1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danda

Danda Lid

27 mei 2015
    81
    0
    6
    grafisch vormgever
    Ik heb toch stiekem voorkeur voor een jongetje. Maar dat is meer omdat ik zelf nooit echt zo'n "meisje"-meisje was (ik zat altijd in bomen en was aan't voetballen). Ik ben natuurlijk net zo blij als het een meisje blijkt te zijn!

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Danda: Nou spoed of niet, het kan niet sneller. Dit bloedonderzoek duurt gewoon echt 1,5 tot 2 weken.
    Dat is ook de reden dat ze mij bij mijn vorige zwangerschap meteen hebben ingeleid. Ze konden het bloedonderzoek niet afwachten, daar het na de 37e week gewoon écht heel gevaarlijk kan zijn voor het kindje.

Angel: Gefeliciteerd met jullie zoon! Super leuk hoor! Snap overigens echt wel dat het wel even wennen is als je stiekem een meisje wel erg leuk had gevonden. Komt wel goed, voel je er vooral niet schuldig over!

Missy: Wat een super goed nieuws! Ik duim heel hard voor jullie hoor! Dat het snel raak mag zijn

3. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Dank je yummy.. Voel me er wel beetje schuldig om want kindje is net zo welkom.. Terwijl dat dan niet zo klinkt..

Maar moet zeggen nu einde van de dag.. Is het idee al bezonken

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Yummy zeker stom dat t zo lang miet duren, maar het is niet anders.... Hopelijk valt alles mee!

Missy wat goed om van je te horen, fijn dat je lijf het weer oppakt! Ik duim voor een plakbeeb voor je!

Hihi angel, snap dat je even moet omschakelen. Ik denk heel sterk dat ik een jochie krijg, als t een meisje blijkt zal ik ook even moeten omschakelen, ook al is het net zo welkom. Hebben we lekker een meidenhuis en dan hoef ik nauwelijks kleding te hebben hihi
    Maar hier is er werkelijk niemand die denkt dat ik een meisje krijg, dus tsja ;)

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Yummy schrikken zeg !!
    Angel leuk weer een jongen

Volgens mij ben ik de enige die geen gevoel heb over wat ik heb in mijn buik

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha +1!!!!
    En nog steeds geen meisjes vrouw, sta lieverbij kerels, gebruik amper makeup, zit liever achter de computer dan tv Enz....
    Dus karma zal wel zijn dat ik 2 meisjes krijg ;)

7. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Angel: van harte gefeliciteerd met baby-boy! Word helemaal leuk joh 2 van die knullen: schattig! Wel knap dat ze dat met 13 weken kunnen zien! Bij mijn vk willen ze het echt niet voor de 15-16 weken doen!

8. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Nog eens +1 :) ik heb altijd gevoetbald, ben nog altijd hevige fan (elke match thuis en uit en ja in voetbal truitje :) ), heb zo ook man leren kennen... Ik zie mezelf echt niet naar de ballet les gaan, naar de voetbaltraining daarentegen (lekker cliché) ik haaaat roze, mede daarom wil ik het niet weten, ik wil veel kleertjes al kopen zodat ons kindje als het meisje blijkt weinig tot nooit roze draagt :)
    Mijn schoonzus haar dochtertje draagt alleen maar kleedjes, oh niets voor mij, dus die maar unisex :)

Onze aankondiging op facebook was foto van man en ik in stadion: "sinds dit seizoen supporteren WIJ met z'n drieën :) "

Heb ik al gezegd dat ik heel stiekem GEEN voorkeur heb :) :cool:
    Al zal het hier zeker welkom zijn... Mijn voorkeur zorgt er ook voor dat ik het toch zou willen weten, dan kan ik alvast 'wennen' als het meisje is :)

9. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ook hier meer een voetbalfan dan idd ballet of wat dan ook. Zelf 15 jaar gevoetbald dus ja. Manlief houdt helemaal niet van voetbal maar van de motor race...😂😂😂 Roze is hier ook verbannen ( dacht ik altijd) maar stiekem sluipt het er toch in. Dus ook ik denk dat de deze een meisje wordt maar toch ook heel leuk vinden als het een jongetje is...

Wat leuk een jongen! 💙

Mijn afspraak van 15 okt is verzet naar 19 okt. VL kreeg absoluut geen vrij...😢

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Whahaha vreselijk roze!!!!! Iedereen moest lachen bij de 1e ga expres roze geven, dat soort opmerkingen.
    Nou de peuterkamer van mijn dochter is knalroze, zij vind het wel geweldige kleur. Dus dan maar roze zucht.....

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik vond mijzelf ook geen meisjes mama. Ik deed heus wel meisjes dingen met mijn vriendinnen, maar voelde me veel prettiger bij jongens en elke pauze en na school voetballen, skeeleren op de halfpipe etc..

Ik had bij mijn dochter dus ook een lichte voorkeur naar een jongen. Maar nu met een meid vind ik het ook heerlijk. Ze leek eerst een stoer meisje. Nu is het toch echt een meisjes meisje haha ze wilt later ballerina worden. Vorig jaar wou ze nog op dansen en voetbal.
    En ik vind het heerlijk hoor, ik weet niet beter je groeit er ook in.
    Nu kan me dus niets meer voorstellen bij een jongen haha, maar ik vind het dus beide prima. Zou leuker zijn van beide 1. Maar een meisje is heel leuk voor de toekomstige grote zus

12. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

2 maart
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥

3 maart
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje ♥
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥
    patricia1993 - ?jaar - ?kindje ♥
    mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    kleinem - 38 jaar - 1 kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥

★sterretjes★
    freddel ★
    disneymama ★
    appelboompje ★
    Purple88 ★
    Gerbera ★
    MissyMissy★
    Suus123★

wij steunen mvm
    mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 - Plankje

afspraken

11 september
    Sahi - controle vk

14 september
    Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho

15 september
    Besjes - controle vk

16 september
    E1ke - controle echo 16 weken
    Rvdc - controle vk
    Zwennie - pretecho geslachtsbepaling

17 september
    Mamalap - pretecho geslachtsbepaling
    Sahi - pretecho & geslachtsbepaling
    AnnaAnna - controle vk

18 september
    Turkssnoepje - 16 weken echo + controle

21 september
    AnnaAnna - echo geslachtsbepaling
    Yummy - controle vk

22 sept
    Toekan - 16 weken echo
    Yummy - geslachtsbepaling
    Plankje - controle vk
    Juf - Controle gyn

24 sept
    MamaDeluxe5 - Controle gyn
    Meisje89 - controle vk

25 september
    D3b - controle vk

28 september
    Zwennie - Intake GUO
    Shibainu - controle vk
    Kaatjekaa- Controle vk

30 sept
    KleineM- Controle vk 16 weken

6 oktober
    Danda - Controle vk 19 weken

8 oktober
    Kaatjekaa - 20 weken echo

14 oktober
    Danda - 20 weken echo

16 oktober
    AnnaAnna - 20 weken echo

19 oktober
    Besjes - 20 weken echo
    Wendy188 - 20 weken echo

20 oktober
    E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!)
    Patricia1993 - 20 weken echo

23 oktober
    KleineM - 20 weken echo

27 oktober
    Meisje89 - 20 weken echo
    Wendy188 - controle vl

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)

13. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Thanx kleinem

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wendy je afspraak is aangepast.

@lijst @ iedereen:
    Willen jullie aub je afspraken dik of in het rood neerzetten? Dan word er minder snel overheen gelezen. Het is hier zo gezellig, dat er veel gekletst wordt en er vaak meerdere pagina's teruggelezen moet worden door degene die de lijst aanpast. Dan is het makkelijk als het opvalt! Dank je wel!
    HOOFDLETTERS mogen van mij ook als dat makkelijker is vanaf je mobieltje.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Het is niet mijn stijl, ben meer van dat strakke design gedoe of hoe je dat noemt. Maar ik vindt het wel heel leuk en vooral schattig

16. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Danda:

Ik vind het wel een leuk geboortekaartje, het lijken net borduursteekjes. Hij is misschien alleen nog een beetje kaal. Of is dat juist jouw stijl? Zou leuk zijn als ie met geborduurde steekjes gekocht kan worden (hij oogt nu een beetje flets, maar dat kan ook door uploaden komen).

Oh ja: ik vind het meer een gender reveal kaartje dan een geboortekaartje. Of is dit bedoelt om naar iemand te sturen die net bevallen is van een jongetje? Dan kan het weer wel natuurlijk.

17. angel128

angel128 Bekend lid

26 mei 2013
    693
    0
    0
    Ben vandaag volgens de vk 14 weken maar die app houdt geen rekening met het schrikkeljaar 10 maart uitgerekend betekend op die app nu 13.6 weken..

Maar zaterdag zat de baby al op 13.5 wk groei.. Dus zal er ergens tussen zitten .. Mijn eigen berekening was altijd 9 maart

18. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @ikdus hier ook totaal geen idee wat het word ook nog geen voor gevoel oid. We zullen het zien....

Ik ben ook geen meisje meisje maar mijn dochter in een schattig jurkje haalt het meisje meisje wel in me naar boven hihi

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik dacht ook altijd dat ik een jongensmama was, maar echt, je groeit erin mee, wat ikdus ook al zegt.
    Ik zit elke vrijdagmiddag op dansles toe te kijken naar 20 meisjes in roze tutu. En ze heeft de tijd van dr leven, dus dan is het prima.
    En ze wil alles roze, tsja...
    En je kan t zo gek maken als je zelf wil, ze mocht in mijn nieuwe huis voor 1 muur een kleur uitkiezen, niet voor dr hele kamer. En voor de gordijnen mocht ze kiezen. We waren in 2 tellen klaar, lekker makkelijk. En t is nu een hardroze stoere meidenkamer, met grijze en witte meubels, dus helemaal top. En een paar witte muren dus voor t contrast hihi

Ik ken trouwens veel jongens van deze leeftijd die roze ook leuk vinden, die kleur spreekt ook gewoon enorm aan.

20. D3b

D3b Actief lid

21 aug 2011
    278
    0
    0
    Allround kapster | Verzorgende IG | EVVer
    Stellendam
    Hier wel echt een meisjes mama maar zou nu ook erg leuk vinden een zoon dan hebben we een koningspaar

Deel Deze Pagina