Hoi meiden, KleineM: Doe ik, weekend heb ik altijd wat meer tijd. Heel veel plezier, ik hoop dat je wat leuke winkels kan vinden. 636: jaaa die Burberry pakjes zijn echt te schattig, maar zo duur inderdaad. Spannend hè, bijna is het zover! Besje: Mooi buikje, leuk om het verschil te zien. Kaatjekaa: Volgens mij had ik het al gezegd, maar welkom bij team roze!! Ik ben vanmorgen bij de gyn geweest, ze vond me wat geel zien en aangezien ik aangaf, al 1,5 week overal jeuk te hebben, wilde ze toch voor de zekerheid mijn leverwaardes laten checken. Dus dat hebben we daarna geprikt, schildklier ook nog een keer mee laten prikken en heb de afspraak voor de 20 weken echo moeten maken en die is volgende week donderdag al! Moet tussen de 18 - 22 weken en de week erop gaat de echoscopist op vakantie, dus mag al snel weer even naar ons prinsesje kijken D:
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 6 ♥= 9 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 24 sept MamaDeluxe5 - Controle gyn Meisje89 - controle vk 25 september D3b - controle vk 636 - geslachtsbepaling 28 september Zwennie - Intake GUO Shibainu - controle vk Kaatjekaa- Controle vk 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 1 oktober MamaDeluxe - 20 weken echo 5 oktober Rvdc - controle vk 6 oktober Danda - Controle vk 19 weken 8 oktober Kaatjekaa - 20 weken echo 9 oktober Sahi - hartje luisteren Missl87 - controle vk 18 weken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo MamaDeluxe - Controle gyn 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo Plankje - controle vk Juf1987 - 20 weken echo 21 oktober Kat80 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo 23 oktober KleineM - 20 weken echo 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 19 november MamaDeluxe - controle gyn WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Kaatjekaa proficiat met jullie dochter! Hier net naar de vroedvrouw geweest en kleine jongen doet het goed, baarmoeder zit 1 vinger onder mijn navel dus goed gegroeid! Hartslag was ook super. Wij zijn blij hihi Volgende afspraak vk is 26 november Mamadeluxe vervelend die jeuk! Had je dat bij je vorige kindjes ook? Gisteren kleine schat weer gevoeld ♡ begint steeds vaker nu en echt de kleine tikjes, super leuk! Hij zit helemaal onderaan, daarom voelde ik vanonder ook altijd een stukje wat harder was, daar zit hij gewoon haha. Was elke keer twijfelen of er weer een harde buik aan kwam of dat er iets abnormaal was maar dat is dus niet
Proficiat met de nieuwe geslachtjes! Besjes: ik heb hetzelfde gevoel. Ik weet ook niet hoe het is het wel te weten, maar ik heb nu (en vorige keer bij mijn dochter ook) een mooie perfecte band kunnen opbouwen hoor lijkt me niet minder speciaal omdat je het niet.. Ik vind het net specialer omdat het echt een verrassing blijft. Maar daar zal wel gewoon een verschil in ingesteldheid zitten tussen de mensen die het niet willen weten en diegene die het wel willen weten.. Beide zijn goed, het is maar wat je zelf wil
De meiden zijn bezig met een inhaalslag Gefeliciteerd! Mamadeluxe wat naar die jeuk maar helemaal als er inderdaad iets met je lever aan de hand blijkt te zijn. Wanneer hoor je de uitslag? Je hebt de lijst trouwens mooi aangepast, goed duidelijk zo! Ik kreeg via de nieuwsbrief van Ouders van Nu 20% korting op Mamalicious, en via PayPal ook nog eens 20% korting op alle merken van Bestseller. Dus maar even twee nieuwe broeken aangeschaft Scheelt bijna de helft. De OVN kortingscode is trouwens Mamalicious20% mochten jullie die nieuwsbrief niet ontvangen. Ik voel de kleine iedere dag zeer regelmatig. Tegenwoordig ook als ik sta, of rustig aan't wandelen ben. Het zijn nog steeds kriebeltjes / aaitjes, maar heel af en toe denk ik een klopje / plopje te voelen. Ik vind het wel moeilijk om te bepalen of het echt de baby is aangezien ik het nog nooit mee heb gemaakt. Mijn VK afspraak is trouwens een weekje vervroegd, staat nu op 29 september. Komt als geroepen, ik ben wel weer toe aan het horen van een hartje
Leuk zo, die kortingen! Thanks for sharing! Ik heb momenteel 2 zwangerschapsbroeken, beide voor weinig geld van bij H&M. De ene is een jeans en die zit verschrikkelijk, zakt helemaal af bij iedere stap, echt heel vervelend. De andere is een zwarte broek in een gewoon stofje met licht uitlopende pijpen en die zit héérlijk (heb ik nu ook aan trouwens ). Alleen die buikbanden zijn wel wat wennen, het kriebelt vaak! Mamalicious heeft leuke jurkjes zag ik, straks maar eens op onderzoek gaan, hihi.
November ja, heb 27 oktober 20 weken echo, vandaar . Dan is er al een controle die maand dus hoef ik eigenlijk niet naar de vk, pas de maand er na weer.
Wel leuk dat je de namen in kleur hebt gezet van het geslacht! Ik zie die hartjes nl niet op gsm en tablet. Tenzij ze getypt zijn met de gsm of zo, dan wel. Maar zo is ook goed voor mij! Ben ik weer mee
Ja ik was even in een crea bui vanmiddag, ben blij dat jullie er blij mee zijn D3B, wat is de exacte datum van je 20 weken echo?
Vanavond een uitgebreidere reactie over m'n placenta praevia, maar nu even druk druk druk: vandaag is de grote onthulling. De taart staat klaar, laat de familie maar komen! Even snel een foto van de taart!
Leuk yummy! Veel plezier! Vond dat geweldig zo'n gendercake, bij een volgende gaan we weer zoiets doen denk ik. Super die reacties erbij! Hopelijk goed nieuws ivm je placenta, heb zelf geen idee hoe zoiets gaat, of het nog verschuift of dat je ergens rekening mee moet houden. Ben dus wel benieuwd!
@kleinem Veel plezier op vakantie Ik ben ook wel eens dat in de buurt geweest maar kan geen Namen noemen van dingen ofzo hihi @636 dankje. Jij spannend morgen Veel plezier @mamadelux dankje vond het ook wel grappig zo naast elkaar. ben benieuwd naar je uitslagen, enig idee wanneer die binnen zijn. Spannend volgende week al 20 weken echo! Bedankt voor de lijst :-D @meisje fijn dat alles goed was @yummy mooie taart Veel plezier straks. Ben benieuwd wat de vk zei, geen bedrust in ieder geval want anders was je nu niet druk druk druk hoop ik
Kleine m in Oostende een winkel die heel rommelig lijkt maar ze hebben heel leuke merkjes: tutti confetti Verder idd jbc maar niet voor hele kleintjes. Pas vanaf 6mnd ofzo. Een hele mooie shopstad aan zee is knokke. Mss een daguitstap van maken? Moet je zeker Jules & Juliette bezoeken. Wij rijden soms 1,5 uur om er eens te gaan shoppen verder weinig winkels die jullie ook niet hebben denk ik. Okaidi is ook nog wel een winkel die jullie niet hebben denk ik. Valt ook best mee. Ik ga morgen naar Eindhoven. Iemand daar leuke winkels?