KleineM, wat heerlijk een weekendje er tussen uit! Ik ben niet in nederland, wil er liever niet in details over vertellen maar door bepaalde omstandigheden wou en kon ik niet bij de crematie zijn die vandaag plaats vond. Heb wel de gehele plechtigheid mee kunnen krijgen, en heb het heel mooi gevonden. De kleine ook trouwens, toen ik de tekst aan het lezen was kreeg ik schopjes hihi Missymissy en Suus, ooh wat hoop ik zo dat het weer raak is voor jullie beide,dat zou geweldig zijn! E1ke van je lijstje namen vind ik cem het leukste en op de tweede plaats morris. Sahi ook een mooi buikje al 636, ik vind isa ook wel wat hebben maar wel erg kort, vind zelf minstens 5letters het leukste. Heb jij toevallig ooit van idris gehoord in het turks ? Vind dat een mooie naam voor een jongen. Arikla ook mooi buikje ! Namen: hebben we eigenlijk nog maar heeel weinig over nagedacht, word na de 20weken echo tog echt tijd. Ik heb voor meisje al een favoriet wil natuurlijk alleen wel echt dat me man die naam ook zeker mooi vind, en als dat niet zo is uiteindelijk gaan we dus op zoek hihi
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 6 ♥= 10 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 1 oktober MamaDeluxe - 20 weken echo 5 oktober Rvdc - controle vk 6 oktober Izi - Guo 8 oktober Kaatjekaa - 20 weken echo 9 oktober Sahi - hartje luisteren Missl87 - controle vk 18 weken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo MamaDeluxe - Controle gyn 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo D3B - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 636 - 20 weken echo Angel128 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo Plankje - controle vk Juf1987 - 20 weken echo 21 oktober Kat80 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo Izi - controle vk 23 oktober KleineM - 20 weken echo 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 29 oktober Yummy - 20 weken echo 19 november MamaDeluxe - controle gyn 25 november KleineM - controle vk 24 weken WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Mamadeluxe: sterkte morgen! Op een mooie en vooral gezonde echo! Hebben jullie nog tips ivm mijn namen-vraag?
Zo ben ik ook weer, druk dagje gehad en voel een verkoudheid opkomen. Komt slecht uit, want de liefde komt vrijdag voor een weekendje kijken of t dan nog steeds zo klikt ☺️ Spannend! Heb alles bijgelezen, maar ben t nu alweer kwijt, ben best moe. Heb wel even t knutselwerk vor kleinem afgemaakt Mamadeluxe had je 'm al binnen? Heb 'm maandag op de post gedaan. Kleinem pb je me nog even? Dan kan 'ie morgen of vrijdag ook mee Namen; ik ga voor een friese naam met als 2e naam een vernoeming. Ik hou van hollands/fries, niet te apart, maar wel een beetje bijzonder wil geen top10 naam, maar ook niet een hele rare naam. Ik show nog even t mutsje voor kleinem! 😊
Veel plezier dit weekend sahi komt vast goed. Ik heb morgen een 'pretecho'. Ze gaat de 20 weken al eens overlopen dan maak ik me minder zenuwachtig voor de guo/beo echo op 21w. Vind het best spannend die Guo. Bah
Zoo veel namen hihi @636 Ik vind miran en eray het mooiste van jullie namen @kleinem lily vind ik ook heel leuk mijn man niet delphine is geen naam die mij aanspreekt dat het word del erin zit was me nog niet eens opgevallen. Misschien vinden jullie phileine wat? Wij zijn er wel uit wat namen betreft. Onze dochter het Ebby is vorig jaar 1 keer gegeven dit ons dus hihi. Komt ook wel door de schrijfwijze. Zag Nog twee mooie buikjes voorbij komen.
Kleinem ik vindt Lily ook leuk. Maar zou dan wel eerder lilian doen met oog op de toekomst. Ik zie tegenwoordig zulke jonge namen en dan denk ik ze moeten ook nog volwassen worden met die naam. De naam van onze dochter is gewoon van internet geplukt klinkt leuk voor nu en normaal voor later. Alleen wordt het vaak verkeerd uitgesproken. Sahi wat leuk dat mutsje
Lilly zou ik zelf ook kiezen maar had dat al gezegd denk ik. Alleen heeft hij hier een heel nagatieve bijklank gekregen en zou er daarom niet komen. Vond zelf Lilly Rose heel mooi bij mijn dochter. Haar 2e naar werd sowieso Rose want is een vernoeming.
Jammer dat je niet naar Nederland kan turkssnoepje! Hier heeft vriend gisteren baby ook flink voelen stampen! Hij was goed wakker gisteravond heerlijk!! Vriend had niet verwacht dat hij al zo hard zou duwen, verwachte zich aan zachte steeltjes en zo, keek ie me ineens met grote ogen aan van wauw! super gewoon!!
KleineM: ik vind lily heel mooi! Onze kat heet zo omdat de naam niet past bij de achternaam Wel heel populair nu en daarom zou ik het dan weer niet doen... delphine vind ik maar niets, Felien vind ik dan mooier... Onder het motto: een wazige buikfoto is beter dan helemaal geen buikfoto ~ vanmorgen mijn man even gestrikt in de ochtendspits om de 2e (jawel) buikfoto te maken van deze zwangerschap... En dan te geloven dat ik zo stipt was bij de eerste... Nuja. Hij is niet zo mooi dus moet sowieso opnieuw: maar mijn 'buikje' voor het moment als ik foto's van vorige keer bekijk zit ik nu aan mijn buik van toen 21-22 weken
Ik denk dat dit een Marokkaanse of Arabische naam is? Kan me in ieder geval niet herinneren dat ik hem in Turkse kringen al gehoord heb. Maar dat hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, haha.
Ohja, ik wilde nog wat vragen. Gaan jullie een griepprik laten zetten? Ik heb het nog nooit gedaan, maar de gyn heeft me eentje voorgeschreven...
Hoi meiden! KleineM: Ik vind Lilly of Lillian ook erg leuk! Sahi: Super bedankt! Ik kreeg hem gistermiddag met de post en of het zo heeft moeten zijn, het is precies dezelfde kleur roze als het jasje van noppies! Wil je, je bankgegevens nog even sturen? Veel plezier dit weekend en ik hoop dat je verkoudheid niet doorzet! Toekan: Wow groeit al hard he, super leuk! 636: Vooralsnog niks over de griepprik gehoor, dus ik ga hem voor nu niet laten zetten Meiden alles is perfect en ik moet vooral zo doorgaan! Alle metingen kwamen uit rond de 18+2 of 18+4, alles zit erop en eraan en werkt, voor zover hij nu kon zien, perfect! En weer een hele mooie foto mee gekregen en ze lijkt echt precies op mijn dochter qua echo's!
@mamadelux fijn dat alles goed was! Mooie echo @griepprik niks over gehoord maar ik ga hem niet laten zetten
Hmm, ik heb het toch eens even opgezocht, en blijkt dat de griepprik echt wordt aangeraden bij zwangerschap. Onze weerstand is sowieso al minder waardoor we tot 7x meer kans hebben om de griep op te lopen. En een ernstige griep kan ook serieuze gevaren voor de baby inhouden. Baby's zijn beschermd tot 6 maanden na hun geboorte indien je de prik laat zetten. Het wordt aangeraden de prik halverwege oktober te laten zetten indien je dan meer dan 12 weken zwanger bent... Check!
Mamadeluxe wat fijn!!!! Jippie!!!! Echt super!!! Ik vind Lily ook zooo leuk! Lilian niet zo. Misschien Lilia. Maar ach denken jullie bij een beroemde Lily, bijvoorbeeld Lily allen nou echt: wat heb jij een kinderachtige naam? Griepprik: goed idee, helemaal vergeten te vragen gisteren aan vk! Alkes was daar goed overigens!
Ik vind Lily ook een mooie naam. Ik mag elk jaar de groep prik laten zetten doordat ik astma heb, ik heb het nog nooit gedaan. mooie foto van de kleine mamaluxe5. Mooie buik al Toekan.