1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!

KleineM: Wat vind je van Mila?

2. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn buik met 18w en 3d. Mijn buik is harde geworden maar door het af vallen niet veel groter. Bij mijn andere zwangerschappen was hij groter, komt dan waarschijnlijk door mijn kilo's die ik toen teveel aankwam:D

Bijgevoegde bestanden:

3. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Mooie echo mamadeluxe.
    Ik vandaag ook geweest.we moeten geen grote problemen verwachten op de guo zei mijn vk. Alles zag er ok uit. Meting kwam uit op 18+6. Beentjes zelfs op 19+5 :) hij is nu 265gr en 21cm. Ze zei als hij zo verder groeit komt hij uit op 3,500 en 51cm. Ben benieuwd want bij isa zaten ze er compleet naast.
    Hier nog een foto.

4. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    @griepprik ik krijg hem wel maar denk dat dat typisch Belgisch is tijdens zwangerschap?
    mijn dochter moet hem ook ieder jaar voor haar ziekte.

5. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Je krijgt hem aangeboden. Daarna kies je zelf of je het aanneemt of niet natuurlijk. Ik laat hem niet zetten. :)

Fijn dat alles goed was op de echo!! Ben je weer iets gerustgesteld!

6. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    E1ke en Mamadeluxe: Wat een prachtige foto's!

Namen: Lily en Lilian vind ik heel leuk! Het lijkt alleen teveel op de naam van onze zoon (maiL, even omdraaien!). Hetzelfde geldt voor Mila, wat zelfs precies dezelfde letters zijn haha!
    Wij twijfelen op dit moment tussen twee namen: Esra en Resa. Ben echt verliefd op beide namen, dus dat wordt lastig kiezen!

Nou, nu het medische gedeelte!
    Gisteren werd ik pas om 16:45 teruggebeld door de arts. Pff, wat een lange dag!
    Het bleek gelukkig nog redelijk mee te vallen. Leverwaarden (Alat en Asat volgens mij) waren nog redelijk, Bilirubine (gal) was wel verhoogd.
    Ze had overleg gehad met de gynaecoloog in het ziekenhuis en besloten dat het nog niet nodig was om onder de gyn te vallen. Wel moet ik om de paar weken mijn waarden laten testen.
    Ik ben ZOOO blij!

7. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is zeker goed nieuws, Yummy!
    Esra vind ik leuker dan Resa. Maar dat komt vast omdat ik die naam associeer met een extravagante homoseksuele Iranees met een dikke snor die in een tv programma speelt... ;):D (Al wordt zijn naam wel Reza geschreven)

8. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hahahaha wat een heerlijke associatie :D Dan snap ik je voorkeur!
    De broer van een Iraanse vriend heet inderdaad ook Reza. Is in Iran echt een jongensnaam.
    Hier dus met een s een meisjesnaam.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    KleineM ik vindt lily niet kinderachtig hoor, maar sommige namen zie ik gewoon niet bij een volwassene voor me :p

E1ke en Mamadeluxe mooie echo's meiden

Yummy fijn dat het nog mee lijkt te vallen met de waardes. Maar kunnen de galwaardes wel eerder bepaald worden dan ?

Mamadeluxe jij had toch ook bloed laten prikken voor je lever ? Al iets bekend over ?

Turkssnoepje jammer dat je er niet bij kon zijn, zal vast heel moeilijk voor je zijn geweest. Toch fijn dat je op jouw manier er wel bij kon zijn.

Esra vind ik een mooie (unisex) naam.
    Resa ken ik alleen jongens van

Leuk dat jullie allemaal al met namen bezig zijn. Hier nog totaal niet, duurt nog zoooooo lang haha.

10. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ikdus: Galwaarden werden direct meegenomen met de leverwaarden. Moet nu om de paar week opnieuw prikken. Uitslag laat altijd 2 weken op zich wachten, dus het gaat niet zo snel allemaal. :)

11. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn yummy! Dan valt het gelukkig (voor nu??) mee! Hopelijk blijft dat ook zo!
    Ik vind esra leuk! Mijn zusje heeft die naam als 2e. :D

Voor ons frummeltje hadden we ezra op de lijst. Isaac nog op 1. Maar kweet niet, hoe vaker ik die naam zeg hoe minder mooi ik hem weer begin te vinden :( Zal wel weer door de hormonen komen...Echt elke jongensnaam die ik zie/hoor vind ik gewoon weg niet mooi. En al helemaal niet van die typische hollandse namen . Brrr :) of alle jongens namen die in de top 10/20/30 staan.. Niks voor mij.

Hier nog steeds overgeven maar geen koorts meer gelukkig. Griepprik zijn ze bij mij een beetje laat mee, mochten ze daar nog mee aan komen zetten. Man nog nooit zo ziek geweest. :$
    Vandaag controle vk geweest, baarmoeder was precies goed op termijn, en hartje was ook goed zoals het hoort gelukkig. Hij gaf nog mooi een trap na, waarop de vk zei , nou dat is vast een jongen! Haha :p ze wist dus nog niet dat we ind een jochie krijgen dus dat was wel leuk :D

Hier voel ik hem ook steeds vaker schoppen en vriend heeft het ook al gevoeld zon tikje tegen zn hand:D

Sahi: oh dat is ook een heel mooi mutsje geworden zeg! Knap hoor! Ik doe het je niet na! ;)

Hier buikfoto van vandaag, geen id hoe ik het moet omdraaien.:)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,7 KB
      Weergaven:
      1
  12. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    E!ke en mamadeluxe: mooie echo's! Fijn dat alles goed was!

Lily vind ik ook leuk! Ik keek altijd gossip girl en daar heette een volwassen vrouw ook Lily geloof ik. Vond het niet storend of dat ik aan princess lilifee moest denken ofzo haha.

13. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @trotsema mooi buikje

@e1ke fijn dat alles goed was. Mooie echo

@yummy fijn dat het meeviel

@ shibainu mooi buikje hoor

14. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Oh wat toevallig! Isaac vind ik heel mooi, stond ook op onze lijst haha. Ennnnne, wij hebben ook een Shiba Inu gehad ;):D

Fijn dat de controle goed was! En wat een prachtige buik!
    En na het zien van jouw buikfoto besef ik mij dat ik achter een nieuwe zwarte riem aan moet. Onze hond heeft mijn zwarte riem vervreten :$

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Yummy: jippie! Fijn dat het meevalt! Alleen in de gaten houden dus en nog helemaal geen actie?

Shiba: wat een prachtig buikje! En ik blijf Isaac een top-naam vinden. Was jij nou degene die benjamin ook mooi vond?

Leuk om te lezen dat de meesten Lily wel een leuke naam vinden, heeft Sahi niet voor niets een lelie op haar mutsje zitten haken...:D
    Nee hoor, ook al wordt het nog iets anders dan nog is ie super, maar ik denk stiekem toch... Mila vind ik niet leuk en lijkt te veel op mijn eigen naar (zet een r ipv de l en je hebt hem, behalve dat het met een y is)

Esra of Resa? lastig. Ik ken ze beiden niet goed, dus ik heb geen associatie met jongensnamen... of rare tv-presentators :D Ik vind de namen erg dicht bij elkaar zitten qua stijl. Hmmm moet er nog even op herkauwen.

E1ke wat een mooie echo ook! Fijn dat het meeste al goed is! en schattig die 3d echo! Maar jij moet ook een extra medische-ingewikkelde-echo toch voor die afwijking/ ziekte? Of kon ze daar ook al iets over zeggen?

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    KleineM: Als dit meisje in mijn buik een jongetje was geweest was het Benjamin geworden :D

17. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    yummy: Ohh dat is heel toevallig inderdaad haha :D :D Beetje een zelfde naam smaak en in hondenras :) :) Wat voor hond hebben jullie nu?
    Ben zo benieuwd hoe onze shiba het zal doen later als de baby er 1maal is , het is soms echt een boefje, enhij wil zooo graag de knuffeltjes hebben, die we voor frummeltje hebben gekregen....dat wordt wat later :) Zie hem er al vandoor gaan met al het speelgoed van frummel :D:D:D:D

En Waar een buikfoto wel niet goed voor kan zijn :p,,,mensen op gedachte brengen dat ze nog een nieuwe riem moeten halen .hihih :D

& bedankt dames :D Het groeit hard de laatste tijd! Hoop niet dat ik een mega buik ga krijgen :)

KleineM: Ik was het niet die benjamin ook mooi vond (als 2e naam bij isaac)...wel was ik dus op zoek naar een 2e naam maar die laten we achterwege. Volgens mij was het mamadeluxe??? maar weet ook niet meer wie het wel was haha,

edit: het was dus yummy:D

18. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    We hebben nu een Portugese Pointer! Ook een heerlijk beest. Maar ook gék op knuffeltjes en barbies. Vooral roze. Geen idee hoe dat kan.
    Onze Shiba was echt SUPER lief met onze kinderen. Het is natuurlijk een ras dat echt wel een eigen gebruiksaanwijzing heeft (en een sterke eigen wil), maar ik vind ze echt hartstikke kindvriendelijk. Natuurlijk mag je de hond nooit volledig vertrouwen en uit het zicht verliezen bij een kind, maar qua gezinshond vind ik Shiba's (mits een goede opvoeding gehad) echt heerlijke gezindshonden. Tja en knuffeltjes en speeltjes zul je waarschijnlijk (net als wij) echt moeten opbergen hihi.

19. Shibainu25

Shibainu25 Actief lid

9 apr 2015
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    yummy: heb het even gegoogled, en ohh wat een schattige mooie honden zijn dat ook zeg! (zie dan nu licht bruine voor me) leuke lieve hang oren :D
    Hondjes zijn soms net kinderen, haha zo blij dat ze kunnen zijn met een simpel knuffeltje :) & klopt helemaal wat je zegt ja! De broer van mijn vriend heeft 2 kleine meisjes van 4 en 6 geloof ik, en onze hond is dan altijd heel rustig met spelen, ze mogen dan ook altijd de bal uit zn bek pakken, terwijl hij bij ons dan altijd erbij moet grommen :D Maar als hij iets niet zint van ze dan laat hij het ook wel merken, door een hap beweging in de lucht en gaat ie er vandoor haha. Maar nooit alleen laten inderdaad! Je weet maar nooit.. Kindjes moeten ook snappen dat als een hond weg loopt ze hem met rust moeten laten,,, Ben blij dat ons frummeltje iig met een huisdier opgroeit :D

oooh en TROUWENS zo LEUK de zus van mn vriend is ook in verwachting :D:D ze is 5 weken minder ver dan mij,, zoo leuk :D :D

20. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Oh ja jij was het yummy!!

Deel Deze Pagina