bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128 - 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 5 ♥= 9 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 22 sept Toekan - 16 weken echo Yummy - geslachtsbepaling Plankje - controle vk Juf - Controle gyn 23 september Kat80 - 16 weken echo en hopelijk geslachtsbepaling 24 sept MamaDeluxe5 - Controle gyn Meisje89 - controle vk 25 september D3b - controle vk 636 - geslachtsbepaling 28 september Zwennie - Intake GUO Shibainu - controle vk Kaatjekaa- Controle vk 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 5 oktober Rvdc - controle vk 6 oktober Danda - Controle vk 19 weken 8 oktober Kaatjekaa - 20 weken echo 9 oktober Sahi - hartje luisteren Missl87 - controle vk 18 weken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo Plankje - controle vk 22 oktober Sahi - 20 weken echo 23 oktober KleineM - 20 weken echo 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Yummy jaaaa eindelijk een vriendinnetje voor onze meiden er bij hier haha, gefeliciteerd!! Sahi: Wat heerlijk meid, lekker van genieten, hoe hebben jullie elkaar leren kennen?? Angel: Ja ik weet het al precies haha de muren worden wit met een fijne glitter, dan de meubeltjes wit met een grijs blad op de commode en kast e.d. en van die ruitjes met melkglas, waar dan bedje, commode, kast op staat geschreven. Achter de commode komt een plaat welke ik (nou ja manlief ) babyroze gaat verven, met de verf van baby's only, want alle accessoires komen ook van baby's only. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is
@Angel leuk dr papa hoor ik Veel over. Mooie echo! En fijn om te weten dat alles goed is @yummy wat leuk een meisje gefeliciteerd! @sahi fijn hoor verliefd zijn hihi @meisje strijken? Wat is dat hahaha
Jazeker baby only.. Zo mooi! Voor mn zoon ook verschoonkussens van en dekentje nu ook voetenzak van gekocht en nog een gevoerde deken <3 De roze kleur ia ook prachtig!
Proficiat met jullie meisje yummy!! Besjes haha sommige dingen moeten gewoon gestreken, ik haal het er vaak niet meteen uit als het droog is dus enkel vouwen kan niet hier mamadeluxe Ben er niet meer toe geraakt, darmen liggen overhoop voel me mottig bwuk. Net vitamine genomen en magnesium en ik moest zoals vaak weer behoorlijk kokhalzen. Alleen ging het nu niet over en moest blijven slikken in de hoop dat alles onder bleef (oh wat haat ik overgeven). Uiteindelijk voor de zekerheid toch maar aan de wc gaan zitten want het bleef maar duren... Gelukkig ging het daar na een paar minuten toch nog over. Lig nu in bed en hoop dat mijn maag en darmen rustig blijven! Hoorde net dat venkel trouwens niet goed is tijdens de zwangerschap, en ik drink nu meestal 1 tas spijsverteringsthee waar dus ook venkel in zit om alles wat aan de gang te houden. En nu mag dat blijkbaar niet.. maar mee stoppen dan.. dadelijk gaat er wat mis pfff... Iemand tips wat wel kan dan om de boel wat draaiende te houden? Kan anders ooit 2-3 dagen niet naar toilet gaan en dat wringt ook behoorlijk Nu maar proberen slapen, vriend had school en daarna stage, is al weg van deze morgen dus en komt pas thuis tegen half 12.. wat zal ik blij zijn als ie weer bij mij is!
ben die jongen dit weekend tegen gekomen en hij belde me gisteravond omdat 'ie me toch wel heel leuk vond. En daar had ik even niet op gerekend, vond hem erg leuk, maar laat het tegenwoordig van de ander afhangen na alle laffe kerels die ik de laatste jaren heb getroffen. Maar deze is blijkbaar ook wel gek op mij, wie had dat gedacht? Hihi Inderdaad, dubbel vlinders in de buik! Yummy wat leuk, een meisje! Overduidelijke foto inderdaad Meisje wat balen dat je je zo rot voelt. Ik heb zelf een paar dagen forlax genomen voor de stoelgang, inmiddels gaat het wel weer en ben ik even gestopt, maar sinds mn vorige zwangerschap heb ik het niet meer zo erg gehad. En vooral goed blijven drinken en voor zover het lukt bewegen. Sterkte!
Yummie gefeliciteerd! Eindelijk er nog een meid bij Sahi wat leuk meid. Geniet er van. Babykamer: wij zijn net verhuisd naar een prachtige woning. Grote tuin, veel open ruimte binnen en veel licht binnen, doodlopend straatje en nieuwbouw. 1 heel spijtige zaak... We hebben slechts 3 slaapkamers dus komt de baby eerst bij ons en daarna samen met mijn dochtertje op haar roze kamer... Binnen 3 jaar wil ik weer verhuizen maar nu echt niet. Maar ik richt sowieso wel een leuk deel van de kamer met blauw in hoor. En beneden zoals box enzo is ook allemaal blauw. Ahja roze kan ook mooi zijn voor een jongen toch
Yummy geweldig een meisje! Al zijn de jongens nog steeds in de meerderheid 😀... Sahi wat fijn dat die zelf contact met je heeft opgenomen. Wil toch wel iets zeggen dan hè.... Hier nog een 4 weken voor de 20 weken echo en dus nog lang wachten tot we weten wat het wordt....😕 kan niet wachten... Rompers: hier een aantal van maat 50 maar aangezien mijn dochter 4090 gram woog heeft ze ze dus niet veel aan gehad 😂😂
Hihi kleertjes... Sja... Denk dat mensen maar niet in mn kast moeten kijken... De oudste had btw de eerste dag al 2 setjes versleten.. Had zich toen al onder gepoept.. Heb denk de helft al van mn zoon weggedaan.. Maar heb er nu al 4 setjes maat 50/56
Mijn dochter en zoon waren beiden 4000 gram bij geboorte (en een week te vroeg) en droegen echt nog wel een paar weken maat 50 hoor. Nu houd ik niet van "op de groei" alvast dingen aantrekken en mouwtjes omslaan etc dus denk wanneer je dat wel doet dan kun je vrij snel maat 56 aan doen. Ik heb gisteravond meteen geshopt!! Hihi. Kleertjes bij Nextdirect en Zalando! En bij de babydump een newborn set voor de Tripp Trapp. Dankzij de mazzeldagen van de prenatal hebben ze nu bijna overal mooie kortingen. Straks even stad in om nog meer te winkelen hihi.
Goedemorgen meiden, Angel: jaaa ik ben zo verliefd op dat merk, we willen de kabelserie hebben, nog 2,5 week en dan gaan we alles bestellen , dan nog wachten tot het in december geleverd wordt haha Meisje: Ik heb speciale zakjes van de gyn gekregen, want ik ga anders gerust een week niet en die helpen redelijk, ga nu om de 2 dagen en soms 3. Hoe gaat het met de misselijkheid? Sahi: Super leuk! Ben erg benieuwd naar het vervolg hihi. Vandaag weer werken haha, morgen naar de gyn en fysio, laatste is wel nodig, de afgelopen dagen een paar keer gehad dat ik door mijn benen zakte als een pudding en niks meer kon.
Oh heftig! Ik begin m'n bekken ook te voelen helaas. Afgelopen nacht zelfs amper kunnen slapen door zowel mn bekken als bandenpijn. Zojuist snel een voedingskussen opgehaald, daar kon ik de vorige zwangerschappen heerlijk mee slapen. Sterkte vandaag met werken! Vanavond is onze gendercake klaar en morgen gaan we de familie dus verrassen! Ben erg benieuwd want IEDEREEN dacht een jongen
Lekker shoppen, Yummy! En gefeliciteerd met jullie meisje! Meisje, ik zit nu (letterlijk ) ook rond de 2-3 dagen... Gelukkig heb ik er niet al te veel last van. Wat bij mij goed helpt is echt veel fruit eten en vers sinaassap drinken. Denk trouwens niet dat 1 tas per dag zoveel kwaad kan hoor, zeker als venkel niet het hoofdbestanddeel is. Bel anders eens naar je gyn als je twijfelt? MamaDeluxe, vervelend zeg dat je nu al zoveel last hebt! Veel beterschap! Ik heb momenteel ook wat last van mijn onderrug, maar dat heb ik regelmatig, dus denk niet dat de zwangerschap daar voor iets tussen zit... Buikje met precies 16 weken, daarnet getrokken. Met die witte trui viel het toch minder op dan wanneer ik 'm naar boven trok haha! Ben nu regelmatig ook èrg opgeblazen nadat ik iets heb gegeten of gedronken:
Mooi buikje 636! Je begint het echt al te zien hoor haha! Ik maak me trouwens best zorgen over het feit dat ze gisteren vertelde dat mijn placenta echt PAL voor/op de baarmoedermond ligt. Ze deed er zelf vrij luchtig over (kan nog wel anders groeien), maar ik ken de gevaren en het zit me toch niet lekker. Ik lees ook overal dat bijna iedereen "rust" en zelfs bedrust voorgeschreven krijgt, ook al bij 16 weken. En dus absoluut niet sporten, tillen, werken en seks. Tegen mij is niets gezegd. Gelukkig zometeen om 14 uur een afspraak bij de verloskundige (die stond al) en ga het meteen even bespreken. Ik wil absoluut geen risico's nemen, ook geen kleine!
Yummy gefeliciteerd met jullie meisje! Hoe reageerde je dochter? Sahi, wat een drukte bij jou in je buik met al die extra vlinders lekker van genieten. Meisje, wat vervelend. Op aanraden van de gyn een zakje lijnzaad gehaald en doe elke ochtend 2 schepjes door de yoghurt. Helpt wel om de boel wat op gang te houden. Je moet er wel genoeg bij blijven drinken. Mamadeluxe, wat vervelend. Hoop dat de fysio wat verlichting geeft. Doe maar lekker rustig aan. Sterkte.