Shiba: geniet maar lekker van jullie uitje! Begrijpelijk dat je je kleine vriend zal missen, maar als er goed voor hem gezorgd wordt, komt dat vast helemaal goed. Toekan: klinkt erg leuk en origineel! Ik vind het altijd zo knap als mensen zelf iets leuks bedenken en er zelf aan werken. Helaas ontbreekt dat gen bij mij nogal... Ik zag ergens het idee van chocosticks passeren (die blokjes chocolade om in warme melk te doen voor chocolademelk), ook leuk om te doen en qua DIY volgens mij niet onoverkomelijk! Zijn jullie allemaal trouwens al goed op weg voor een naam voor de kleine???
636: dank je! Dat zal lukken, het is nu 30 graden in kroatie , en als ik nu naar buiten kijk....Ja dan gaan we er zeker wel van genieten Hier nog geen naam, ja had een leuke meisjes naam maar dat gaat nu niet meer Voor een jongetje 1 naam bedacht die vriend ook leuk vind, maar wil graag 2 namen. En of t die naam wordt weten we ook niet, wil iig iets van een top 3 zo moeilijk, jongens namen, en dan moet t ook nog bij een poolse achternaam passe
Haha dat deden wij ook. Oogappel en gelei gemaakt. Ook zelf appeltje en kaartje ontworpen. Haar achternaam is iets met appel. Haha
Kaatjeka en kleinem, gefeliciteerd beide! Een fijne dag gehad? @speen, hier in het begin nodig gehad bij onze dochter.. die had flinke zuigbehoefte maar we hebben de tut tot een maand of 2 overdag gegeven en vanaf 2 maanden alleen in bed... en vanaf 9 maanden heb ik hem afgepakt en heeft ze 3 dagen moeilijk gedaan met inslapen maar sindsdien geen tut meer nodig gehad... heb er natuurlijk wel in huis voor de 2e ( heb ik toen omgerold met die foute spenen van Bibi) dus nog op voorraad...
Proficiat Kleine M en Kaatjeka! Ik ga zo dadelijk naar een infomarkt in het ziekenhuis: kind op komst georganiseerd door Kind en Gezin. Ben echt benieuwd eigenlijk...
Pfffff, weer even heeeel wat pagina's bij gelezen. Ik heb vakantie gehad dus dan kom je er veel minder aan toe. Gefeliciteerd met jullie verjaardag meiden! Wat een mooie buikjes. Die van mij is al zeker dikker maar nog niet dat iemand gelijk denkt, zo die is zwanger. Dus ik hoop dat het binnenkort hard groeit. Het is ook de eerste dus dat zal wat langer duren. Ook leuk al die jongetjes. Ik ben helaas nog steeds misselijk en niet fit. Ik hoop toch zo dat het over gaat, ik ben het een beetje zat nu. Verder voel ik me de laatste week steeds meer zwanger. Heel vaak naar de wc en ik voel me baarmoeder regelmatig als een harde bal in mijn buik. Ook heb ik gisteren voor het eerst mijn kindje gevoeld!! Yippie. Weet bijna zeker dat het dat gevoel is. Verder zijn wij nog helemaal niet bezig met kleertjes, boxen, wiegjes ed. Ik denk dat het bij een eerste wat later komt?? Ik heb er ook geen behoefte aan. Namen, daar hebben we voor de zwangerschap al over gedacht. Wij hebben voorlopig voor een jongen: Tobias en voor een meisje: Suzanne. In allebei de gevallen vernoemen we het. Maar... het kan nog veranderen hoor. Ik ga na het zwangerschapsverlof stoppen met werken en heerlijk voor fulltime voor mijn kleintje zorgen. Twee avonden in de week ga ik nog wel schoonmaken op het werk van mijn man en thats it.
Arlika succes, doe dit nu ook al een tijd maar zou toch graag weer gaan werken. Ben op een jaar tijd maar 3 maanden gaan werken. Had risicozwnagersschap met dochter dus snel thuis dan 3 mnd gewerkt en nu thuis VR dochter haar ziekte. Hoop daarna toch weer snel terug te kunnen werken. Ik voel me zo dik! Baby druk ook wel leuk! Deze is zijaanzicht
Meisjesnamen vinden we verschrikkelijk....😈 jongensnamen hebben we 3... eerst maar eens afwachten wat het gaat worden! 😊 dan wordt het al een stuk makkelijker...
Mooi buikje e1ke! Kaatjeka ook gefeliciteerd met je verjaardag! Zojuist terug van verloskundige. Kleine wilde zich niet laten zien, maar we hebben het hartje goed gehoord en het hoofdje was ook goed gegroeid. Wel moet ik de sportschool opzeggen, ivm mijn rug. Bekkenband mag ik proberen, maar ze vind het erg vroeg en het mag ook niet langer dan 2/3 uur achter elkaar. Weet niet of dat handig is op het werk.. Mijn nieuwe afspraken. 5 OKTOBER CONTROLE 26 Oktober 20 WEKEN ECHO
De kleine ligt hier trouwens heel diep naar mn rug en bekken toe.. Dat zou ook een reden kunnen zijn waarom mijn rug nu al zo begint te sputteren..
@ shibainu lekker even vakantie komt vast goed met de hond maar ik zou onze ook missen hihi. Wat de speentjes betreft helemaal met je eens hier ook nooit gegeven en ze had er ook geen behoefte aan spuugde hem uit toen ik het uiteindelijk toch eens ging proberen. Bij flesje is het denk Ik wel lastiger helemaal geen speen te gebruiken die kleintjes hebben vaak na een flesje Nog zuigbehoefte Hier ook nog niet echt bezig met kleertjes Enzo. Weet toch niet wat het word een qua wieg Enzo hebben we in principe alles. Wel bezig met een kamertje voor onze dochter. Namen zijn we ook wel over uit @rdcv zou echt zo lang mogelijk wachten met zo een band Ik ken en meisje die juist Door te vroeg en band te gebruiken uiteindelijk in een rolstoel is beland en Nog lang erna laat gehad ( komt natuurlijk niet alleen Door die band hihi maar die heeft niet op en goede manier bijgedragen) fijn dat alles goed was met de kleine Ik ook Vandaag nog bij de vk geweest ff hartje gehoord. Baarmoeder zit halverwege mijn navel en alles voelde goed. Bloeddruk wat laag 90/55 maar dat is normaal rond deze tijd. Op naar de 20 weken echo.....spannendddddd
Oh, is wel balen zo vroeg al. Lekker rustig aan doen hoor! Besjes leuk dat de controle zo goed was. Wij morgen, ben benieuwd.
Kaatjeka ook gefeliciteerd Ohh e1ke jij maakt mij blij ook al zo'n rond buikje! rvdc fijn dat de controle goed was! Balen dat je zo'n last van de rest hebt. @namen: jongensnaam: ja, meisjesnaam: nee nog niks.
Ohhh 1 dagje nog! Nu barst ik wel van nieuwsgierigheid! Was al om 6.15 uur wakker, zal morgen ook wel zo zijn. Jongetje of meisje?