Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - ? jaar - ? kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje 4 maart 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo
Zo ik heb hem nog iets aangepast hoor! Brrr net gehoord over de aanslag in Tunesië, laten manlief en ik daar nou 15 augustus voor 8 dagen naartoe gaan...
Ik kom me aansluiten, eigenlijk geen idee wanneer ik precies uitgerekend zou zijn, maar heb zaterdag 13 juni IUI gehad, en nu positieve test, ik ga alvast ook naar mijn huisarts deze avond om HCG te laten testen Ik had met mijn man afgesproken om het tegen niemand te zeggen, maar heb zojuist mijn mond voorbij gepraat tegen mijn ouders ... Ik hoop maar dat hij niet boos gaat zijn...
Ja na lang twijfelen of ik me al zal melden hier doe ik het toch! Mijn testen zijn al zo mooi! Ach kan me altijd weer afmelden..... (liever niet) 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Ik heb op eigen initiatief utrogestan gebruikt deze ronde omdat ik telkens geen oplopende testen had volgens mij door de clomid. Ziekenhuis wou er niks mee doen dus dan maar zelf Even te show dan nog mijn mooie testen 11 dpo
Vab harte juf en mamalap, Fijn dat het bij de 2e poging iui is gelukt juf1987! Hahaha ach zolang je ouders maar ook hun mond kunnen houden is er niks aan de hand tog? Ik moet echt moeite doen om het aan niemand te vertellen 😂 Mamalap volgens mij is het gewoon heel goed gelukt hoor op je eigen initiatief, proficiat! Mamadeluxe jaaa heb het gehoord, wat erg en eng voor jullie om daar heen te gaan binnenkort! Gaan jullie naar die zelfde stad ook?
Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - ? jaar - ? kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje 4 maart 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo
Zo volgens mij is hij zo weer goed, Juf1987: Ik heb je leeftijd ingevuld n.a.v. het jaartal achter je naam, indien je nog niet jarig bent geweest klopt hij, anders hoor ik het wel. Bij deze ook gefeliciteerd! Mamalap: Mooi rijtje, hopen dat de utrogestan goed zijn werk doet! Gefeliciteerd! Turkssnoepje: Nee wij gaan naar Skanes, maar dat is er 10 minuten vandaag geloof ik, we wachten het nieuws even af en ga volgende week even naar Arke bellen, kijken wat zij adviseren!
Hoi allemaal Allereerst gefeliciteerd! Fijn he zon positieve test!? Hier 2dagen voor nod een positieve test gehad! Dag van nod nog wat bruinverlies! Hopelijk betekent het niets, want dan zijn we zwanger! Nog geen symptomen! Is een eerste kindje bij ons! Zeer gewenst!
Goedemorgen! Welkom mama2016, mamalap en juf1987. Jullie ook gefeliciteerd. Mama2016, wat is je leeftijd, en welke datum denk je te bevallen? Mamalap, prachtige testen! Niet meer afmelden hoor. We gaan voor een goede zwangerschap. Juf1987, wat was de reactie van je man op je te enthousiaste reactie bij je ouders? MamaDeluxe5, jeetje 3 miskramen is niet mis zeg. Hoop dat deze weken snel voorbij vliegen en dat we snel in de "veiligere" periode komen. En dan heerlijk genieten. En dan ook nog op vakantie naar Tunesië, zou idd even goed vragen of er wel een positief reisadvies is die kant op. 10 min verderop is niet echt ver
Hello hello! Mag ik hier ook nog meekletsen? Ik kom van het NOD forum 16 t/m 22 maart. Ik had 24 maart een positieve test in handen en vandaag eindelijk ook een positieve Clearblue! Ik ben Milou, 24 jaar, ik ben in mijn derde (maar ik vind eerste, want we zijn er de eerste twee rondes eigenlijk niet echt actief mee bezig geweest) ronde zwanger geraakt. Mijn ovulatie was waarschijnlijk 8/9 juni, wat ervoor zorgt dat ik 1 maart uitgerekend ben. Ook had ik een dipje in mijn temperatuur op 14 maart. Het zou een innestelingsdip kunnen zijn, of het kan zijn dat ik toen pas mijn ovulatie had. Misschien moet ik dus over een paar weken toch 5 dagen terug worden geplaatst en dan ben ik 6 maart uitgerekend. Mag ik mijzelf ook op de lijst plaatsen?
Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - ? jaar - ? kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje 4 maart 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling
mamadeluxe5 goed idee om eerst naar arke te gaan, ik zou geen risico nemen ,misschien dat je je vakantie kan omboeken ergens anders naartoe. mama2016 postieve test betekent zwanger dus van harte !! milou1991 proficiat , en snel raak ook! Ik had op precies die zelfde dagen mijn ovulatie en innestelingsdip haha, spannend. Ik bel net mijn vriendin op die vorige week wat ziek was, tevens ook al lange tijd bezig om zwanger te worden. Je raad het nooi... Ook zwanger!! En dat allebei in dezelfde maand, wat een toeval en super leuk natuurlijk om ervaringen te delen. 😁😊
Welkom en gefeliciteerd Milou! Tuurlijk mag je zelf de lijst aanpassen, alleen maar fijn! Turkssnoepje, wat leuk! Kunnen jullie gezellig met elkaar op gaan. En alles samen delen, shoppen, buikfoto's maken en de zorgen delen woont zij ook in Turkije?
Dank jullie voor de felicitaties! Inderdaad best snel... Ik vond dat ook heel moeilijk in het NOD-topic. Er waren zoveel meiden die al een jaar of langer bezig waren en weer ongesteld werden... En ik ben gewoon nu al zwanger! Daar voel ik mij best schuldig over, maar daardoor besef ik mij ook extra dat wij (vriend en ik) ons gelukkig mogen prijzen! Turkssnoepje: wat ontzettend leuk! Ik ben jaloers... Mijn vriendinnen zijn allemaal nog aan het studeren en/of hebben geen vriend. Het houdt hen dus helemaal niet bezig en hoewel ze vast súperblij zijn en allemaal suikertantes zullen worden, is het toch anders wanneer je iemand dicht bij je hebt die hetzelfde meemaakt. Ik ga daarom extra vroeg zwangerschapszwemmen, zodat ik misschien zo wat meer contact met zwangeren heb. En hier natuurlijk.
Jeetje @mamadeluxe! Dat is inderdaad best een beetje spannend, zo dicht in de buurt van jullie vakantieadres. Ik denk dat het een beetje van het risico afhangt (hoog of laag) of jullie mogen omboeken. Als ze verwachten dat de aanslag eenmalig was en er geen meer volgen, dan weet ik niet of omboeken nog lukt.
Ik dacht dat er geen topic was voor de zwangere van maart, ik had eentje gemaakt bij de zwangeren clubjes maar nu blijkt er toch eentje te zijn dan hier maar naartoe! Ik heb vanmorgen positief getest, had op 15 juni mijn eisprong. Als ik bereken volgens laatste cyclus dan is mijn bevaldatum 1 maart, maar als ik tel op 28 dagen waarvan 14e dag eisprong is (dus 1 juni zogezegd laatste menstruatie) dan kom ik op 7 maart.. wat is het nu? Heb 14 juli eerste afspraak gynaecoloog, die stond al op voor gewone controle maar wordt nu dus baby kijken!! Heb al een zoontje uit een eerdere relatie.
Ten eerste: allemaal van harte gefeliciteerd.. Zoals ik het zelf bereken ben ik 1 maart uitgeteld. Ik heb al een prachtige dochter van 13.5 maand oud! Nu is het de 2e ronde raak na een tussenstop van 3 maanden verplicht ivm scheurtje aan de binnenkant van de schede waardoor seks niet echt ideaal was zullen we maar zeggen. Ik heb afgelopen dinsdag op NOD positie getest en ben 33 jaar... zou iemand mij aub willen toevoegen aan de lijst..?
Ook hier 14 juli 12.30 uur de eerste afspraak ivm miskraam ( laten ze je iets eerder komen dan anders) .. bijgevoegd mijn testjes...😂😂
Meisje89 ik zou uitgaan van je ovulatie en daar dan inderdaad twee weken bij optellen. Ik heb (misschien net als jij) een lange cyclus van wel vijf dagen langer dan de standaard cyclus van 28 dagen. Waarschijnlijk komt 7 maart dichter in de buurt van wat uiteindelijk bij de termijnecho bepaalt wordt. Ik ben zelf in ieder geval uitgegaan van mijn ovulatie plus twee weken. Gefeliciteerd wendy! Fijn dat je eerder terecht kunt! Ik heb pas een afspraak als ik bijna 8 weken ben en pas met 10 weken voor een echo, maar ik ga zelf met 7 weken een pretecho laten maken, omdat ik me anders veels te veel zorgen maak. Klopt het hartje wel... Al dat soort vragen, terwijl ik met krap 8 weken zwanger op vakantie ga. Dan wil ik die zorgen heel graag enigszins van me af kunnen zetten. (Hoewel het daarna ook nog fout kan gaan natuurlijk, maar je snapt vast wel wat ik bedoel)
Bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mamma's 💞 1 maart Turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje Milou1991 - 24 jaar - 1e kindje Wendy188- 33 jaar - 2e kindje 2 maart MamaDeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (Zoon, dochter, en 2 bonusdochters) Gerbera - ? jaar - ? kindje 3 maart Liza28 - ? jaar - 2e kindje Beek - 26 jaar - 2e kindje 4 maart 5 maart Izi - 28 jaar - 1e kindje Juf1987 - 27 jaar - 1e kindje 6 maart 7 maart Mamalap - 32 jaar - 2e kindje Meisje89 - 26 jaar - 2e kindje Afspraken 29 juni MamaDeluxe5 - HcG prikken 6 juli MamaDeluxe5 - vroege echo Turkssnoepje - hcg prikken en echo 14 juli Wendy188 - eerste controle Meisje89 - echo bij gynaecoloog 17 juli Milou1991 - Intakegesprek verloskundige en pretecho 7 aug Milou1991 - Officiële eerste echo en termijnbepaling