar vanaf 13 weken groeien alle kinderen niet meer evenredig Nub was aanwezig maar toen ik m zag vond ik m zo duidelijk jongen en zij ook.. Daarna leek hij weer platter te liggen.. Tussen de benen gekeken.. En daar kon ze ook niet veel van zeggen.. Zo leek het eerder een meisje.. Maar kon daar ook geen garanties op zeggen.. Dus het is nog even afwachten.. Wat denken jullie te zien?
Zo fijn al die mooie echo's!! En leuk zo die eerste geslachtjes! Proficiat!! Hier is mijn jongengevoel weer terug boven gekomen na dat weekje na de echo toch even en meisje gedacht te hebben mijn zwangerschap is ook compleet anders ope misselijkheid na. .. Weet niet meer wie het vroeg van de hoofdpijn, maar is hier ook zo... Gisteravond/nacht- deze voormiddag ook een zware migraine aanval gehad.. De derde al sinds de start van deze zwangerschap... Is evenveel als heel mijn leven er voor samen...
Ahh balen hoor toekan.. Ik heb de laatste 2 weken ook veel hoofdpijn! Hormoon wisseling.. Daar ben ik zo gevoelig voor
Meisje wat geweldig een jongen! Hier hopen we ook echt op een jongen maar een meisje is net zo leuk en geweldig. Maar wij wachten tot de 20 weken echo denk ik...
Anna Anna fijne vakantie nog! Leuk dat je even komt spieken ik voel me eerder ziek dan zwanger haha dus wees blij eens de schopjes komen en je buik echt groeit, dan komt het besef sowieso wel meer hoor. Kan je echt contact leggen met je baby. Toekan deze zwangerschap is ook totaal anders dan de vorige, toen kwaaltjes-loos tot 35 weken en toen last van maagzuur maar lijkt me logisch met een buik vol baby en toch nu opnieuw een jongen! Angel ik ken er jammer genoeg niks van, voor jullie nog even spannend afwachten dus. Heb je voorkeur? Wendy van elk eentje lijkt me inderdaad leuk! Hier zullen we alleen nog een derde poging moeten wagen voor een meisje We zijn namiddag naar een info sessie geweest van wasbare luiers. Heel boeiend! Ze zien er echt niet meer zo uit als vroeger. Veel dunner, over broekjes in leuke prints. Vriend is om en wil die! Zal wel even aanpassen zijn, maar op termijn zoveel besparend en beter voor het milieu! Ben benieuwd! Is ze nog iemand hier die wasbare luiers gebruikt (e) of gaat gebruiken?
Ja heb stiekem een voorkeur.. We hebben al een mannetje dus een meisje zou leuk zijn.. Maar gezondheid staat voorop
Hoi meiden, sorry voor de lange afwezigheid. Was zo ontzettend moe dat ik alleen nog naar m'n werk ging en verder eigenlijk helemaal niets. Nu eindelijk twee weken vakantie. Moet nog even terug lezen, ookal zal dat ook wel even duren aangezien jullie lekker gekletst hebben
Wasbare luiers jaaaa dat was ik ook van plan! Ik wilde dat bij dochter zo graag, maar ex zag het toen niet zitten. Anna anna onwerkelijk he, die fase nu. Komt goed joh! Hier sinds vandaag maagzuur, jakkes. Had ik bij mn dochter ook heel erg, maar toen was ik ook zelf stukken zwaarder. Jammer dat het nu alweer opspeelt, bah
Meisje super nog een jongen erbij. Iedereen wil precies van elk 1 maar ik had het net leuk gevonden 2 van hetzelfde geslacht! Maar ben al helemaal gewend aan mijn jongen hoor! En natuurlijk wil ik nu alleen nog maar de baby die in mijn buik zit, zou hem voor geen geld meer willen ruilen. @ angel spijtig dat de nub zo onduidelijk was. Dat had ik dus ook bij nekplooi maar mijn gyn wou er geen uitspraken over doen.
Zij heeft uiteindelijk ook geen vermoeden gegeven.. Maar kon ook echt niet... Nu ben ik heel erg in dubio... Bel ik t echo bureau voor een afspraak (als ze tijd hebben) voor aankomende vrijdag of zaterdag.. Of wacht ik nog 2.5 en ga ik naar dr papa ( die ik anders af zeg als ik naar echobureau ga)
Wat een ontzettend mooie echo's zijn er voorbij gekomen! Daar ga je toch zo van wegdromen hé... Gefeliciteerd met aanstaande zoon en dochter. Grappig dat de eerste kleertjes onmiddellijk gekocht zijn op initiatief van papa! Die is natuurlijk mega trots, zo leuk. Van de nub ken ik zelf niets. Heb er wel over gelezen, maar helaas zie ik het zelf niet zo... Wat wel vaak schijnt te kloppen, is de Chinese geslachtskalender. Ben benieuwd of het voor de meiden die het geslacht nu al weten ook klopte? Ik had sinds gisteravond tot en met vanochtend last van wat ik denk dat bandenpijn was. Zo'n zeurderig gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld zou worden... Gelukkig is het nu helemaal over, maar heb wel letterlijk de hele dag horizontaal gelegen.
E1ke wanneer had je de nekplooi en wanneer de geslachtsbepaling? Zou je over 6 dagen nu wel kunnen zien wat t wordt
Oh maakt mij echt niet uit of ik een jongen of een meisje krijg, heb t idee van een jongen, maar je weet t nooit he Van elk 1 maakt me echt niet uit hoor, hihi. Weet ook niet of ik na deze baby klaar ben met kindjes, dat zie ik nog wel Ja dat maagzuur is erg naar, hoop dat t niet continu gaat blijven hangen zeg, pff
Ja maagzuur is heel vervelend.. Kan je zo ziek van zijn! Mijn man wil 2 kids dus hierna is t toch echt klaar.. 2 zonen is ook prima heeft mn zoon altijs een kameraadje Maar van beide 1 lijkt me helemaal super.. Helaas of miss ook maar goed heb je geen keuze