bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy★ Suus123★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 - Plankje afspraken 17 september Mamalap - pretecho geslachtsbepaling Sahi - pretecho & geslachtsbepaling AnnaAnna - controle vk 18 september Turkssnoepje - 16 weken echo + controle 21 september AnnaAnna - echo geslachtsbepaling Yummy - controle vk 22 sept Toekan - 16 weken echo Yummy - geslachtsbepaling Plankje - controle vk Juf - Controle gyn 24 sept MamaDeluxe5 - Controle gyn Meisje89 - controle vk 25 september D3b - controle vk 636 - geslachtsbepaling 28 september Zwennie - Intake GUO Shibainu - controle vk Kaatjekaa- Controle vk 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 5 oktober Rvdc - controle vk 6 oktober Danda - Controle vk 19 weken 8 oktober Kaatjekaa - 20 weken echo 9 oktober Sahi - hartje luisteren Missl87 - controle vk 18 weken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo 23 oktober KleineM - 20 weken echo 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vl WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Zwennie: Gefeliciteerd! Dames, ik kan dit echt niet bijhouden haha. Ik zal dagelijks blijven meelezen, maar op alles en iedereen reageren gaat mij helaas echt niet lukken. Dus ik maak een willekeurige laatste pagina selectie hihi. Meisje89: Succes bij de VK zometeen! Kan me voorstellen dat je even onzeker bent. Hopelijk straks weer met een gerust gevoel naar huis! Kleertjes: Ik zie echt super schattige kleding voorbij komen. ZO leuk! Namen: Wij weten het echt totaal nog niet. Toevallig net ook maar weer eens een topic geopend bij babynamen. Voor een jongen weten we het wel, maar een meisje dus écht niet. ShibaInu: Heel mooi buikje hoor! Geniet ervan daar in Kroatie! Mamadeluxe: Wat een prachtige echo foto's! En die kleertjes, geweldig! E1ke: Wat fijn dat ze het toch goed in de gaten houden nu. Kan me goed voorstellen dat je de komende weken best wel spannend vindt.
@e1ke inderdaad Oh ja moment hier wat jij zegt lijkt me wel wat aan de late kant dan met 21 weken mocht er inderdaad blijken dat er iets mis is duurt het vervolg onderzoek ook weer eventjes... Kan je de gyn niet vragen of het eerder kan? @mamadelux wat leuk kijken met je kids. Mooie foto's! Oh en leuk jasje @zwennie gefeliciteerd een jongentje leuk hoor @ shibainu geniet je een beetje op vakantie? Buikje komt al aardig inderdaad. Veel plezier nog daar
zwennie van harte!!!! Weer een babyboy!! Mijn meisje heeft straks heel veel keuze 😃😉 Ik reageer ook meer algemeen hoor yummy. Is net zo leuk toch? En als me iets opvalt. Meisje hoe was het bij d vk?
Nog snel even: kleine vent is in orde, bewoog goed, hartje oké. Ze moest effe zoeken, hij zat tegen mijn rug bijna. Wel schoppen tegen de doppler hele tijd de deugniet haha. Daarna liet ie hartje gelukkig ook horen Urine heeft ze ook nog effe een stick in gedaan, leukocyten was lichtjes verhoogd maar niet genoeg voor infectie te zijn. Pathologisch is er dus niks, baarmoeder was ook goed gegroeid alles was in orde. Waar het dan vandaan komt, weet ze niet. Misschien prikkelbare baarmoeder of zo, geen idee. Maar baby doet het dus goed, gelukkig maar!! Hopelijk voel ik hem snel. Vanmiddag leek ik een schopje te voelen, was te fel om mijn darmen te kunnen zijn. Het bleef wel maar bij eentje dus ik twijfel weer. Zeker omdat ie nu zo ver naar achter bleek te liggen.
zwennie yeah een jongetje! Super leuk! meisje fijn dat alles goed was bij de vk. Hopelijk snel overtuigend voelen! Nog 12 uurtjes sahi
@meisje fijn dat alles goed is. @mamalap en sahi Veel plezier morgen ben benieuwd of er nog meer jongens krijgen
Ja ik ook tot nu toe iedere 2 weken. Vanaf nu iedere 4 maar 20w staat op 21w dus wel 5w ertussen afkicken haha Wel lief van je! Tnx Zo spannend voor je morgen! Super veel plezier! Kleine m nu ben ik vergeten wat ik op jou wilde antwoorden... Zwennie gefeliciteerd! Nog een jongen
Kleine m ik weet het weer. Ik vind Lily leuk! Wou ik zelf ook alleen heeft mijn vriend een zeer slechte ervaring met een Lily dus kwam er sowieso niet hier. Besjes veel eerder gaat niet. 20 of 21w. Gyn zei 21w zien ze meer. Dus ik gezet op 20+4 maar ben intussen vooruit gezet... Dus nu op 21. Ik ga gewoon pretecho boeken Meisje, gelukkig was alles ok! 1 trapje kan hoor. Mamalap ook veel plezier morgen
Zwennie leuk een boyy Sahi mooi buikje ook Meisje vervelend he die harde buiken !! Ik word er in de nacht soms wakker van. Maar bij mn dochter had ik het ook al met 16 weken. Gister alleen al van een minuut rennen, dat wordt wat met basketbal haha. Gelukkig dat verder alles goed was
Mooie buikfotos komen er langs! Succes met de geslachtsbepaling iedereen die nog moet. Mijn afspraak van morgen word vamiddag, ben super zenuwachtig! Kan verder niet reageren op iedereen maar zou over 1,5 week weer meekletsen 😁.
Oh Turkssnoepje dus je weet het ook vandaag? Veel plezier! Kom je het even melden dan? De rest... Nog een uurtje of minder en jullie mogen