Ja kleine m. Maar over dat medische kan zij niets zeggen. Ze is geen dokter, maar ruggetje, lipje vingers teentjes, hartkamers,... Zagen er ok uit en het is nog steeds een jongen. Oef!
Mamadeluxe wat fijn dat je 'm binnen hebt en wat toevallig van de kleur! Leuk! Ik zal je zo nog even pb'en Yummy fijn dat de waardes tot nu toe meevallen! Hopelijk blijft dat zo! Kleinem geeft niet als ik een lelie maak en je kiest een andere naam hoor, hihi zou wat zijn 😁 Ik las de naam Reza, mooi zeg! Ik zou bijna gaan twijfelen over mijn naam hihi Maar mijn dochter heet Yanna, dus wil geen naam die op een a eindigt, dan is het zo jut en jul achtig. Zag ook nog een paar mooie buikjes voorbij komen! Shibainu gelukkig voel je je weer iets beter! Wat toevallig wat de vk zei, dat je een jongetje krijgt Griepprik krijg ik altijd vie mn werk aangeboden, maar ik neem 'm al een paar jaar niet meer. De laatste keer was toen de mexicaanse griep heerste, had 'm toen waarschijnlijk al onder de leden, samen met de griepprik ben ik echt heel erg ziek geweest, 3 weken uit de running. Sindsdien doe ik het liever zonder. Heb mn vk er ook niet over gehoord. Nu dacht ik dat ik alles zou onthouden, maar ben het helaas verder weer kwijt. Ik heb m'n werkweek er in iedr geval weer lekker op zitten
Trotsema: Mooi buikje!! E1ke: Ook al zo'n mooie echo! Yummy: Gelukkig vielen de waardes mee, wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden. Ikdus: Ik heb niks meer gehoord, dus mag ik er vanuit gaan dat het goed is, ze zou mij bellen als het afwijkend was. Shibainu: Mooie buik en super leuk dat je vriend het ook al heeft gevoeld, maakt het voor hem ook wat 'echter'. Gefeliciteerd met je schoonzus! Sahi: Ik zie je berichtje tegemoet en dan maak ik het direct over. Nogmaals bedankt, manlief vindt het mutsje ook helemaal leuk!
bevallingslijst 💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞 29 februari danda - 35 jaar - 1e kindje ♥ wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥ Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥ 1 maart mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥ Davina - 28 - 1e kindje ♥ e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥ turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥ 2 maart mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥ 3 maart anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ 4 maart shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥ zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥ 5 maart sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥ 6 maart izi - 28 jaar - 1e kindje ♥ 7 maart mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥ mevrouw pinguin - 27 jaar - 2e kindje ♥ toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥ 8 maart Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥ rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥ 9 maart besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥ Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥ 636 - 27 jaar - 1e kindje ♥ 10 maart angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥ Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥ 11 maart fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥ kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥ juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥ marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥ kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥ 13 maart Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥ ♥= 5 ♥= 6 ♥= 10 ★sterretjes★ freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★ afspraken 5 oktober Rvdc - controle vk 6 oktober Izi - Guo 8 oktober Kaatjekaa - 20 weken echo 9 oktober Sahi - hartje luisteren Missl87 - controle vk 18 weken 12 oktober Shibainu25 - 20 weken echo 14 oktober Danda - 20 weken echo MamaDeluxe - Controle gyn 16 oktober AnnaAnna - 20 weken echo D3B - 20 weken echo 19 oktober Besjes - 20 weken echo Wendy188 - 20 weken echo 636 - 20 weken echo Angel128 - 20 weken echo 20 oktober E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!) Patricia1993 - 20 weken echo Mamalap - 20 weken echo Turkssnoepje - 20 weken echo Plankje - controle vk Juf1987 - 20 weken echo 21 oktober Kat80 - 20 weken echo 22 oktober Sahi - 20 weken echo Izi - controle vk 23 oktober KleineM - 20 weken echo 26 oktober Rvdc - 20 weken echo 27 oktober Meisje89 - 20 weken echo Wendy188 - controle vk Plankje - 20 weken echo 29 oktober Yummy - 20 weken echo 19 november MamaDeluxe - controle gyn 25 november KleineM - controle vk 24 weken WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)
Yummy goed nieuws!! Wel stom dat ze je zo lang hebben laten wachten. Al die stress voor niks de hele dag. Shibainu fijn dat het al wat beter gaat. Hopelijk kan je snel weer eten en krachten opdoen. En goed dat baby nog steeds oké is! Doppler nastampen deden ze hier ook beide. Toevallig ook beide jongens, geen idee of het verschil maakt wel grappig dat je vk het zei! Griep vaccin: nee bedankt. Kans dat je griep krijgt na zo'n prik is groter plus het zit bomvol rotzooi. Nee dan ben ik liever paar dagen ziek in plaats van al die chemische prul in mijn lijf te hebben! Heb het nooit genomen en zal het ook nooit doen.
Wij Worden Wakker Hier een mooie link naar een artikel over het griep vaccin. Ik weet, het is lang, maar lezen is de moeite waard. Kortom: griep verandert elk jaar, het vaccin wordt al gemaakt lang voor de griep er is. Dus: het moet al net lukken dat ze net het juiste vaccin gemaakt hebben om net die griep te bestrijden, plus dan mag er al maar 1 griepvorm zijn, plus de vaccins worden niet op voorhand getest maar onmiddellijk toegediend aan de zwakste doelgroepen van de samenleving. Behoorlijk wat risico's! Die wil ik absoluut niet nemen. Moest ik het wel krijgen, wij hebben thuis propolis tinctuur, een super sterk natuurlijk middel dat door bijen wordt verzameld. Antibacterieel, weerstand verhogend. Geen enkele bacterie is er resistent voor. Zelfs de ziekenhuisbacterie niet! (Door meerdere onderzoeken bewezen) dus ik hou het daar op het heeft bij verkoudheden al meermaals zijn effectieve werking bewezen.
Er gebeurt hier van alles meiden. Ik ben al even niet meer zo actief, probeer soms wel mee te lezen maar ook dat gaat niet altijd. Mijn lijf is enorm aan het kloten.. Ga nu 2x per week naar de fysio. Conclusie nu is dat mijn bekken al over belast zijn en een beginnende ischias... Zie net dat mijn afspraak boven aan staat! Kan niet wachten om het hartje van de kleine weer te horen. Fijn weekend meiden.
E1ke, wouw de foto 😍 fijn dat alles in orde is. Meisje89, wat leuk dat je vriend ook al heeft mee kunnen voelen. Ik voel ukkie nu ook vaker maar echt regelmaat kan ik er nog niet in vinden. Komt ook vast snel en dan hopen dat me man ook snel kan meevoelen. Toekan, trotsema,shibainu25, mooie buiken! 636, heb het even opgezocht en is inderdaad een arabische naam. Vind het wel echt een naam die zowel in nederland en turkije gemakkelijk uitgesproken en geschreven kan worden. Lijkt een beetje op andries.. Mamadeluxe5, aah dat is mooi om te horen. Mooie echofoto ook. Yummy, ik vind esra mooier dan resa. Dat is zeker een opluchting, gelukkig maar! Rvdc, wat balen 😞 veel sterkte meid. Ik heb woensdagavond verse vis gegeten en me buik is helemaal overstuur ml moest ook rennen naar het toilet maar die is nu beter, en ik nog met buikpijn op de bank...
Oh nee he al die bekkenproblemen hier. Heb het ook een paar dagen heel erg gehad maar nu lijkt het veeeeel beter. Gisteren op controle zei ik dat (en dan ook zal vast geen bi zijn) en ze zei ja zijn toch je bekken hoor. Is logisch dat nu minder is door hormonen val en rond 25 weken krijg je het terug door gewicht van de baby. Leuk vooruitzicht dus. Heb wel kine voorschrift. Hup dan maar he.
Turkssnoepje, beterschap. Dat jullie er allebei zoveel last van hebben is geen goed teken. Rvdc, sterkte met je bekken. Hoop dat je fysio bezoekjes je wat verlichting kunnen geven. Yummy, wat fijn dat de waardes toch nog mee vielen. Wel raar dat ze je daarvoor een hele dag in spanning laten zitten. Over de griepspuit denk ik het zelfde als meisje. Krijg hem ook altijd aangeboden op mijn werk maar heb hem nog nooit laten zetten. Hoor veel verhalen dat mensen juist ziek worden na de spuit. En komen de bijen alweer goed van pas met de propolis
Ik ga die propolis tinctuur dan zeker ook eens opzoeken. Heb zelf de griepprik ook nog nooit laten zetten, maar omdat de gyn er nu mee af kwam en ik las dat we tot 7x vatbaarder zijn, was ik toch echt gaan twijfelen. Vervelend als die bekkenproblemen hier zeg. Hoop voor jullie dat het allemaal wat gaat meevallen, zeker omdat we nu nog maar ongeveer in de helft zitten, pff... Turkssnoepje, kwam ik Idris gisteren toch wèl tegen in een Turkse lijst! Ik ben zooo blij dat het bijna weekend is, heb het echt nodig. Echt een rotte week gehad door slaapgebrek en veel drukte op het werk. Morgenavond gaan we lekker eten bij vrienden en zondag naar de babybeurs met mijn mama. Leuke vooruitzichten dus!
Goi dames, ik reageer niet vaak. Maar lees alles mee! Veel dames al druk bezig met een naam. Lastig is het he... Dinsdag mag ik weer (voor de derde keer) naar de fontys voor een echo. En donderdag heb ik 20w echo. Mijn nicht vertelde dat het niet eil lukken met zwanger worden en als ze zwanger is, dat ze een miskraam krijgt. Ze zitten nu in de malle molen in het ziekenhuis. Ik vind het zooooo rot voor ze!! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel in dit soort gevallen maar vroeger was je echt de l*l geweest! Hierbij ook even mijn buikje:
636, dat zijn zeker leuke vooruitzichten voor het weekend! Naar de babybeurs, wat leuk! Kaatje, wat vervelend van je nicht. Hoop dat ze in het zh wat voor haar kunnen doen en dat het maar snel mag lukken. Jij al wel een mooi buikje! Hier begint mijn werk week weer. Moet weer 5 nachten werken. Heb er nog niet zo'n zin in
Izi hier ga ik vanaf volgende week geen nachtdiensten meer draaien. VK heeft me dat afgeraden ivm de kleine. Niet dat er iets mis is maar gewoon voor de zekerheid. Alleen weten ze dat op het werk nog niet...😆😆 Hier verder al wel bezig met de jongensnamen maar we weten nog niet eens of de jongensnaam in ons rijtje past. Voor hetzelfde geld is het over 2 weken weer een meisje... dan krijgen we nog een uitdaging want een stoere meisjesnaam die past bij onze dochter Jessi gaat nog moeilijk worden...😕😕 Hier verder heel gelukkig: onze beste vriendjes zijn 1 oktober weer papa en mama geworden na een afgebroken zwangerschap.... en het is een Jongen genaamd Boet... ik moet nog heel erg wennen aan de naam... maar dat komt vanzelf wel! 😊😊
Wendy, is het ook echt niet goed voor het kindje dan? Of is het vooral voor je zelf beter? Wil eigenlijk wel graag mijn nachtdiensten blijven doen zolang ik me er goed bij blijf voelen. Ik ga lekker slapen. Fijne dag meiden!