1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ja klopt! Wat lief dankjewel! Ik ben zooo nieuwsgierig en zenuwachtig pfieuw.. straks om 17.15 uur pas :(

Sorry dames ben erg stil geweest de laatste weekjes, alles gaat wel goed gelukkig maar er druk op mijn werk.. wordt een beetje geleefd op het moment. Lees wel mee hoe het met iedereen gaat hoor maar zal vast weleens iets hebben gemist hihi.

Ik zal vanavond laten weten of frummel de beentjes heeft willen spreiden voor ons ;)

2. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Zwennie, veel plezier straks!

Ik ga met mijn zoon en dochtertje vanmiddag naar de pretecho toe, dan zijn alle kids eens meegeweest!

Ik ga even opschieten,

Fijne dag vandaag meiden!

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jeej zwennie veel plezier vanavond :D

4. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Zwennie, ook in ben benieuwd.. succes

Mamadeluxe spannend met die 2 kleintjes! Veel plezier...

5. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Oh nog zo lang wachten zwennie. Ik mag om half 12 al vandaag. Wordt een lange dag voor je.

Haha Mamalap ik begrijp dat wel. Vond het ook zo spannend. Ik was ook om 6u wakker van het gesnurk van mijn vent... Gezellig. Waarom ga ik ook altijd pas slapen na 12u :(
    Sahi jij ook morgen :) ben al bijna even benieuwd naar de rest jun geslachten als naar toen bij mezelf.

Mamadeluxe ook veel plezier!

6. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Dankjewel allemaal! Mamadeluxe jij ook heel veel plezier! Leuk met de kids, een hele ervaring voor ze.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mamalap ja wij mogen allebei morgen he, jij ook rond 1115 toch?
    Ik ben zooooo nieuwsgierig

E1ke hihi ja ben ook mega nieuwsgierig, ook voor alle anderen :) voor mijn gevoel gaat het wel allemaal supersnel zeg, morgen al t geslacht, paar weken nog tot de 20 weken echo.
    En een bmi van 26,5 zegt niks he. Bij mij zagen mensen het al met 8wk, mijn bmi is ook ergens rond de 26/27, maar ik ben echt niet dik. Bmi is maar een nummer ;)

Verder heel veel gelezen, maar was gisteren heel de dag druk. En heel moe ;) dus ben t allemaal een beetje kwijt, sorry

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp 11 uur sahi kijken hoe vroeg we morgen wakker zijn haha.
    Het gaat inderdaad allemaal heel snel. Hele goede vriendin van mij gisteren goede termijn echo 1e kindje, zo leuk samen een gedeelte verlof samen :D :D :D

9. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Straks een uitgebreidere reactie, maar nu ff snel een buikfoto!
    Derde zwangerschap, reusachtige buik ;)
    Nee hoor bij de eerste twee ging je het pas rondde 20 weken zien dus wat dat betreft is dit voor mijn doen al een keurig buikje.
    Er zijn nog steeds genoeg mensen die echt niet zien dat ik zwanger ben en m'n eigen jeans zitten nog perfect haha.

Alvast veel succes met de echo's van vandaag en morgen!

10. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    E1ke: Veel plezier vandaag!!!

11. Arikla

Arikla Actief lid

8 jul 2015
    116
    2
    18
    NULL
    NULL
    Elke, Mamadeluxe, mamalap, Zwennie en Sahi: heel veel plezier vandaag. Ik ben benieuwd. Ik ga na 12 uur even kijken of jullie het al hebben laten weten:).

Rvdc: wat vervelend die rugpijn. Ik heb sinds gisteren ook wel een beetje. Maar ik heb het idee dat ik te weinig beweeg. Als je beroerd ben heb je niet zo veel zin om te bewegen. Hopelijk komt het later nog.

12. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ja veel sneller dan bij het eerste vind ik. Zo onwezenlijk dat we BNN minder dan een maand al in de helft zijn...
    ik was in het begin van de zwangerschap nog 4 kilo kwijt voor ik wist dat ik zwanger was (pas op meer dan 6w getest en deed toen crashdieet) wel die zijn er al bijna weer bij :( maarja als je crashdieet niet afbouwt...

13. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Gewicht: Ik ben nu zo'n 2,5 kg aangekomen, zit allemaal in mijn kont :D

Dit wordt haar setje kleding voor na de geboorte, gisteren binnen gekregen :)

14. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me too! :p

Md: wat een super schattig setje! Welke maat is het? Hopelijk past het, want dat is natuurlijk vervelend in te schatten op voorhand...

Hier was ik 3kg afgevallen, maar op 3 weken tijd zijn ze er weer allemaal bij, haha! Ik zit dus opnieuw op m'n startgewicht nu. En alles zit echt aan mijn buik, ik voel het gewoon echt; hij staat hard en zwaar. Vervelend gevoel toch wel...

15. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal, bij mij is het gewoon een korte echo ipv hartje luisteren. Door medische voorgeschiedenis. Niet veel aan dus, maar toch leuk even te kijken natuurlijk :) mss plan ik rond 19w nog een pretecho want heb pas op 21w de guo

16. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Mamadeluxe wat lief ook weer. Ik heb gisteren alles van next aan gekregen :) feest. Eerste zit er nog niet echt bij naar mijn gevoel. Mutsjes wel al 5 :) die koop ik niet meer bij... Deze vind ik super.

17. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    E1ke: Ahh ook al zo schattig!!

636: Ik heb het broekje en shirtje in 50 en 56 genomen :D, maar begreep al van aan vriendin dat het redelijk groot valt, dus 50 zal wel goed zijn. Mijn andere kids hebben ook een geruime tijd 50 aangehad.

18. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaah, die mutsjes!!! :p:D
    Zou haast zeggen: ik krijg er rammelende eierstokken van, maar er zit nu toch al een baby in dus gewoon nog ff geduld hebben, haha!

19. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @zwennie Veel plezier vanavond

@mamadelux ook (of was het nou mamalap fijn die dementie)

@e1ke ff gluren is Nog altijd leuker dan alleen ff hartje luisteren hihi. Wat is en guo precies?

@sahi ook vandaag of was het nou morgen?

Zag van een van de mamas Nog een leuk roze setje voorbij komen schattig!

@aankomen hier ook 2,5 kilo zit in mijn boobs denk Ik hahaha

20. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL

Deel Deze Pagina