Goeiemorgen meiden 😀 Vanmorgen afspraak bij vk gehad voor het hartje en bloeddruk. Alles is goed. Hartje klopte ❤️ Was mooi geluid alleen jammer dat het zo snel voorbij is want ik moest lachen met tranen en toen konde we niks meer horen hihihi echt super als ik het hoor ❤️ mijn volgende afspraak 20 okt controle vk Moet nog bellen voor 20 wk echo en geslachtsbepaling
Even tussendoor, vl en ik zijn wat aan het rondkijken op internet en als we weer thuis zijn langs winkels 'maar heeft 1 van jullie toevallig ervaring met een Joolz day quadro kinderwagen? we vinden m beide zo mooi maar er stond me hier ook iets bij dat t niets is voor lange mensen of was dat de bugaboo?
Ff snel 😄 tijdens m'n werk: Hier een partner van 2 meter lang en bewust voor de Joolz gekozen. Deze past goed bij langere mensen. De Bugaboo kon echt niet voor mijn vriend, die is duidelijk niet gericht/geschikt voor personen langer dan 1.90/1.95.
Ohh toppie! Ik ben zelf 1.80 en vriend 1.83, dus een bugaboo zou ook nog (net) kunnen haha maar onze voorkeur gaat eerder dus naar een joolz.
Joolz is juist lekker hoog! Net als de cybex priam! Ook de moeite om eens Naar te kijken. Die willen wij. Redelijk onbekend nog in nl, maar heeft zelfde handigheidjes als joolz en loopt o zooo soepel en licht! Voordeel dat niet iedereen ermee loopt!
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 4 ♥= 9 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 22 sept Toekan - 16 weken echo Yummy - geslachtsbepaling Plankje - controle vk Juf - Controle gyn 23 september Kat80 - 16 weken echo en hopelijk geslachtsbepaling 24 sept MamaDeluxe5 - Controle gyn Meisje89 - controle vk 25 september D3b - controle vk 636 - geslachtsbepaling 28 september Zwennie - Intake GUO Shibainu - controle vk Kaatjekaa- Controle vk 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 5 oktober Rvdc - controle vk 6 oktober Danda - Controle vk 19 weken 8 oktober Kaatjekaa - 20 weken echo 9 oktober Sahi - hartje luisteren Missl87 - controle vk 18 weken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo Plankje - controle vk 22 oktober Sahi - 20 weken echo 23 oktober KleineM - 20 weken echo 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vl WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Hoi meiden! Wat een drukte hier, maar zo gaat de tijd wel lekker snel, vandaag alweer 17 weken! baby voelen: Hier voel ik haar al een tijdje en manlief heeft haar nu ook al 2 avonden gevoeld, ze schopt hard! Plankje: Fijn meid dat alles goed is, tranen van geluk! 636: Jij droomt dus ook al van die rare dingen haha, hier nog 1! Gek hè waar je, je allemaal wel niet mee bezig houdt in je slaap. KleineM: ik denk toch dat die belletje jullie kleine moppie is hoor! Hier gisteren last van nierstuwing gehad, men wat een pijn, ik kon geen kant meer op, alleen op mijn linkerzij liggen verlichtte de pijn enigszins.
Ik voelde de eerste duidelijk met 15,5 week. Deze een schopje op 15+4 gevoeld, daarna weinig wel nog verschuivingen precies en nog 1x duidelijk schopje. Gisteren toen ik lag weer dat zachtjes schuiven en daarna eer niks meer helaas. Eerste was vanaf 18wk duidelijk te voelen aan de buitenkant dus ben benieuwd hoe het nu zal zijn aangezien ik hem nu nog niet zo vaak en maar zachtjes voel. Dames met geslachtsbepaling vandaag veel plezier en juf Hoe reageerde je man dat je nu toch ineens het geslacht ook wil weten? Edit.. nu ik van die belletjes nog eens lees... bij de oudste begon het ook zo, met plopjes die niet van je darmen kunnen komen maar er wel veel op lijken. Zou dat destijds dan het eerste zijn wat ik voelde... is ook alweer effe geleden! Misschien toch dat dan, met 15,5 de plopjes en later echt stampen. Gezien het nu ook rond 15 weken eerder zachte bewegingen zijn (en met 12wk de aaitjes, nu voelt het nl. al anders als 3wk geleden maar nog steeds niet echt schoppen) Kunnen toch maar alleen afwachten en geduld hebben. Hoewel ik dag toch moeilijk vind eigenlijk haha
Ben blij dat ik niet de enige ben die nog niets voelt.... zat ook nogal te kijken dat sommige het zo vroeg voelen.... Ik dacht vorige week wat te voelen maar hadden ook mijn darmen kunnen zijn. Iedereen met echo vandaag Veel plezier
Ik VoeL ook nog helemaal niks. Geen aai ,geen plof , niks hoop snel iets te voelen maar aan de andere kant lijk t me ook een eng vreemd gevoel. Maar heb vandaag weer hartje gehoord dus t zit goed Heb ook net afspraak gemaakt voor 20wk echo 27 okt 20wk echo
Besjes het begin is het vaak twijfelen inderdaad! Nu voel ik bv ook weer vanalles, maar dus weer vaag wat het nu juist is haha Plankje komt wel, lang zal het waarschijnlijk toch niet meer duren. Wat me ineens opvalt, formulier zegt dat laatste reactie was om 14u25 En mijn tablet zegt toch echt dat het nu 13u42 is dus daar ligt het niet aan. Heeft nog iemand dit?
Ja had ik gisteren ook. Ik wilde nog iets typen zo rond 23.35 en stonden al jullie reacties al op gisteren om ... schreef... Nou ja, maakt niet uit verder, maar ligt niet aan jou denk ik! edit: ik zie dat deze reactie volgens zp om 14.45 is geschreven terwijl het bij mij 13.45 is.
kleertjes: hoeveel setjes/ babypakjes en hoeveel rompertjes kopen jullie in maat 50 en hoeveel in maat 56??
Ik heb er maar 1tje in maatje 50 denk ik, de rest is al groter. Hoe dichter bij de bevaldatum, hoe beter het idee van de grootte van de baby, dus als het dan nodig blijkt te zijn, kan je alsnog kleine pakjes bij gaan halen. Die grotere daarentegen zijn sowieso nooit verloren... Ik vind kinderwagens toch ZO moeilijk zeg! Er is zoooveel keuze en het gaat meteen over veel geld èn je moet er een hele tijd mee doen, dus moet het echt wel naar je zin zijn. Zucht...
klopt is een storing op ZP, ze zijn er mee bezig! Ik denk 3 of 4 pakjes in 50 en wat meer in 56, beide van mij hebben 3-4 weken in 50 gezeten en wat langer nog in 56. Zodra de kleine meid geboren is dan kan ik altijd nog even internet shoppen
Ik denk dat ik er 1 in maat 50 koop( Als ik die niet meer heb liggen) En voor de rest 56. Mijn oudste heeft iets van een week in maat 50 gezeten, mijn dochter paste maat 50 niet bij de geboorte. Bij mijn dochter voelde ik meer duw beweging en en bij mijn zoon echt schoppen. Volgens mij ik bij deze baby meer ook meer duw beweging en krijgen. Je voelt ze daardoor minder vaak. Bij mijn waren de bubbles die ik voelde vanaf 11 weken(heel licht) echt van de baby, nu voel ik ze duidelijk en bijna elke dag wel.
Kleine m: ik voede de eerste o 18 weken met voorliggende placenta. Nu de tweede ook voorliggend op net geen 15 weken... Denk dat het een combi is van bewuster zijn omdat je weet wat het is en je buikspieren die al een pak slapper zijn
Vandaag echo gehad! Alls prima. Mama doet het goed, baby perfect op schema.... Volgende afspraak 19-10 20weken echo
Zuchttt, ik droom altijd zo weg bij die echo's en buiken... Nu is het al een echt mini mensje hé. Prachtig!