636: die jeans van h en m trekken echt op niets. Heb net hetzelfde voor. Heel blij met de broeken van jbc. Nu al 2e zwangerschap die jeans en nog steeds super. Ook de losse broeken. Mamadeluxe hou die leverwaardes goed in de gaten he, is zo belangrijk. Hopelijk niets Yummie wat een prachtige taart!
Kleine m: op de baan van Oostende naar Middelkerke is een jbc, eens even googelen voor het adres want dat weet ik niet meer uit het hoofd ☺️ Oostende int algemeen is heel leuk om te winkelen. Kan best wel druk worden met het goede weer dat ze voorspellen ☺️ Veel plezier alvast!
Ben ik ook weer even, was gisteren super moe, dus ik had een hoop bij te lezen Yummy wat een gave taart! Ben benieuwd wat de reacties waren! En hoe was t bij de vk? Baby voel ik al regelmatig, weet alleen niet of hij al aan de buitenkant te voelen is, lastig peilen voor jezelf, ik voel 'm natuurlijk ook van binnen Verder alles een beetje kwijt, ben nog steeds moe... Sorry! ☺️
KleineM, heel veel plezier. Wij waren er vorige week nog, maar hebben niet geshopt. Alleen maar uitwaaien op het strand. Yummy, wat een prachtige taart. Wat waren de reactie? Mamadeluxe, hoop dat je bloedwaardes snel binnen zijn en dat ze goed zijn. Hier vandaag weer naar de vk geweest, hartje mogen luisteren. Gelukkig mooi te horen, zo verliefd De vk praktijk is begonnen met centering pregnancy. Zijn met een groep van 10 meiden. Is wel heel gezellig. Nog meer die aan centering pregnancy meedoen?
Mamadeluxe: bedankt voor je mooie lijst! Shoppen Belgie: ik weet de JBC te vinden in Middelkerke! (wij hebben een familiehuisje in Westende) Izi: dat is wel heel toevallig! Yummy: hoe waren de reacties? Ben nog benieuwd naar je placenta verhaal! 636: zou jij nou vanavond het geslacht te weten komen of was dat iemand anders?? Ben benieuwd! Slaap lekker dames!
Bedankt allemaal! De taart was prachtig en heerlijk en we hebben zoveel lol gehad. Iedereen dacht een jongen dus het was echt een verrassing. Onze zoon was wel even teleurgesteld, hij had toch eigenlijk wel graag een broertje gehad. Gelukkig zag hij na een tijdje ook wel voordelen in het krijgen van een zusje haha. O en wat perfecte timing betreft: 5 minuten na het aansnijden van de taart stopte er een DHLbus voor ons huis en werden er 2 pakketten van NeXT Direct bezorgd vol lieve roze meisjeskleding! De verloskundige heeft mij gelukkig gerust kunnen stellen en goed kunnen informeren. Zolang ik geen bloedverlies heb hoef ik geen drastische maatregelen te nemen (zoals bedrust) en me niet meteen zorgen te maken. Wel gaf ze aan dat krachttraining, tillen en hele intensieve dingen ondernemen beter niet kunnen. De kans is groot dat de placenta nog verschuift doordat de baarmoeder groeit. Mocht dat echter niet zo zijn dan zal het sowieso een keizersnede worden met 38 weken. Ik moet dan ook goed in de gaten houden dat ik geen bloedverlies krijg want dat kan heel heftig zijn. De uitslagen van mijn lever zijn nog niet binnen dus dat is ook afwachten. Pff, het is ook wat allemaal! Ik zal toch blij zijn als ok deze zwangerschap de 40 weken mag halen en lekker ongecompliceerd zwanger mag zijn hihi. Want als het 1 van deze 2 dingen is (placenta praevia of zwangerschapscholestase) dan gaat dat feestje mooi niet door. Ik heb besloten maar te vertrouwen op mijn lichaam en er gewoon vanuit te gaan dat alles goed gaat.
Yummy leuk! hier dacht ook iedereen een meisje behalve mijn broer, en dan nog reacties terwijl ik sneed "ja ik zie roze!" Haha geweldig gewoon! Hopelijk krijg je geen last met je placenta en je lever. Is toch wat, zwanger zijn! Ik mag om 9u naar de osteopaat, zien of die mijn bekken weer wat in orde krijgt. Hoop het maar! Heb vannacht ook op mijn buik geslapen en voelde me zo schuldig! Waar ik normaal altijd dat harde stukje voelde (wat de baby is zei de vk ) dat voelde ik daarna ook niet meer (waarschijnlijk naar achteren gekropen). Ik me toch zorgen maken joh! Net op Google gezocht en kwam op een topic uit van hier, zag ik anderen die met 36 weken nog op hun buik lagen te slapen zonder probleem. Oef.. toch even gerustgesteld...!
Oh yummy wat spannend dan zeg! Laten we hopen dat je placenta nog verschuift! Had je nog gehoord over die galzuurzouten? Aah meisje niet druk maken hoor! Dat kan gewoon! Ik slaap ook wel eens op mn buik, lekker toch
Uitslag lever/galzure zouten: is helaas nog niet binnen. Verwacht het deze week wel. Nog even afwachten dus. Mamadeluxe: Bij jou dus ook het vermoeden van cholestase? Hoop voor ons dat onze waarden mooi laag zijn!
Wat had je een prachtige taart! Over je placenta zou ik me ook geen zorgen maken 9 vd 10 keer lost het zich vanzelf op.. Hier lag hij laatst tegen de uitgang en 2 weken erna alweer 2.5 cm ervanaf ( bij mn zoon heb ik met 30 weken terug moeten komen en lag hij ook bij de uitgang vandaan) hopen dat t bij jou ook zo is!
Ja dat hoop ik ook. Ze gaf alleen wel aan dat hij er écht vol overheen ligt en dat mijn baarmoeder al behoorlijk groot is (het is natuurlijk de 3e zwangerschap). Dus hij zou bij de 20 tot 25 weken toch echt wel verschoven moeten zijn. Als ie er dan nog voor zit dan moet ik er echt rekening mee houden dat ie niet meer verplaatst. Ach, ik ga er in eerste instantie gewoon vanuit dat het goed komt!
Yummy dat klinkt als een zeer geslaagde avond. Lijkt me ook heel gezellig om het op die manier aan iedereen tegelijk te laten zien. En ook nog even wachten op de uitslagen, zal ook voor jou duimen dat ze goed zijn. En natuurlijk ook dat alles gewoon een beetje gaat schuiven en je placenta straks helemaal goed ligt. Hier net zh aan de tel gehad en mag 6 oktober al voor guo komen. Vind het wel spannend. En heb 22 oktober vk afspraak weer met de centering pregnancy groep En het laatste voor op de lijst. Mijn definitieve uitgerekende datum mag naar 6 maart
Yummy. Ook hier met de 1e zwangerschap een placenta die voor de uitgang lag. Gelukkig is die verschoven met 30 weken toen ik op controle was bij de gynaecoloog.... dus hopelijk voor jou dat die snel verschuift...!
yummie leuk zo met een taart. Ik hoop voor je dat hij nog verschuift. Ik heb met deze zwangerschap volgens mij alle klachten van twee zwangerschapen in een en dan nog twee kinderen rond lopen. Ik denk regelmatig de tijd voor bij.
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 6 ♥= 9 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 28 september Zwennie - Intake GUO Shibainu - controle vk Kaatjekaa- Controle vk 29 september Danda - Controle vk 19 weken 30 sept KleineM- Controle vk 16 weken 1 oktober MamaDeluxe - 20 weken echo 5 oktober Rvdc - controle vk 6 oktober Izi - Guo 8 oktober Kaatjekaa - 20 weken echo 9 oktober Sahi - hartje luisteren Missl87 - controle vk 18 weken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo MamaDeluxe - Controle gyn 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo D3B - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo Plankje - controle vk Juf1987 - 20 weken echo 21 oktober Kat80 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo Izi - controle vk 23 oktober KleineM - 20 weken echo 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 19 november MamaDeluxe - controle gyn WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
636: en en en? Yummy: ja helaas wel, al denk ik niet dat, dat het is. Ik heb alleen jeuk over mijn gehele lichaam en ze wilde het graag uitsluiten. Ik weet niet hoe snel die uitslagen er zijn, maar ben nog niet gebeld door haar. Gaaf he, hier was iedereen er van overtuigd dat ze het 'blauwe' door de buitenkant heen zagen komen haha. Vandaag gezellig vriendinnen over de vloer gehad alles in het roze gemaakt qua eten, nou ja bijna alles! Inmiddels is alle weer aan de kant en merk ik dat ik teveel heb gedaan vandaag . Maar het was wel lekker haha. KleineM: Veel plezier dit weekend!!!
Even een kort ego-postje, sorry! Wij mochten vandaag eeeeennnnn it's a..... BOY!!! Super leuk, want ik had een voorgevoel, dus helemaal te gek als dat dan blijkt te kloppen. Nog belangrijker dan het geslacht is dat alles oké is: goed kloppend hartje, goed gevulde maag en blaas, gesloten ruggetje en 'mooie' hersenen. Onze ZOON (woehoe, klinkt zo onwerkelijk) meet 16cm en weegt 181gr! Wij zijn happy, happier, happiest! 19 oktober is de 20-weken echo
WAUW!!! Gefeliciteerd! En wat fijn dat alles goed was! 16 cm al!! Dat gaat snel! Gefeliciteerd met je zoontje , leuk joh!