Mamadeluxe: O bah!! Sterkte meissie! Een voorzichtige digi knuffel. Heb je de gelegenheid om even lekker in een warm bad te gaan?
besjes: Dankjewel! hihi toevallig zei ik gister nog tegen VL , dat op het forum al heel wat jongetjes waren, dus dan krijg ik miss een meisje nou mooi een lief jochie dus hihihi En wat een leuke aankondiging!! KleineM : dankje dankje Het maakte mij allemaal niet uit wat het geslacht is,,, het is de eerste dus dan maakt het al helemaal niet uit haha. In het begin dacht ik wel een meisje en vriend ook, later dacht ik toch weer een jongen, dan weer meisje, dan weer jongen...ging op en af dus Voor het slapen zei vriend nog, het is een jongen....en voila hihi.. Echt super blij! Mamadeluxe: Bah, sterkte!
Dankjewel Nee ik ben hier idd nog niet geweest! Leuk om alles zo mee te lezen Het gaat wel snel op deze topic haha
Hè bah mamadeluxe super vervelend. Bij mij de hoofdpijn vaak pas weg na 3 pijnlijke sessies. Wanneer heb je de volgende?
Ja we zijn een stel kletskousen! Maar nog in antwoord op je vraag: je kan vanaf nu een pretecho laten doen voor geslacht! Hangt ook beetje van je vk af. Bij ons doen ze heg vanaf 15-16 weken, maar bij sommige pretecho bureaus vanaf 13 weken!
Welkom misl87! Leuk dat je komt mee praten. Ik had geslachtsbepaling op exact 14w en was duidelijk te zien. Mamaduxe veel beterschap meid. Klinkt pijnlijk! Shibainu leuk nog een jongen! Pas op voor shopverslaving! Hier is het eerste aangekomen van al mijn bestellingen
Besjes ook een leuke aankondiging. Hier was het de foto van de cakesmash maar deze zette ik op fb voor het geslacht.
e1lke: oooh wat een leuke kleertjes! En een mooie kleur ook! daar hou ik wel van... zoo lief..hihih kan inderdaad niet wachten om te shoppen, heb al wat rond gekeken op internet, maar we gaan woensdag op vakantie 9 dagen, dus ik moet nog HEEL even geduld hebben...zo leuk!
636 wat een eikel die op je stal! Zo gevaarlijk!!!! Heb het bericht van misI ook gemist, maar welkom hier ook geslachtsbepaling op exact 14 weken gehad en was meteen heel duidelijk (eenmaal hij zijn beentjes open deed haha) Buik: hier laatste week ook ineens gegroeid! Ben er blij mee hihi. En had vergeleken met een foto van 16wk bij de oudste en het is vergelijkbaar qua grootte. zware buik na *knuffelen* kan wel, heb het zelfs al als mijn blaas vol is, heel ongemakkelijk gevoel en moet niet te lang wachten dan met plassen omdat het zo gek voelt. Voel baby nog steeds niet -zucht- bewegingen van op 12wk lijken nog steeds weg (sinds 13wk al). Voelde de oudste met ruim 15wk al best duidelijk dus zit echt op hete kolen haha. Hier nog buikfoto van zaterdag, met 15wk
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd. Leuk al die kleertjes maar ik wacht nog heel ff met shoppen tot we het geslacht weten. Vandaag naar tandarts geweest 😔. Heb best veel last van mijn tandvlees en stukje kies afgebroken dus na mijn vakantie ff kies vullen. Ga andere tandpasta proberen voor mijn tandvlees. Is jullie tandvlees ook gevoeliger geworden ?
Neen, ik neem wel extra magnesium. Al van voor ik zwanger was. Ineens begon mijn tandvlees te bloeden, kon ik geen koude verdragen in mijn mond. Met magnesium was het na enkele dagen weg. Als ik dan 3 dagen of zo vergeet te nemen dan bloedt het weer met tanden poetsen. Gek he ! Neem het bovenop de gewone zwangerschapsvitamine.
Wat een prachtig buikje! Denk dat het inderdaad 'lastig' is, als je een eerdere zwangerschap hebt gehad en dan gaat vergelijken. Zeker als beeb nummer 2 niet meewerkt, hihi! Van gevoelig tandvlees heb ik zelf gelukkig geen last. Wel moest ik tot over een week of 2 telkens kokhalzen bij het tandenpoetsen. Ook gezellie... Die kleertjes zijn inderdaad heeeeel leuk, vraag me ook af waar je ze besteld hebt. Dan gaat hij mij op mijn 'online te checken' lijstje voor kledij van zodra we het geslacht weten!
Hehe ik heb ze bij le petit miracle besteld, maar de site is offline tot eind september. Is een Nederlandse webshop. Maar ze zijn bezig met een bakstenen winkel dus we kunnen even niets bestellen. Google maar eens. Ben er ook heel blij mee. In het begin toch lekker schattig VR kleine jongens daarna stoerder. Men dochtertje kleed ik nog steeds zo schattig. Maar ja meisjes zijn anders he. Wel heel klassiek hoor. Hier een detailfoto