JAAAAAAA!!!!! Wat een geweldig nieuws Mamalap!!! Mijn vriend roept ook de felicitaties en dat je ervan moet genieten! Haha lief he! Had er natuurlijk over verteld. Nu heeeeeeeerlijk genieten, shoppen, geslacht te weten komen, kamertje inrichten en alle leuke dingen!!! TOP!!!!!
Jaaaa zo'n opluchting! Heb gelijk voor 150 euro aan zwangerschapskleding besteld haha Kamertje is al af, nooit weg geweest. Paar andere versieringen. Alleen wat shoppen aan nieuwe kleding voor Beeb that's it.
Dag dames, Wat kletsen jullie veel, zo af en toe kom ik er wel eens iets tussen zeggen Fijn dat er al enkele aan het kopen geslagen zijn, ik lees ook dat er nog zijn met bandenpijn, vooral de pijn bij het niezen herken ik echt heel erg! Ook even een update over mijn papa: hij is naar Leuven geweest: moet binnenkort opnieuw geopereerd worden en de kankercellen zijn ook al in een lymfevat en waarschijnlijk in een lymfeklier aan het opstapelen. Dus ze gaan zoeken welke van de 4 (linker of rechteroksel of linker of rechterlies) en die ene waar de kankercellen inzitten, die klier halen ze ook weg. Daarna wordt onderzocht of chemo en/of bestraling nodig is maar "hoogstwaarschijnlijk niet". Bij mijn opa is - nadat er vorig jaar darmkanker werd vastgesteld en hij pas klaar is met chemo - leverkanker vastgesteld. Maar ach, hij is bijna 80. Ze gaan hem niet meer opereren en hij wil zelf geen chemo meer. Pff die kankers, je hoort niets anders meer he... Nu ja bij mijn opa, die heeft genoten van het leven, heeft kunnen genieten van zijn kleinkinderen en zelfs achterkleinkinderen... Het feit dat hij zelf geen chemo meer wil kan ik dus helemaal begrijpen. Ik hoop dat hij niet moet afzien en dat hij toch maart nog haalt . De dokters geven geen termijnen. Eerste waar hij naartoe kan leven is in elk geval 7 december, dan wordt hij 80 en is er een familiefeest. Ik hoop dat ons dat in elk geval nog gegund is, maar ergens heb ik daar gewoon vertrouwen in. Voor de rest: hier nog misselijk, zo af en toe, maar dan wel met overgeven en nu ook echt snipverkouden! Iemand een goede tip?? Wat betreft het geslacht: hier ben ik weer iets meer overtuigd van het niet te willen weten... Ik verbaas er vriend en vijand mee, ik ben heel nieuwsgierig van aard en iedereen had gedacht dat ik nu al LANG nieuwsgierig zou zijn, maar ergens lijkt me ook gewoon mooi om het pas te weten bij de geboorte. I'll keep you posted voor nu durf ik nog niet op groen, stel dat ik me alsnog bedenk, zoals de hele wereld denkt . Volgende keer probeer ik wat minder ego te posten, beloofd!
Mamalap yesss gefeliciteerd 😗 Juf toch even schrikken dat het uitgezaaid is, maar dat je vader waarschijnlijk geen chemo/bestraling moet is echt fijn!! Hopelijk gauw schoon verklaard. Ach en je opa'tje hopelijk blijft hij nog lang bij jullie zonder teveel klachten. Ik heb hier pijn aan mn ribben, begon gister rechts en nu ook links, herkent iemand dat ?
Fijn mamalap!!! Nu lekker genieten gaan! Ikdus ja ik heb vorige week ontzettend veel pijn gehad aan de rechterkant, deed zo pijn! Heeft een paar dagen geduurd, en daarna begon het aan de linkerkant.. Heel vervelend gevoel. Volgens de assistent van de vk komt het door t hormoon progesteron, dat maakt alles in je lichaam snel week ofzo.. Gelukkig niet meer last van maar nu juist weer veel pijnlijke steken bij mn baarmoeder.
Hallo allemaal, hier ben ik weer. Vandaag een dagje naar Blijdorp geweest. Ik had de tickets geboekt met 20 korting van Jumbo. Komen we bij de kassa, heb ik de verkeerde datum geboekt. We konden echt niet om. Dus als nog maar 44 gelapt:x. We houden het maar op zwangerschapssufheid. Ik ben nu wel echt heel erg op!!!! Heel groot gehouden voor mijn lieve man. KleineM: Succes met bruinverlies. Ik denk dat het allemaal wel goed zit bij jou. Makkelijker gezegd dan gedacht natuurlijk. STerkte. Meisje: wat een ontzettend gave taart. Petje af! Ik ben geen taartenbakker. Echt heel knap. Mamadeluxe: wat een ontzettend ontroerend, lief verhaal van je bonusdochters. Zo te horen krijg je er een hoop liefde van. 636: Jaaaa, ik heb ook vaak hikken. Vooral als ik even gelegen heb en weer opsta of als ik net wat gegeten heb. Nu heb ik het mijn hele leven al een beetje. MAar nu extra erg. Ik weet niet hoe het komt. Het heeft wel met maag/darmen te maken. Want ik heb altijd daar wat problemen mee. Slik ook elke dag omeprazol al een aantal jaar. Maar ik heb het verder nooit laten onderzoeken waar het vandaan komt.
Mamalap: heel fijn! Sterkte verder met de misselijkheid ed. Er was toch ook iemand op het forum die een tweeling verwacht? Ik heb iets raars sinds de zwangerschap, gelukkig niet erg alleen maar hilarisch. Als ik 's ochtends aan de ontbijttafel zit en ik heb 1 hap achter de kiezen dan moet ik niezen. Altijd na de eerste hap. Het wil ook nog wel voorkomen dat als ik wakker wordt en aan eten denk dat ik moet niezen. Er zal vast wel niemand zijn die het ook heeft. We moeten er altijd om lachten.
JUf1987: Jeetje wat moet dit een onzekere tijd voor jullie zijn! Heeeel veel sterkte en ik hoop dat jullie vanaf nu alleen maar goed nieuws gaan krijgen en dat chemo/bestraling niet nodig is. Even snel een update: Morgen met spoed mijn leverwaarden en galzure zouten laten controleren. Mochten deze te hoog zijn dan val ik per direct onder de gyn en gaat deze zwangerschap toch iets anders verlopen dan gehoopt.. Ik ben tijdens mijn tweede zwangerschap met 39 weken plots ingeleid omdat ik enorme jeuk had (en uitslag) over mn hele lichaam en mijn leverwaarden waren verhoogd. Ze wilden geen risico lopen ivm zwangerschapscholestase (google maar eens ) en hebben mij meteen ingeleid. Nu vond iedereen mij vandaag heel erg geel en dat wijst wederom op mijn lever. Dus uit voorzorg even de verloskundige gebeld, maar die nam het meteen serieus. Pfff, best even schrikken want ik had het zo vroeg nog totaaaaal niet zien aankomen. Het hoeft niets te zijn, maar ik heb zo'n sterk onderbuik gevoel en de verloskundige volgens mij ook.. Die gaf meteen aan dat ik met spoed dit moet laten controleren. Mocht het verhoogd zijn dan moet ik het rustiger aan gaan doen, zal ik wekelijks controles krijgen en zullen ze in gaan leiden met 37 weken Het brengt wel gevaren mee voor het kindje, dus best eng Niet leuk! Anderzijds, goed dat ze er zo alert op zijn. Hopelijk valt het allemaal mee.
Yummy gedsie wat een schrik! Laten we hopen dat het mee alt, maar snap je angst ja Juf jij ook naar nieuws sterkte meid! Mamalap joepie!! Fijn dat je goed nieuws hebt! Op naar de geslachtsbepaling! Had je nou al een voorgevoel? Meisje: volgens mij is mn maagzuur erger na vet eten. Heb er nu geprobeerd op te letten, maar het kwam al wel opzetten in de loop van de avond. Nu gaat het wel weer redelijk Mamadeluxe ik had nog rennies liggen, dat werkt voor nu wel. En anders even gaviscon scoren. Arikla dat hikken heb ik ook af en toe, vooral als ik misselijk ben Volgens mij heb ik nu iedereen gehad hihi, anders sorry! Ik kreeg vanmiddag bericht dat mn dochter eerder terugkomt van vakantie, yes! Ben echt heel blij haar papa kreeg bericht dat er noodweer op komst is daar, dus ze vertrekken alvast. En toen kreeg ik ook post van haar school voor over een paar weken en ik kreeg post van de kraamzorg, dat ik nu officieel ben ingeschreven. Alles weer lekker op orde en positief hier dus Nu wel best moe, heb aardig aangepoot op werk om achterstanden weg te werken, dus nu lekker naar bed is heel vroeg voor mij hihi
Nog gauw even een dikke knuffel aan mamalap!!! zag dat mijn afspraak er nog niet bij staan. 28-09 controle VK en 08-10 20 weken echo! Welterusten iedereen!
Hè getsie juf, toch heel vervelend dat het al in een lymfeklier zit blijf duimen dat alles goed gaat. Bah zijn eigenlijk dingen die je niet mee wilt maken. shibainu (moeilijke naam) je zegt het helemaal goed! progesteron maakt alles weker, vandaar dat je ook al vroeg last van maagzuur kan hebben, slokdarm ook weker. arlika Haha sorry moest wel beetje lachen om de zwangerschapsdementie sahi fijn dat je dochter eerder terug komt! Lijkt mij vreselijk mijn dochter een week niet te zien Brrr. Ook hier bevestiging kraamzorg en kraampakket binnen Yummy getsie! Ik heb dus inderdaad even gegoogled, daar zit je toch niet op te wachten. Zijn inderdaad wat risico's mee gepaard er is wel een medicijn wat je mag hebben. Hoop dat het niet nodig is. Dames thanks voor alle felicitaties! Ik stond ook heel anders op vanochtend! De donkere wolk is weg
Ff heel ego vandaag mag ik!!! Zo mn zoon wegbrengen man lief wakker maken... Als alles en iedereen meewerkt weten we het over 2 uur Ben je een jongen of een meisje?
Yummy: bah dat is schrikken! Heel veel succes vandaag! Hopelijk valt het mee. Zo niet; dan ben je er in ieder geval vroeg bij! Juf: jij ook veel sterkte met je vader en opa! Wat zal je je een zorgen maken. Hopelijk geen chemo.
Mamalap: Klopt, maar helaas slaan die niet bij iedereen aan. Het zou de jeuk iets verlichten (als het aanslaat), maar de kans op oa vroeggeboorte blijft en in 9 van de 10 gevallen gaan ze toch inleiden bij 37 weken ivm het gevaar voor de baby. Ik had destijds met 39 weken (toen het zich openbaarde) het geluk dat ik al 2 cm ontsluiting had en mijn lichaam er aan toe was. Ze begonnen om 07.30 en om 14 uur was onze dochter er. Bij 37 weken verwacht ik niet dat mijn lichaam er al klaar voor is en dan is inleiden echt geen pretje. Maargoed, zover is het gelukkig nog niet.
angel veel plezier Hopelijk laat de kleine het zien! Ben benieuwd! Wat zei jouw voorgevoel ook alweer? Dat kan ik allemaal niet onthouden Wij nog precies een week op de verjaardag van mijn man, mijn gevoel zegt steeds meer een jongetje. yummy hoop dat het zover niet hoeft te komen! Je bent er wel vroeg mee! Staat dat het meestal pas in laatste 3 maanden komt, zo zie je maar dat er overal een uitzondering op is. Hoe laat weet je de uitslag? Duim voor je
Angel veel plezier! Mamalap ze was zelfs 2 weken weg, echt niks aan. Dit is echt het grootste nadeel van een co-ouderschap, maar gelukkig is het maar 1 keer per jaar. Yummy hoor je vandaag nog de uitslag? Wat spannend zeg. Ik ben zelf met 38wk ingeleid, echt geen pretje. Vannacht een uur wakker gelegen nadat ik moest plassen, super irritant...
Ja normaal pas in de laatste 3 maanden dus ik had het nu totaal nog niet verwacht. Volgens de verloskundige komt het echter regelmatig ook al na de eerste 3 maanden voor. Huisarts had morgenochtend pas plek en de uitslag duurt circa 2 weken! Dus tot die tijd in ieder geval nog meer op mijn eten letten zodat mijn lever het niet te zwaar krijgt.
Goedemorgen meiden, Mamalap: Jaaaaaa wat een super goed nieuws meid, heerlijk genieten nu! Ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt, foto! Juf: Allereerst sterkte, ik heb het helaas van dichtbij mee gemaakt en wat een spanning brengt het met zich mee he. Ik hoop dat je vader geen nabehandeling meer nodig heeft. Tevens hoop ik dat je opa maart gewoon gaat halen, het is op zich positief dat de artsen geen termijn geven. Mooie dag is hij jarig, op dezelfde dag als ik Balen van je misselijkheid meid, het enige voor je verkoudheid is een zout oplossing en verder durf ik het niet te zeggen. En ego berichten horen hier ook, daar zijn we ook voor! Ikdus: Herkenbaar, ik heb het altijd rechts, had ik mijn andere zwangerschappen ook, al je organen worden ook omhoog geduwd, doordat alles wat soepeler is, mede om een nieuwe plek te creëren kan je daar last van krijgen, het is heel vervelend maar niks aan te doen. Wat bij mij nog wel eens hielp was helemaal uitgestrekt op de bank gaan liggen, armen boven je hoofd, zo maak je wat meer ruimte en breekt de pijn even! Arikla: Wat balen zeg van de kaartjes, konden ze ook geen uitzondering maken? Gelukkig heb je desondanks wel een hele leuke dag gehad. Haha op je nies-verhaal moet ik wel lachen, dan heb ik niet hahahaha Yummy: jeetje meid dat is schrikken, hoe voel je, je vandaag? Succes met prikken zo, ik hoop dat het mee valt, maar als ik je zo hoor denk ik van niet, sterkte! Sahi: Heerlijk dat ze eerder terug komt en dat alles lekker op orde is, rustgevend gevoel geeft dat he, of je even de hele wereld aan kan Angel: Ik denk dat je er al bent en dat je het dus bijna weet, spannend!!! Hier komt de schoonmaakster zo voor het eerst, elke donderdag doet ze de gehele bovenverdieping en beneden ook alles, tevens gaat ze oppassen als dat nodig is en zaterdag gaan we dat voor het eerst uitproberen. Tijdens de nesteldrang komt ze een keer extra om samen met mij het gehele huis te doen