Bekijk bijlage 473672 Wil ook ff mijn trotse buik showen 😀😀😀😀😀
Ik zie berichten voorbij komen met het is een jongen of meisje En nu is t zo dat ik het ook nu wil weten en niet wachten tot 20 wk echo hihihi Dus ik heb net een mail gestuurd naar vk kijken of er nog een plek is. Wil het echt nu weten hihihi vl gelukkig ook 😀
Goedemorgen meiden! Sahi & mamalap: nog een klein uurtje, heel veel plezier! Turkssnoepje: Leuk dat je vanmiddag al mag, ook jij heel veel plezier. Plankje: Het begin is er, mooi. Ik hoop dat je vk eerder tijd heeft Ik ben een beetje sacherijnig... vanmorgen om 8uur appte de schoonmaakster weer af.. terwijl ze er om half 9 zou zijn. Vorige week (eerste werkdag) kwam ze ook al niet.. zaterdag is ze heel even geweest en heeft ze een paar dingen gedaan, maar daar waren we ook niet echt tevreden over, dus nu op zoek naar een andere. Gevolg daarvan was dat ik vanmorgen de gehele bovenverdieping zelf heb gedaan, badkamer, toilet, alle slaapkamers alles afnemen/ alles stofzuigen en dweilen en toen kon ik amper meer lopen. 'gelukkig' mocht ik naar de fysio, maarja is gewoon mijn eigen schuld. De klachten van zondag/maandag, komen inderdaad vanuit mijn bekken, ze ziet het dan ook niet zo rooskleurig in. Nu op de zaak en doe helemaal niks alleen wat administratief werk, beetje rustig aan doen maar de komende dagen.
Plankje: hopelijk snel een plekje Mamadeluxe, zorg voor jezelf he meid. Maar die schoonmaakster vloog bij mij ook gelijk buiten Mamalap: eindelijk nog een meisje erbij! Proficiat meid! Klopte je gevoel?
jaaa Mamalap: Nu zijn KleineM der kleine meid en die van mij niet meer zo alleen haha. Gefeliciteerd! Ik zal zo de lijst aanpassen.. Nee manlief is ook al boos dat ik het zelf heb gedaan haha
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 3 ♥= 7 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy★ Suus123★ wij steunen mvm mamalap - milou1991 - sahi - mevrouw pinguin - zwennie - kleinem - anna anna - danda - besjes - marloescha - fiederelsje - izi - D3B - Rvdc - mama2016 - Plankje afspraken 17 september Sahi - pretecho & geslachtsbepaling AnnaAnna - controle vk 21 september AnnaAnna - echo geslachtsbepaling Yummy - controle vk 22 sept Toekan - 16 weken echo Yummy - geslachtsbepaling Plankje - controle vk Juf - Controle gyn 24 sept MamaDeluxe5 - Controle gyn Meisje89 - controle vk 25 september D3b - controle vk 636 - geslachtsbepaling 28 september Zwennie - Intake GUO Shibainu - controle vk Kaatjekaa- Controle vk 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 5 oktober Rvdc - controle vk 6 oktober Danda - Controle vk 19 weken 8 oktober Kaatjekaa - 20 weken echo 9 oktober Sahi - hartje luisteren Missl87 - controle vk 18 weken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo 23 oktober KleineM - 20 weken echo 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vl WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, en hoeveelste kindje en vul je eventuele afspraken in. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
@mamadelux wat een muts die schoonmaakster inderdaad mooi en ander zoeken @mamalap wat leuk een meisjekrijgt de lijst iets meer balans. Misschien leuk om onder de lijst roze blauwe en groene hartjes te zetten en erachter hoeveel het er zijn. Ik ben te lui om te tellen hahaha
mamalap Gefeliciteerd!!! Wat leuk een meisje! ❤️ had je een voorgevoel? Mamadeluxe oei kijk maar uit met je bekken! Hopelijkvind je snel een andere! Had ze wel een goede reden? Ik vroeg me nog af hoe ze bevallen was, niet dus. Plankje mooi buikje! En wat spannend dat je het wrs eerder te weten komt! Ik vind het zo leuk om te weten! Kan je veel gerichter spulletjes kijken en kopen. Vl en ik hebben vandaag eerste pakjes voor ons dochtertje gekocht 😊. Zo lief!! Kan nu lastig uploaden omdat ik op mijn mobiel type, maar zal een foto erop zetten later.
Mamalap: Gefeliciteerd! Meisjes zijn zooooo leuk! Plankje: Mooi buikje al hoor! Ik ben nu ook echt zooooo nieuwsgierig naar onze geslachtsbepaling. Aanstaande dinsdagavond, dus we moeten nog even geduld hebben!
Nou ik krijg een jochie, wat ik al dacht! Was ook overduidelijk ☺️ Een navelstreng, een beentje en een piemeltje. Maagje en ribjes enzo zagen er ook goed uit, placenta ligt achter, dus vandaar dat ik alles al zo duidelijk voel. Hij werd ook precies wakker in de wachtkamer, dus we zagen 'm mooi bewegen op de echo ❤️ Mamadeluxe wat stom zeg van die schoonmaakster! Ik snap nooit hoe mensen zo laks kunnen zijn...
Besje: Ik heb je verzoek in de lijst erbij gezet, onderaan KleineM: Haha nee niet best dus, en wat de goede reden betreft.. ja en nee...Alleen wij zoeken we iemand waar we echt op kunnen rekenen en dat gaat nu niet. ohwww ik ben nieuwsgierig naar jullie pakje, leuk! Yummy: Nog 5 nachtjes, spannend he! Sahi: gefeliciteerd!!! ik heb het op de lijst aangepast. Snap ik ook niet en ze zou toch minimaal 50 euro per week gaan verdienen, dus het is ook niet dat ze voor niks komt of iets..
sahi gefeliciteerd! Whoehoe. Ben er inmiddels al aan gewend zijn toch MIJN dochters dus worden wel stoere dames. En met heel veel mazzel hoeven wij nu niet bij het voetbal veld te staan, mijn man heeft ook niks met voetbal. Hij gaat liever naar turnen/dansen Voor de rest zag alles er goed uit. Ruggetje kon je al mooi zien, Maagje, blaasje.
Sahi: gefeliciteerd met je babyboy!!ja, je dacht het inderdaad al, leuk joh! Oh je meissie gaat zo lekker kunnen tutten en spelen met haar kleine broertje!