Amai zo veel moeten bijlezen. Ben terug sinds vannacht. Gefeliciteerd kleine m met je meisje en de goede uitslag! Mamalap wat een opluchting he, die mooie uitslag! Angel jij ook gefeliciteerd met je jongen, dat gevoel had ik ook maar was weer helemaal weg na 2 dagen. Toch super leuk ook VR je zoon. Dat wou ik net zo graag voor mijn dochter. Ik ben zelf niet zo aan veel tutten maar wel af en toe een keer. Vind het heerlijk om mijn dochter meisje meisje te kleden. Hier ook meestal kleedjes of sjieke joggingpakken voor haar. Ik begrijp jongensspelletjes ook minder, vooral als ze zo stoer willen spreken en doen als mijn 9jarig stiefzoontje. Zie hem graag hoor echt, maar begrijp niet goed waarom dat altijd moet. Maar ook daar groei ik wel in he. Patricia ook gefeliciteerd, nog een jongen Yummie wat een pech. Is echt niet leuk he. Ik ben ook ingeleid op 38w en lichaam en baby waren totaal niet klaar voor bevalling. 29u geduurd en een hel. Ik wil echt niet meer ingeleid worden, gelukkig vergeet je dat wel snel. Mamadeluxe, mooi wat jij doet voor je bonusmeiden! De rest ben ik weer vergeten. Sorry, moest echt veeeel bijlezen!
Super, Tnx! Last minute paar daagjes B&b geboekt en wat gaan wandelen in de moezelstreek. Daarna nog een nachtje naar zee. Leuk ontspannen.
Hier voor de eerste keer niet het hartje kunnen vinden. Maar wel de bewegingen dus zit vast nog wel goed daar binnen in... morgen nog maar eens een poging wagen! Maar dat kan weleens toch om het hartje niet te vinden....
Ja hoor en als er geen hartje meer zou zijn zou je ook geen beweging voelen... Expres dat ding niet gekocht omdat ik mezelf helemaal gek zou maken.. Kindje is nog relatief klein en behoorlijk snel.. als het straks wat groter is kan je precies voelen waar je de dopler moet zetten.. Maak je niet te ongerust.. Weet je ook al waar je placenta ligt
@e1ke klinkt goed! Morgen meteen weer aan de vak of Nog ff niet? @wendie188 Ja dat kan heel goed hoor. Hoe vaak luister jij? Ik heb met 12 weken geprobeerd en gevonden daarna eigenlijk niet meer zooo wat een dag hier. Mijn man is en weekendje weg dus alles zelf doen de hele dag pfff Ik kan dit echt niet meer mijn bekken is echt beroerd. Morgen middag worden we opgehaald Door mijn vader ga ik dat lekker op de bank liggen kunnen hun mijn dochter entertainen hihi
Oh ja ik luister maar 1 X in de week en vind het ook vaak niet. dinsdag vond ik het ook niet. Vanochtend toch nog maar eens geprobeerd en het was er direct. Ik word er helemaal niet gek van. Vind het meer een leuk momentje met hem. Sta anders te weinig stil bij de zwangerschap.
Gefeliciteerd angel, Patricia en kleine m met alle goede echo's en uitslagen! Wij zijn sinds gisteravond terug van een heerlijke vakantie. Vandaag al veel gewassen, boodschappen etc. Morgen nog even genieten van de laatste vrije dag. Ik heb een paar dagen geleden kindje voor het eerst gevoeld wat een heerlijk gevoel weer! Over luiers. Ik koop altijd luiers in aanbieding. Kruidvat of Etos huismerk. Is prima. Wel periode pampers gebruikt toen we veel spuitluiers met lekkage hadden. Pampers hielpen iets beter om lekkage te voorkomen . Inmiddels alweer jaar op goedkopere merken en nooit meer last van lekkage.
Ik hier een paar geniet-daagjes achter de rug met dochterlief en komende week nog lekker vrij met haar. Ze is echt heel veel bezig met de baby, super lief! Alleen was ze vanavond verschrikkelijk overprikkeld, ze is echt enorm mijn aandacht aan het opeisen ook, en net nu ik mn rust wil en kan pakken gaat ukkepuk in de buik tekeer. Superleuk! Alleen nu kan ik dus niet slapen, hihi Het is nu wel heel overduidelijk ineens, alsof ik sinds de controle gisteren echt goed durf te voelen en te genieten. Meisje leuk dat de reacties zo positief zijn! Pittig he, zo'n late avond. Besjes: ik doe het natuurlijk altijd alleen, mijn dochter is alleen wel een stuk zelfstandiger. Ik probeer haar op zware dagen veel te laten helpen, maar dat gaat bij jou niet op. Lekker slaap en rust pakken tijdens haar slaapje kan wel toch? 3d echo doe ik niet denk ik, maar kijk later wel even of ik het niet alsnog wil. Helemaal mn afspraken vergeten erin te zetten! 9-10 hartje luisteren, 22-10 20-weken echo
@luiers Gebruikte de eerste weken voornamelijk kv of pampers.. Daarna van alles geprobeert.. Bubblies.. Jumbo.. Etos.. Lidl maar die van de Aldi vind ik het fijnst net pampers alleen stukken goedkoper
@sahi Ja ik pak mijn rust wel, als ik alleen was had Ik al iemand in huis moeten halen want ik kan het gewoon niet. Het gaat nu wel maar ik voel dat ik eigenlijk teveel doe. Vooral haar tillen is funest maar ja niet te voorkomen. Merk dat mijn schema behoorlijk rekening hield met dat mijn man er meestal rond 16.30 is. Ach morgen middag naar mijn ouders kan ik daar niksen. Vind jij het pittig zwanger met een kleine meid en alleen. Lijkt mij echt wel heel zwaar af en toe.
Ik probeer het maar 1x in de week.. maak me niet al te druk hoor. Maar was benieuwd of het kon.. 😊😊
Hier ook enkel Pampers. Baby dry snachts en actieve fit overdag. In het begin wel eens andere geprobeerd maar vaak lekken gehad. Heb Kruidvat lidle en hugies geprobeerd.
Ik vind pampers bij newborn nog redelijk, maar daarna vind ik ze zo vies worden met die dikke korrels (wat gelei-achtig wordt). Ik vind ze zo gaan stinken en zodra er maar een klein plasje in zit krijg je al zo'n gigantisch hang-ding. Nee, voor ons geen pampers. Huggies bevallen hier redelijk en Kruidvat en Jumbo ook. Gelukkig de komende maanden nog even geen luiers: dochter is sinds haar derde verjaardag zindelijk dus ik geniet nog even van deze luiervrije periode! :-D
Haha, dat kan ik me voorstellen, Yummy! Wij hebben ook geen doppler, omdat ik mezelf(en mijn man ) maar al te beste ken en àls we het hartje een keer niet zouden vinden, dan zouden we helemaal freaken. Gisteren echt de rotste dag in weken/maanden gehad. Ik heb een paard op een privéstalling staan, al 6 jaar inmiddels. Nu is daar een oudere man waarmee ik vroeger nog wel door een deur kon, maar inmiddels niet meer - geen idee hoe het gekomen is trouwens. Dit is al maanden aan de gang en op zich geen ramp; je kan nu eenmaal niet met iedereen dikke vriendjes zijn. Nu is het ook al maanden zo dat hij totaal geen rekening meer houdt met mijn paard of met mij. Mijn paard durft wel te trappen als er een ander te dicht achter zijn poep komt en iedereen weet dat ook. Als er dus iemand langs moet, zet ik hem altijd netjes aan de kant zodat alles veilig is. Nu kwam die ouwe daar gisteren ineens tussen gedramd terwijl ik er achter stond en geen tijd had om hem te verzetten. Mijn paard helemaal in de stress, maar 'gelukkig' niet getrapt. Ik kan hier niet goed uitleggen hoe gevaarlijk dit eigenlijk is, maar het is echt link. Gelukkig heeft mijn paard veel respect voor mij en is hij niet op mij gesprongen, maar voor hetzelfde geld was dat wel gebeurd. En dat allemaal omdat die vent en ik niet door 1 deur kunnen. Ik heb iets naar hem geroepen over dat hij toch even kon wachten, maar geen reactie. Ik was ZO woedend dat ik op de weg naar huis in een hysterische huilbui ben uitgebarsten. Was en ben er echt niet goed van... En straks zie ik hem waarschijnlijk weer (iedere dag trouwens), ben echt in staat om hem iets aan te doen. Sorry, moest even van mijn hart... Verder een iets intiemere vraag nog... Hebben jullie dat ook dat je buik zo zwaar voelt binnenin, nadat je *euhm* geknuffeld hebt?
Besjes: voordeel is wel dat mijn dochter al stukken ouder en dus zelfstandiger is. Ze maakte haar eigen ontbijt toen ik nog zo misselijk was en dan bleef ik nog even liggen. Nu zit ze ook in de woonkamer en lig ik nog in bed. Ik woon gelukkig wel gelijkvloers. Luiers; ik zit nog wel met nachtluiers, weet niet of ze daar voor maart vanaf komt, ik hoop het wel, maar dr wordt weer goed afstemmen met haar papa. Nu zit er wel een groot verschil tussen newborns en broekjes maat6. Dochter plast nu zoveel s ochtendss dat ze vaak doorlekt met huismerk luiers. Wordt gewoon tijd dat ze helemaal zindelijk wordt. Maar heb het met geen enkel merk gehad dat ze doorlekte toen ze kleiner was, op de spuitluiers na natuurlijk.
O dat is wel vervelend inderdaad als ze dan zo doorlekt met huismerk. Maar hoe kan het dat ze 's ochtends nog zoveel plast? Krijgt ze voor het slapen gaan nog veel drinken? Wij hebben namelijk (toen ze overdag zindelijk was) ervoor gekozen dat ze tot en met het avondeten (18 uur) drinken krijgt, maar daarna niet meer (wel gewoon een klein slokje hoor, maar geen hele bekers). Ze gaat dan om 19.15 op bed en als ze dan om 07 uur wakker wordt gaat ze naar de wc. En verder dus de hele nacht droog. Als ik haar 's avonds nog een glas drinken geef of voor 's nachts een tuitbeker water naast haar bed zet dan hebben we 7 van de 10x een ongelukje. Dus het werkt bij ons wel echt om een rekening te houden met wanneer ze nog drinkt.
Hier wel pampers. Bevalt ons goed.. Onze dochter drinkt vanaf de geboorte ontzettend goed en nu nog steeds en andere luiers krijgen wij idd ook ongelukjes mee...! Maar we proberen overdag Etos eigen merk maar s'nachts er pampers...