Owh en vanmorgen toch het hartje gehoord... Hij lag blijkbaar heel ver naar achteren want moest flink duwen! Maar de placenta ligt aan de achterkant dus zou het toch wel snel moeten kunnen vinden maar goed... het is oké daarbinnen dus....
Wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je heel boos was.. Gelukkig wel alles eruit laten komen niet opkroppen hoor! Over je buik... Je bm reageert erop en je kan dan ff harde buik ervan krijgen.. Dat kan het zware gevoel verklaren?
Fijn! Ik moet weer tot de 23 ste wachten om te luisteren Gisteren lekker wezen shoppen voor de beeb in leuk winkeltje op het dorp.. Hebben ze alleen maar merkjes dus mama blij mn portemonnee wat minder maar wat zal t stoer staan! Heb van mn zoon natuurlijk nog veel over wat hij net een jaar geleden aan heeft gehad.. Dus was goed zoeken naar iets wat we nog niet hadden hihi
Yummy; het is bij haar een probleem met spanning en ontspanning en het plassen overdag gaat ook minder als er spannende tijden zijn. Poepen gaat ook pas sinds kort goed, bij de poeppoli mee gelopen. S ochtends loost ze blijkbaar haar blaas, vlak voor ze wakker wordt, waar je normaal gesproken uit je bed komt met een volle blaas om te plassen. Als alle spanning met school en feestdagen voorbij zijn gaan we weer trainen, ligt nu niet de prioriteit Als we haar minder drinken geven in de avond gaat ze weer slechter poepen en ze poept heel vaak ook pas nog om 21u, dan is haar blaas ook echt wel leeg. Lang verhaal hihi Leuke kleertjes angel!
Alles op z'n tijd toch.. Ene kind is helemaal zindelijk met 3 de ander met 8 nog niet.. En als ik zo lees is het bij haar ook niet een kwestie van gemak of niet willen.. Dan kan je er als ouder zijnde heel weinig aan doen.. Dank je! Voor het compliment ben ook erg in m'n noppies hihi
Leuk angel! Ik heb ook geshopt gisteren, online. Nu wachten tot het aankomt. Geen merkjes, maar wel veel te veel besteld oa deze
Leuk!! Heb daar nog niet gekeken.. Voor m'n zoon hen ik veel name it een blijft zo mooi Zal ook eens bij nextdirect kijken
Ik vind de noppies en name it nu erg leuk.. Kon van noppies bijna niet kiezen Ook super leuk jasje gezien.. Veel te leuk!
Zo na een paar dagen ziek(oververmoeid denk ik) te zijn en vandaag al heel de dag niet op de site te kunnen omdat hij het niet deed kan ik er eindelijk weer op. Een zware week gehad, veel stress en agressie. Ik ben denk daardoor oververmoeid geraakt en lig al een paar dagen in bed of op de bank. Ook veel misselijk weer. vrijdag waren mijn suiker waarde zo laag dat ik er beroerd van was, best lastig als je misselijk word van elke hap eten. De baby boel ik best veel nu, I.p.v plopjes voel ik de baby ook duwen tegen de baarmoeder. Ik gebruik altijd pampers. Sahi ik heb bij alle twee mijn kinderen geleerd dat je het niet kan afdwingen, ze moeten er echt klaar voor zijn. Mijn oudste heeft bij hele spannend dingen ook nog wel een ongelukjes hoor. Ik ben zo moe weet niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben sorry.
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 28 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 38 jaar - 1 kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy★ Suus123★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 - Plankje afspraken 11 september Sahi - controle vk 14 september Shibainu25 - geslachtsbepaling/ pretecho 15 september Besjes - controle vk 16 september E1ke - controle echo 16 weken Rvdc - controle vk Zwennie - pretecho geslachtsbepaling 17 september Mamalap - pretecho geslachtsbepaling Sahi - pretecho & geslachtsbepaling AnnaAnna - controle vk 18 september Turkssnoepje - 16 weken echo + controle 21 september AnnaAnna - echo geslachtsbepaling Yummy - controle vk 22 sept Toekan - 16 weken echo Yummy - geslachtsbepaling Plankje - controle vk Juf - Controle gyn 24 sept MamaDeluxe5 - Controle gyn Meisje89 - controle vk 25 september D3b - controle vk 28 september Zwennie - Intake GUO Shibainu - controle vk Kaatjekaa- Controle vk 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 6 oktober Danda - Controle vk 19 weken 8 oktober Kaatjekaa - 20 weken echo 9 oktober Sahi - hartje luisteren 14 oktober Danda - 20 weken echo 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo 23 oktober KleineM - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vl WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
E1ke: wat een leuke kleertjes! Sahi: je gegevens zijn aangevuld lijst staat weer klaar voor morgen! Veel geslachtsbepalingen deze week! Leuk!! Vandaag naar een vlooienmarkt geweest en een super leuke retro blikken rij eendjes gekocht. Ze zitten aan elkaar vast en ze kwakken, zo leuk! Ben dol op vintage/ retro: waar zou ik nog meer kunnen kijken??