1 t/m 15 maart 2016 mamma's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Izi, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missy missy

missy missy Bekend lid

12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Jaaa ik had vanmorgen nog getest en was al een knaller
    Nog net niet zo donker als de controlestreep maar ja als je bedenkt dat donderdag pas mijn nod is, ben ik dik tevreden en super blij!!!!!!!

2. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    #4482 turkssnoepje, 6 okt 2015
    Laatst bewerkt: 6 okt 2015
    Bedankt voor julie reacties, zo kan ik veel meepikken en nog wat leren.

Even als reactie over die ledilantjes die ik liet zien, dat "commode-gedeelte" ga ik dan ook niet gebruiken als commode, koop er een gewone aparte commode bij vanaf het begin, dus eerst kast commode en wiegje en zodra ze te groot is voor het wiegje z'n ledikant. Tegen de tijd dat ze er wat vanaf kan trekken zet ik er gewoon niks meer op behalve een grote knuffel ofso. Maar dat is hoe ik er nu over denk haha. Ben een twijfelkont.

Kat80, gefeliciteerd een meisje!
    Sahi, wat leuk dat je het gezellig hebt gehad, en de kleine voel ik ook elke dag meer zo speciaal!
    Meisje89, beterschap!
    Rvdc, fijn dat het kamertje al gereed is, scheelt weer een hoop later in de zwangerschap.
    Missymissy JEEEJJ superblij voor je!
    Ik had vamiddag een korte controle bij de huisarts (die zijn verplicht naast de ziekenhuiscontroles). Hartje geluisterd vond ik wel leuk even, ze lag behoorlijk hoog en tussendoor maakte ze bewegingen viel het gehoor weg haha. Voorderest niks bijzonders, ben eigenlijk wel heeel tevreden over hoe alles gaat tot nu, moge het zo voortgaan!

20wekenecho niet 20oktober maar 16oktober

3. turkssnoepje

turkssnoepje Actief lid

19 apr 2014
    380
    6
    18
    En nog een keertje buikshowen 😄

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Missy ben super blij voor jou!! Ben benieuwd of suus ook al nieuws heeft! Zou leuk zijn moest het voor haar ook gelijk raak zijn.

Turkssnoepje mooi buikje!

We gaan steeds dichter naar de 20 weken, gaat zo snel!! :$

De winkel was goed gelukt,zoontje halen ook. Nu weer even gezeten en ga maar aan het eten beginnen. Als dat achter de rug is dan zijn we de dag weer bijna door ;) hopelijk is het dan vanavond of morgen weer voorbij!

Zijn jullie ook al in het stadium beland waar vreemde mensen naar je glimlachen en naar je buik kijken en zo'n tevreden blik hebben? Ik wel, sinds afgelopen weekend haha. Zo raar weer, effe wennen hahaha

5. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Jippie missy wat fijn!!!!

Turkssnoepje wat een mooie buik! De mijne is ook ineens flink gegroeid en lijkt op de jouwe!

Izi ik ben zo benieuwd! Hoewas je guo??

6. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

Izi: Hoe is het vandaag gegaan?

Turkssnoepje: ook al zo'n mooi buikje!

KleineM: Foto :D

Meisje: haha heel herkenbaar inderdaad! Helaas ook weer mensen die ongevraagd aan je buik zitten brrr...

Sahi: Klinkt als een geslaagd weekend! Wat voor beren zien jullie op de weg, of is dat te prive?

Meiden wat een drukte hier, daarom ook wat minder actief en wat halve reacties, sorry..

6 dagen werken, met op dit moment echt topdrukte, een man die amper thuis is en 4 kids n dan jezelf proberen niet te vergeten, is best lastig, met maar 24 uur in een dag ;)

Helaas lig ik al 5 weken van +- 1.00 uur - 5.30 uur klaarwakker... 's avonds ben ik dus helemaal gesloopt.

Wel bezig met de uitzetlijst en volgende week ergens naar de Babypark om alles te bestellen en denk dat ik het de eerste week van januari laat bezorgen, tussen kerst en oud & nieuw zijn wij namelijk nog een klein weekje weg, 14 dec is mijn dochter jarig en 7 dec ikzelf. Dan hebben we sinterklaas ook nog en eind november vieren we alle 4 de kids hun verjaardag in het groot. Heb dus toch geen tijd voor de spulletjes.

Wel zijn we dit weekend kindloos en gaan we de babykamer doen! Heb er echt zin in. Volgende week zondag komt de verhuislift, zodat we de kast, via het raam naar boven krijgen, want dat paste niet via de trap :(

Dank je wel voor alle complimentjes over mijn groeiende buik(je), echt een groeispurtje gehad. Ik heb nog meer mooie buiken voorbij zien komen, leuk!

Fijne avond meiden.

7. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    #4487 MamaDeluxe5, 6 okt 2015
    Laatst bewerkt: 6 okt 2015
    bevallingslijst
    💞 1 t/m 15 maart 2016 mama's 💞

29 februari
    danda - 35 jaar - 1e kindje ♥
    wendy188- 33 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    trotsema - 33 jaar - 3e kindje ♥
    Kaatjekaa - 29 jaar - 1e kindje ♥

1 maart
    mamadeluxe5 -28 jaar - 5e kindje (zoon, dochter, en 2 bonusdochters) ♥
    Davina - 28 - 1e kindje ♥
    e1ke - 30 jaar - 3e kindje (dochter en stiefzoon) ♥
    turkssnoepje - 21 jaar - 1e kindje ♥

2 maart
    mama2016 - ? Jaar - 1e kindje ♥

3 maart
    anna anna - 28 jaar - 2e kindje (zoon) ♥

4 maart
    shibainu25 - ? Jaar - 1e kindje ♥
    zwennie - 27 jaar - 1e kindje ♥

5 maart
    sahi - 28 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    meisje89 - 26 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    D3B - 30 jaar - 2e kindje ♥

6 maart
    izi - 28 jaar - 1e kindje ♥

7 maart
    mamalap - 32 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    patricia1993 - 22 jaar - 1e kindje ♥
    toekan - 26 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    Yummy - 27 jaar - 3e kindje (zoon en dochter) ♥

8 maart
    Missl87 - 27 jaar - 1e kindje ♥
    rvdc - 26 jaar - 1e kindje ♥

9 maart
    besjes - 28 jaar - 2e kindje ♥
    Ikdus - 27 jaar - 2e kindje ♥
    636 - 27 jaar - 1e kindje ♥

10 maart
    angel128- 30 jaar - 2e kindje (zoon) ♥
    Arikla - 25 jaar - 1e kindje ♥

11 maart
    fiederelsje - 33 jaar - 1e kindje ♥
    kat80 - 31 jaar - 1e kindje ♥
    juf1987 - 28 jaar - 1e kindje ♥
    marloescha - 34 jaar - 2e kindje (dochter) ♥
    kleinem - 39 jaar - 1e kindje ♥

13 maart
    Plankje - 31 jaar - 1e kindje ♥

♥= 5 ♥= 8 ♥= 10

★sterretjes★
    freddel ★ disneymama ★ appelboompje ★ Purple88 ★ Gerbera ★ MissyMissy ★ Suus123 ★

afspraken

8 oktober
    Kaatjekaa - 20 weken echo

9 oktober
    Sahi - hartje luisteren
    Missl87 - controle vk 18 weken

12 oktober
    Shibainu25 - 20 weken echo

14 oktober
    Danda - 20 weken echo
    MamaDeluxe - Controle gyn

16 oktober
    AnnaAnna - 20 weken echo
    D3B - 20 weken echo
    Turkssnoepje - 20 weken echo

19 oktober
    Besjes - 20 weken echo
    Wendy188 - 20 weken echo
    636 - 20 weken echo
    Angel128 - 20 weken echo

20 oktober
    E1ke - 20 weken BEO echo (spannend dus!)
    Patricia1993 - 20 weken echo
    Mamalap - 20 weken echo
    Plankje - controle vk
    Juf1987 - 20 weken echo

21 oktober
    Kat80 - 20 weken echo

22 oktober
    Sahi - 20 weken echo
    Izi - controle vk

23 oktober
    KleineM - 20 weken echo

26 oktober
    Rvdc - 20 weken echo

27 oktober
    Meisje89 - 20 weken echo
    Wendy188 - controle vk
    Plankje - 20 weken echo

29 oktober
    Yummy - 20 weken echo

19 november
    MamaDeluxe - controle gyn

25 november
    KleineM - controle vk 24 weken

WIL JE OP DE LIJST? GEEF JE GEGEVENS DOOR IN HET ROOD of in HOOFDLETTERS of dikgedrukt of vul de lijst zelf aan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
    (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel!)

8. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Sahi, wat leuk dat je zo'n plezier hebt met je nieuwe vlam. Groot gelijk fat jullie eerst lekker van elkaar genieten en daarna de moeilijke dingen bekijken.

Meisje, hoop dat je je al wat beter voelt. Klinkt niet echt aangenaam en jammer dat dan net vl dan net niet thuis is. Beterschap!

Turkssnoepje, mooi buikje. En leuke shirtjes hebje!

Kat80, gefeliciteerd met jullie meisje!

Bedankt meiden voor het meeleven met de guo. Ging hartstikke goed. Ze hebben geen afwijkingen gevonden gelukkig. Helemaal goedgekeurd ons kleine meisje💞 helemaal verliefd.

9. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Super goed nieuws Izi! Ik heb het op de lijst aangepast, welkom in team roze ;)
    De meisjes komen er aan hoor boys!! :D

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Missy gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het zo snel weerr raak is!

Mamadeluxe; de beren die we zien zijn vooral veel praktische dingen, maar vooral voo rhem is dat lastig. Ik was al gesetteld in mn eentje natuurlijk. Hij heeft nog wel wat dromen die hij wilde waarmaken voor hijj aan kinderen wilde beginnen, zoals een jaar naar amerika. Dat doe je toch niet zo snel met een leuk vriendinnetje thuis, al gun ik hem absoluut die vrijdheid.
    Hij woont ook op 2 uur rijden met een ernstig zieke moeder. Hij wilde altijd thuis blijven wonen tot zij er niet meer is. Hij is nog heel jong, maar wilde altijd terug verhuizen naar de regio waar ik woon. Alleen liever niet als zijn moeder daar nog zit.
    En dan zou hij dus intrekken bij een vrouw met 2 kinderen, dat is toch een stuk verantwoordelijker dan gewoon met zn tweetjes.
    En we kunnen niet echt alle dingen doen die jonge stellen doen, samen weekendjes weg, lekker wijntje pakken en tot in de late uurtjes feesten, ik trek dat niet. Was dit weekend tegen 23u gewoon echt op.
    Zo kan ik nog wel even doorgaan hihi
    Maar we laten het maar gewoon gebeuren.

Turkssnoepje wat een mooi buikje! Fijn dat alles goed is!

Meisje beterschap! Naar gevoel he, dat flauwe...
    Had er vandaag ook veel last van, ben ook erg moe. Lange werkdagen, toch een weekend gehad met veel drukte, kost veel energie. En dan vandaag weer flauw en misselijk.

Morgen mn dochter voor t eerst naar school, die spookt ook al nachten lang van de zenuwen. Hopen dat het na morgen beter gaat.

11. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    @izi super fijn alles goed!

@sahi spannend eerste dag school succes morgen

12. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Dank je mamadeluxe! Dacht het roze team kan nog wel wat versterking gebruiken;)
    Volgens mij had mijn vriend stiekem wel op een jongetje gehoopt. Maar hij is natuurlijk ook heel erg blij met een meisje. Dat ze geen afwijkingen hebben gevonden is natuurlijk veruit het belangrijkste.

13. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Proficiat izi!
    Je dochter doet het vast goed morgen sahi!

14. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Jippie izi! Wat een goed nieuws!! En welkom bij team roze! 💝

15. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Turkssnoepje, wat een leuke shirts! Waar haal je deze?

16. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Sahi: Heel veel plezier voor je dochtertje straks, gaat vast helemaal goed gekomen, heeft ze een beetje geslapen?
    Ik snap inderdaad de punten waar jullie tegen aan lopen, maar soms lossen deze dingen zich vanzelf wel op!

Vandaag het feestje van mijn zoontje, een voetbalclinic van een oud-profvoetballer/KNVB gecertificeerde trainer. Ben erg benieuwd!

Hoeveel zijn jullie inmiddels aangekomen? ik nu 3,8 kilo.

17. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Wat leuk! Jullie wonen toch niet toevallig in Groningen/Drenthe? Mijn man is ook oud-profvoetballer en nu een KNVB gecertificeerde trainer haha. Hij verzorgt ook clinics en heeft zijn eigen keepersschool. Veel plezier voor je zoontje!

Ik ben nu 2 kilo aangekomen.

Sahi: Veel plezier toegewenst voor je dochtertje! Toch spannend zo'n eerste schooldag.

18. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Mamadeluxe hier 4.4 kilo...! 😱😱😱 maar ach alles voor de kleine...

19. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    :p
    Je kan er ook bestellen op mamaband.nl dacht ik. Ik bestelde er gewoon effen zwarte vorige zwangerschap. Ik moest altijd zwart T-shirt aan op werk en deed ze aan want zo werden Shirts niet te kort. Werkte goed. Al ben ik toen wel op 28 weken verplicht moeten stoppen met werken. Ze zijn van super kwaliteit want Bvb h&m waren niet goed.
    Maar ze maken ze dus ook met tekeningen zag ik. Kan je ze overal over trekken, mss nog handiger.
    Ik draag ze nu soms onder mijn kleding als ik een te losse blouse draag. Voelt steviger :)

20. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Ik nu 2,4 kilo tov startgewicht mamadeluxe, wat ik best veel vind. Ben vorige zwangerschap niets aangekomen met het dieet van de suikerziekte. Dus naar mijn gevoel is dit veel voor mij :)

Deel Deze Pagina